Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
Aktív témák
-
Nippon
őstag
A sor4-es 600-as 100ló körüli motorok egyáltalán nem durvák. A helyedben nem dramatizálnám túl a dolgot. A CBF mindenképpen kevés lesz pillanatok alatt, annyiért meg lehet venni olyan motort is amivel élmény motorozni.
A Fazer-ből a régi állítólag nagyon zsír. Az új egy vicc 55Nm és 98ló de mindkettőt valahol 10ezer fölött tudja, ideális karakterisztika egy túramotornak....
Hitel nem jöhet szóba? A GSR-t pl nagyon dícsérik. -
rebel56
tag
válasz zsoltee10 #2994 üzenetére
Szeva, nekem van egy BVF-30N3-1, ha érdekel keress meg. Mondjuk nekem a fogyasztást sehogyse sikerült optimalizálni vele. Amúgy merre laksz?
Ma vettem egy Schuberth QM-1 sisakot. Eddig Grex-et használtam, annál vitathatatlanul jobb, de nem mondanám csendesnek (90km/h). Ez normális? -
#25954560
törölt tag
Lehetőleg azért több évre szeretném. Nagyobb motor szerintem nem kell később se, de így nehéz megmondani.
nehez-nehez lehet h ha ilyen sokaig kihuztad az mz-n, akkor tenyleg megelegszel egy 600-assal. viszont az h nem szeretnel 200-zal menni vele, sztem gyorsan el fog mulni. kb akkor, amikor eloszor mesz 170-nel -
#25954560
törölt tag
na igen. lehet h ilyenkor a 'durva'-t mar arra hasznaljak ami megtarthatatlanul ellenorizhetetlenul tud eros lenni nekem a gs500-as tanulomotor utan a cb400-am tudott durva lenni. aztan persze kinottem, de addig szerzett rettento elvezetes pillanatokat nekem.
(a kinovessel az a baj h ez nem feltetlenul a motorostudas-beli tullepest jelenti. egyszeruen csak az igenyei nonek meg az embernek gyorsulas/sebesseg tekinteteben. aztan meg esik-kel, mint en)
most, hogy mondod, ki kene probalni egy holdraketat -
senior tag
válasz rebel56 #3010 üzenetére
Nekem is Schubert sisakom van, (ráadásul asszem ez a QM1 street fajta) de a legendás és fennhangon hírdetett csendességéről eleddig nem nagyon sikerült megbizonyosodnom... (Talán nem véletlen áltak le a gyártásával - ahogy hallottam kifutó darabbá vált)
Mondjuk nincs összehasonlítási alapom, mert ez az első és eddig egyetlen sisakom amivel tempósabban mentem, de 140-nél már azért sűvít a szél rendesen benne, lehet hogy a sisak hátulján lévő áramvonalazó (annak titulált) szárnyacska miatt?
Egyébként 150 Km/h körül már igencsak kellemetlen vele forgatni a fejet, jóformán előrekuporodva, a tankra, fejet felszegve és egyenesen előre néző pozicióban 'üzemel' a legsímábban.. (Mondanám, hogy hát erre lett kitalálva, de a motogp pilóták is azért 'benéznek' a kanyarokba, hogy rávezessék a gépet, szóval van fejforgatás rendesen.. )
[Szerkesztve] -
senior tag
válasz #25954560 #3016 üzenetére
Szerintem a köztudatban ez a motorkinővés dolog úgy van, hogy ha valaki már képessé válik arra, hogy egyáltalán normálisan tudjon gyorsulni, fékezni, meg ülni a 'lovon', netán már kipörgette maximumig egyszer, akkor már azonnal 'kinőtté' válik a gép és jöhet egy erősebb, gyorsabb, frissebb masina.. Attól függetlenül, hogy millió dolog és 'mutatvány' van még amit meglehet egy géppel a normális úttartás - neadjisten térdkoptatás mellett csinálni..
Dehát így megy ez mifelénk.
Nem tudtátok? Magyarország évezredek óta a nagy és híres lovasok hazája, echte lovasnemzet vagyunk! Sőt! Mostanra már odáig fejlődtünk, hogy pillanatok alatt több ménesnyi lovat tududnk egy seggel megülni!
[Szerkesztve] -
sowi
őstag
[link] nocsaknocsak
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Integra
titán
jah
szerintem bőven megfelel egy ilyen motor is, ha kell, ez is leszakítja az ember fejét, ha megtépik... akkor mondanám hogy kinőttem egy ilyen motort, ha lenne annyi pénzem, hogy elmenjek a ringre a szuzuki motorsuliba és hülyére verném a népet a kis gixerekkel, na akkor tényleg kinőttem és felülnék ezresre.
de addíg bőven elég a kis fézer is szerintem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
raver
aktív tag
Tegnap megvettem a motort. Motorhispania furia 50.
Első tepasztalatok (50km után):
nagyopn könnyű; pontos ''kattogós'' váltó; harapós fékek, király hang; Jó gomik.
A 125ccm-es haveroknak is teccet a járgány. végsebesség 80 km/h. De ha hosszabb lenne a 6., akkor szvsz menne 90-et is.
135E -ért hoztam el.
A blokk Minarelli, fékek, futómű pedíg ugyan az mint a derbinél.
Rossz tapasztalatok:
Kicsit kopott hatsó lánckerék; meg a hűtő túlfolyója állandóan lecsúszik. Egyenlőre enyi. Remélem nem lesz több rossz tapasztalatom. -
Nippon
őstag
Nem azt mondtam, hogy két perc alatt ki lehet motorozni, hanem azt hogy nem durva.
Egy CB1300 biztosan durva és az 1200as bandit is, mert nagy a nyomatékuk már kis fordulaton is.
Ellenben ülj fel egy 600-as Fazerre, Hornetre, netán CBF 600-ra.
Sowi: Más a supermoto 40 lova 1db hengerrel és a hozzávaó váltóval és fogaskerekekkel. -
Nippon
őstag
válasz Integra #3020 üzenetére
Tegyük fel, hogy kezdő motoros vagy. 2 motorral fogsz motorozni egy 600as Hornettel és egy 600RR-rel. Szerinted melyiken fogod azt érezni hogy könnyebb a motorozás?
Melyiknek a futóműve, váza és féke ad majd nagyobb biztonságérzetet?
Remélem egyre gondolunk...
De azt egy szóval sem mondtam, hogy akár csak a Hornetet is ki tudnád motorozni.
Könnyebb a motorozás egy jobb motorral és lehet, hogy a ''szarabb'' gép váza és futőműve is bírná még tovább mint a képességeid határa, éppen csak nem érzed már annyira stabilnak.
Inkább tudjon 100x többet a motor, mint te, mert akkor vannak még tartalékok bőven és tisztelni fogod a gépedet. Határon motorozni sohasem jó -
Integra
titán
válasz #25954560 #3022 üzenetére
autóvezetésből elég sok tréninget megcsináltam már és hiába vezetek amúgy is jól, nekem is nagyon jól jöttek ezek a tréningek, baromira élveztem mindet és tudom, hogy most még biztonságosabban tudok vezetni, és ezt motoroknál is szeretném megcsinálni mindenképpen.
sőt, motoroknál pláne! ha már abból kell kiinduljak, hogy csak magamra számíthatok, akkor felakarok készülni a lehető legjobban..
tt-re én úgysem mehetek, de azért nem árt ha nem csak motor jogsim van, hanem tudok is motort vezetni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
próbáld ki a superfourt, kezesebb bárányt nem fogsz találni, ráadásul parányi motor az adataihoz képest, ha tehetném, biztosan ebből vennék egy félidomosat....
csak ráverhetnék már a fordított villát és a radiális fékeket és munkahengert is....
nagyon ideje lenne már
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
hát első motornak tuti nem ajánlanám,
de ahoz képest hogy első hallásra a szkeptikusok
megállapítjaák hogy 1-2-eeess?
egyáltalán nem olyan rémisztő, iszonyat kellemesen adja
le a teljesítményt, hát súlya az van tuti, de amúgy nem sokkal
több egy csupasz 600-asnál (15-20 kg)-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
-
sowi
őstag
válasz Expendable #3038 üzenetére
a pumpa az jo dolog, nekem is az van, a feknyereg mas kerdes...sztem egy 6 dugos beringer is van olyan jo mint a 4 dugos radialis
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Integra
titán
válasz Expendable #3036 üzenetére
nézd, lehet itt kukacoskodni, én ennyi pénzért elvárom, hogy rakják fel.
ha másért nem, hát azért mert kurva jól néz ki
persze csak akkor ha azt a minőséget és fékerőt és fékérzést is hozza amit elvár tőle az ember.
egyébként meg ha nem lenne értelme, akkor miért megy már mindenki ezzel a versenysportban? ott van az írásban, ezt az topiclakó maga is elismrei.
de az tény hogy radiális fékből is lehet kukába valót készíteni.
mint a montenbájkoknál mondjuk a v-fék vs tárcsafék.
egy jobb minőségű xt v-fék mai napig jobb sok tárcsásnál, pedig az ember azt gondolná, hogy nem. és mégis.. szóval marketing szag ide vagy oda, nekem tegyék fel.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
hát persze, hogy nem megy semmi se jól. Nem fizettek faternak ma sem. Nincs rá meg a zsé. Pénteken meg elutaznak görögbe, majdnem két hétre. Most q*va ideges vagyok.
Mondjuk nem is az a baj, hogy nem lesz meg most (ill. nem ez a nagyobb baj), hanem hogy mire meglesz, vége a szezonnak. grrrrrr
[Szerkesztve] -
ALI_G
veterán
Nem tudjátok mely lízing cégek foglalkoznak motorokkal?
-
ALI_G
veterán
Löszi, lecsekkolom majd.
apropó, prühühü, mert ruhát se tudok most venni, mert a csávesz, aki itthon árul használt és új ruhákat, csak pénteken lesz itt. Semmi se akar itt összejönni.
Attól félek, hogy mire meglesz a zsé, addigra meg a mocit viszik el előlem, már érzem előre.
[Szerkesztve] -
SzalaiG
addikt
2007-es újdonságok I: Sportmotorok[link]
Van közte egy-két nagyon ''állat''!!!
Aktív témák
- Mobil Felvásárlás!! Samsung,Iphone!! NAPI LEGMAGASABB ÁRBAN! ORSZÁGSZERTE!
- Macbook Pro 2023 M2 Pro 16/512
- új állapotú Panasonic laptop: Intel Core i5 / 512Gb m.2 SSD / 8Gb Ram / Windows 11
- Eladó HP 250 G6 832A notebook 15,6" FHD/Core i5-7200M/8GB DDR4/ 256GB SSD/HUN bill
- Nintendo Switch Lite 256GB + tok , Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 19.0.1 Atmosphere, 3 hónap gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest