Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Öregszem
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok.
Két szerződésem van(flotta), az egyik hamarosan lejár a masikat ma kötöttem. 3 hónap múlva a lejáró szerződésnél igenybe tudom venni az ügyfélmegtartást? Vagy az ujabb szerződés miatt elhajtanak?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50063 üzenetére
Köszi.
Sajnos nagyon elbaltázták az üzletben a szerződést, agyhalott kislány nem volt a helyzet magaslatán.
Direkt kérdeztem hogy meg tudja -e ugy oldani a flottás igazolással hogy teljesen külön legyen a két előfizu a meglévő és az új ami egy rokonnak kellett. Persze meg lehet, természetes, bólogatott... kívánom hogy nem higgadjak le nagyon hétfőre és reggelről megköszönöm neki hogy ennyire tájékozott...
Szoval nem sikerült és most ha belépek a myvodafone-ba akkor együtt látom a két számlát.
Mennyi idő van ilyenkor arra hogy megszüntessük a szerződést félretájékoztatás miatt? Lehet e egyáltalán?(Most másról beszélek mint lejjebb)
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz #08205312 #50068 üzenetére
A belépési dij 10k huf de alapbol a flotta miatt jóváirják.
Most az ügyfélszolgos azt mondta 20.300ft a kötbér.
Tehát neki van igaza vagy nektek és 10k huf?
Némelyik ügyfeles mondjuk még magyarul sem tud...Csak azzal mit kezdjen az ember ha megkerdeztem direkt a 1401-en kétszer, a 1270-en is kétszer különböző ügyfelesektől meg egyszer a boltban hogy e flotta esetében tudjuk e külön fizetni a számlát, lehet e mindenkinek a saját nevére azt és mindenki bólogatott.
Most kiderült itt e flottában nincs ilyen meghatalmazás hozzátartozónak a flotta belépésre. Bár elsőre most is azt mondták, hogy lehet...Annyit mondott hétfőn próbáljam meg a boltot hogy tudnak e sztornózni (vannak ilyen folyamataaik) és lehet megoldják (szerintem kiröhögnek majd) aztán ha igy nem akkor megpróbálni egy panaszkezelést indítani ez ügyben.
Hogy semmi se legyen egyszerű, számhordozást kért a rokon, amin volt neki 27000 huf. Ez atkerült most az én számlámra és ma van számlazárás.
Remek hétvége köszi Vodafone
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Tomeeka28 #50070 üzenetére
Szia
Az a baj, hogy egy ügyfélszám alá kerűlt velem.
Tehát nem lesz szerintem részletezve a voda alkalmazásban hogy x az övé y az enyém hanem egy összeg lesz amit egyszerre lehet befizetni és utánna elszámolunk egymással a számla alapján amit ha letöltök minden alkalommal ezután akkor persze ott külön szerepel majd.Ez így viszont nem jó. Nem azért mert bizalmatlan vagyok, hanem mert elvből senki telefonszámláját nem veszem a nyakamba a közvetlen direkt hozzátartozókon kívül. Azokét se, de ha úgy alakulna akkor nyilván az én gyerekem pl.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz mukibuci #50073 üzenetére
De, történt számhordozás. Jaj értelek. A kártya funkcioja változott feltöltősről előfizusra.
A feltöltős szám volt a rokoné, rajta 27k.
Tegnap délelőtt a boltban nevemre irták a kártyát majd csinálták a számhordozást.
Ezután az én egyenlegemen látszódik a 27k.
Jelen helyzetben már azzal is kiegyeznék ha külön tudnánk fizetni, mindenki a sajátját. Erre nincs lehetőség appon belül.
Mi a gond? Az, hogy neki lesz 7800ft egyenlege nekem meg 2200ft. 10000ft számla jön. Azt vagy ő vagy én fizetem, majd ezután jelezzük egymásnak, hogy ki mennyivel tartozik és lehet számlát rendezni pl utalni vagy találkozni. Ez áll szemben az eddigi egy kattintással a fizetéskor.Elvileg nincs a flottánál ilyen hozzátartozói igazolás, ezzel csak az a baj hogy én ezt honnan tudhattam volna nekik milyen szabályzatuk van? Ezért kérdeztem megkötés előtt ötször kúlömböző helyeken!
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Hát ha a 2szeri 1270 majd 2szeri 1401 illetve a boltban kérdezve nem lett volna elég akkor ez az én hibám.
De hol van ennek a kezelőnek a telefonszáma, hogy felhivhassam? Hol lehet ezt megtalálni?bucihost most hivtam is őket, sajnos indoklás nélkül azt mondta, nincs lehetőség arra hogy szétszedjék. Direkt kérdeztem hogy mi az oka de nem tudott rá válaszolnim
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Jó értelek. Csak nálunk ez nem így működik sajnos. 6ezer ember dolgozik itt (lefele kerekitve) és kibányászni egy ilyen infót...
Semmilyen kapcsolatom nem volt vele soha(azt se tudom ott dolgozik e még az illető) 2014 óta vagyok a flottában. Innen nézve már érthető az én álláspontom is nem?[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50085 üzenetére
Mármint hogy ő nem indokolta meg miért nem lehet. Csak nem.
Akitől az igazolást kaptam, épp most irtam neki levelet. Ma itthonról dolgozom, ezért nem tudok elmenni hozzá.
Meglátjuk ez a HR-es mit tud.
Aztán bemegyek délelőtt a boltba és fogom mondani amit te. Ha nem csinálják akkor panasz.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50085 üzenetére
Most voltam bent a boltban, nekem a myvoda alkalmazás nem ment, mondták, frissítik a rendszert.
Egyébként akitől a flottaigazolást kértem, írta is, hogy már többször kellett jeleznie a vodának, hogy nincs hozzátartozói igazolás, tehát nem volt egyedi a problémám.
A boltban kiderült, hogy egy újoncot kaptam, ebből lettek a problémák (jelezte, hogy van lebeszélhetőség egy adott csomagban, holott abban még nem volt, elírrta az adataimat és egy ügyfélszámra tett minket).
Most egy nagyon kedves türelmes csajszi máris ajánlotta ezt a másik ügyfélszám megoldást és írt kérelmet a központba. Hívni fog ha sikerült.
De az ügyfélszolgálaton is el kellett volna hogy indítsák ezt. Biztos a vasárnap miatt nem volt kedve...Ha nem sikerül azt mondta 30 napig elállhatunk a szerződéstől.
Ő is úgy emlékezett, régebben volt a cégemnek hozzátartozói meghatalmazása és meglepődött, hogy nincs, végig böngészte a doksikat is. Régen volt, valószínűleg ebből lett a probléma.
Köszi a hasznos tippeket!!!
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #50091 üzenetére
Nos elhamarkodott öröm volt, előre ittam a medve bőrére.
Ma felhivtak a boltból és mondta a hölgy, hogy közölték vele: nem lehet két ügyfélszám, amit engednek hogy publikus tarifába kimehet a szám ingyen.
1 óra mulva felfogtam mit mondtak (nekem még reggel volt).
Panaszkezelést felhivtam ahol kiderült ez az.Jeleztem hogy az ajánlat nevetséges, alanyi jogot ajánlanak fel mintha ök tennének szivességet.
Ott is azt mondták nem lehet két ügyfélszám és azt hogy eleve egy alá teszik, azt a rendszer automatikusan csinálja.
Nincs sztorno a boltban egyáltalán.
Nincs 30 napos elállás mert az új ügyfelekre vonatkozik és az eredeti szerződésem mar 5éves.
Sajnálják a félretájékoztatást, ez van üdv magyarországon, ahol ha kérdezel még akkor is átvernek a mocskos tetű kapitalisták (vodafon)Kértem a panaszt, hivás közben is a rám váró kollégáknak adtam a tippet, hogy vodát ne köss (épp két kollégám is szeretne előfizut és kérdezték a véleményem) és a panaszban megoldásként a külön ügyfélszámot vagy a sztornót kértem. Persze ezen majd nevetnek... nem baj én meg nevetek amikor a kollégáimnak megmutatom az itt találhato gopro flottát, meg majd decemberben amikor a régi előfizu lejár...
Van bárkinek ötlete, hogy mi az akadálya a két ügyfélszámnak?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Daffni2 #50143 üzenetére
Értem és köszönöm. Ez legalább egy érthető logikus magyarázat de egy hét alatt erre nem voltak képesek... leginkább a hozzáállásuk tudatlanságuk és összevissza infóik zavarnak.
Meg az ha bajom van bekapcsolnak egy az egészről mit sem tehető nyilvánhölgyhöz hogy végiggondold és hagyd az egeszet a francba mert ugyse ér semmit az egész, akinek kellene a problémával foglalkozni az a merdzsójában ülve magasról tenne a problémamra ha egyáltalán tudna róla.
Befejeztem erről a témáról a fröcsögést, elnézést kérek mindenkitől hogy leirtam.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #50144 üzenetére
Na azért csak lett itt megoldás, ugye ugye...
Persze ehhez hátulról a vodakezelőnek kellett jelezni hogy vegyék már eszre magukat ezek a senkiháziak...
A lényeg hogy egyedi engedéllyel beleptették saját nevére a flottába, ugyanis ök hibáztak, elnézést kértek.
Köszi voda ezt a pár hét idegbajt¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz M@Db0Y #50552 üzenetére
Nem szokásom alpárinak lenni de amikor kihasználják az embert az azért fel tud dühíteni.
Szándékosan irtam így a véleményemet mert könnyen átverhetnek bárkit és nagyon igazságtalan a rendszerük senkihez se tudsz fordulni ha ez velem úgy történik hogy publikus dijcsomagban vagyok. Lényegében félretájekoztattak a szó legszorosabb értelmében több helyről és 2018ban ez számomra elfogadhatatlan, hogy nem tudnak rá megoldást. Aljas dolog hogy fittyet hánytak több hétig a panaszomra.
Egyetlen dolgot kellett volna csak engedniük: sztornózni lehessen. Akkor meg sem mukkanok.Mind1 az én bajom volt, az meg kit érdekel...
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Wuthering Waves
- Büszke apukák és anyukák topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Tőzsde és gazdaság
- Apple asztali gépek
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Elite: Dangerous
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- További aktív témák...
- Filament tároló doboz páratartalom-mérővel
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
- Macbook Pro M1 2020 megkímélt magyar billentyűzet 12 hónap szavatosság számlával!
- Gamer Pc eladó! I5-8500, 16GB RAM, MSI GTX 1080 8GB , 500GB+250GB SSD MAI NAP (11.14) ÁRENGEDMÉNY!
- AMD-RYZEN-9-5950x , ASUS TUF Gaming B550M-Plus , 32GB 3600MHz DDR4 RAM G.Skill Ripjaws Félgép!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest