az sv telleg jo darab, de nem mindenki szereti a v2-t, jo tudom az meg vegyen banditot, egyebkent 1200ast lehet mar kapni ennyi kornyeken es az eleg megbizhato nyomatekos darab, vagy honda cb1300
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
az sv telleg jo darab, de nem mindenki szereti a v2-t, jo tudom az meg vegyen banditot, egyebkent 1200ast lehet mar kapni ennyi kornyeken es az eleg megbizhato nyomatekos darab, vagy honda cb1300
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
mindenképp félidomos mocit vegyél, ezért sem ajánlom a hornetet, ezért mondom hogy fazer
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
sehol se jó lerohadni. Az ETZ-m még sose állt meg sehol, még amikor téptem neki kilómétereken át csutkán. Az se rohadjon má le sehol, főleg enyi pénzért.
azokból még nem láttam olyat ami tetszene. Mármint ami félig burkolt. Szél toló az elején a lámpa felett ok, de több nem.
akkor felejtsd el a 130-140es utazósebességet is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ami ennek az elején van pl az kevés? [link]
persze, lófütty az
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
A sor4-es 600-as 100ló körüli motorok egyáltalán nem durvák. A helyedben nem dramatizálnám túl a dolgot. A CBF mindenképpen kevés lesz pillanatok alatt, annyiért meg lehet venni olyan motort is amivel élmény motorozni.
A Fazer-ből a régi állítólag nagyon zsír. Az új egy vicc 55Nm és 98ló de mindkettőt valahol 10ezer fölött tudja, ideális karakterisztika egy túramotornak....
Hitel nem jöhet szóba? A GSR-t pl nagyon dícsérik.
hát azért jó lesz az nekem. Túrára, átugrani a szomszéd városba bőven elég lesz nekem, amúgy meg először legyen meg, utána, jövőre ráérek ezen kondolkozni.
GSF meg nem az én világom.
Szeva, nekem van egy BVF-30N3-1, ha érdekel keress meg. Mondjuk nekem a fogyasztást sehogyse sikerült optimalizálni vele. Amúgy merre laksz?
Ma vettem egy Schuberth QM-1 sisakot. Eddig Grex-et használtam, annál vitathatatlanul jobb, de nem mondanám csendesnek (90km/h). Ez normális?
mindig jót mosolygok mikor vki egy alig 200 kilós 100lóerős motorra azt mondja hogy nem durva...
miért mi a durva, holdrakéta?
www.simson4t.hu
hagyd, mostanaban ez a divat mindenki kinovi a motorokat seperc alatt...mondjuk megnezem azt akinek 1 ev alatt telleg fullra keves egy 100 paripas motor, en a 40et se tudom rendesen kimotorozni
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
Ugy tudom nekem van egy elfekvoben. Ha erdekel jovo heten lefotozom neked, mert most veletlen hogy netkozelben vagyok.
Az élet a legjobb játék próbáld ki!
Ja terepen 40-nel mar rendessen megy a para
Az élet a legjobb játék próbáld ki!
Lehetőleg azért több évre szeretném. Nagyobb motor szerintem nem kell később se, de így nehéz megmondani.
nehez-nehez lehet h ha ilyen sokaig kihuztad az mz-n, akkor tenyleg megelegszel egy 600-assal. viszont az h nem szeretnel 200-zal menni vele, sztem gyorsan el fog mulni. kb akkor, amikor eloszor mesz 170-nel
na igen. lehet h ilyenkor a 'durva'-t mar arra hasznaljak ami megtarthatatlanul ellenorizhetetlenul tud eros lenni nekem a gs500-as tanulomotor utan a cb400-am tudott durva lenni. aztan persze kinottem, de addig szerzett rettento elvezetes pillanatokat nekem.
(a kinovessel az a baj h ez nem feltetlenul a motorostudas-beli tullepest jelenti. egyszeruen csak az igenyei nonek meg az embernek gyorsulas/sebesseg tekinteteben. aztan meg esik-kel, mint en)
most, hogy mondod, ki kene probalni egy holdraketat
Nekem is Schubert sisakom van, (ráadásul asszem ez a QM1 street fajta) de a legendás és fennhangon hírdetett csendességéről eleddig nem nagyon sikerült megbizonyosodnom... (Talán nem véletlen áltak le a gyártásával - ahogy hallottam kifutó darabbá vált)
Mondjuk nincs összehasonlítási alapom, mert ez az első és eddig egyetlen sisakom amivel tempósabban mentem, de 140-nél már azért sűvít a szél rendesen benne, lehet hogy a sisak hátulján lévő áramvonalazó (annak titulált) szárnyacska miatt?
Egyébként 150 Km/h körül már igencsak kellemetlen vele forgatni a fejet, jóformán előrekuporodva, a tankra, fejet felszegve és egyenesen előre néző pozicióban 'üzemel' a legsímábban.. (Mondanám, hogy hát erre lett kitalálva, de a motogp pilóták is azért 'benéznek' a kanyarokba, hogy rávezessék a gépet, szóval van fejforgatás rendesen.. )
[Szerkesztve]
Szerintem a köztudatban ez a motorkinővés dolog úgy van, hogy ha valaki már képessé válik arra, hogy egyáltalán normálisan tudjon gyorsulni, fékezni, meg ülni a 'lovon', netán már kipörgette maximumig egyszer, akkor már azonnal 'kinőtté' válik a gép és jöhet egy erősebb, gyorsabb, frissebb masina.. Attól függetlenül, hogy millió dolog és 'mutatvány' van még amit meglehet egy géppel a normális úttartás - neadjisten térdkoptatás mellett csinálni..
Dehát így megy ez mifelénk.
Nem tudtátok? Magyarország évezredek óta a nagy és híres lovasok hazája, echte lovasnemzet vagyunk! Sőt! Mostanra már odáig fejlődtünk, hogy pillanatok alatt több ménesnyi lovat tududnk egy seggel megülni!
[Szerkesztve]
[link] nocsaknocsak
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
jah
szerintem bőven megfelel egy ilyen motor is, ha kell, ez is leszakítja az ember fejét, ha megtépik... akkor mondanám hogy kinőttem egy ilyen motort, ha lenne annyi pénzem, hogy elmenjek a ringre a szuzuki motorsuliba és hülyére verném a népet a kis gixerekkel, na akkor tényleg kinőttem és felülnék ezresre.
de addíg bőven elég a kis fézer is szerintem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Igen. Elég sokáig kibírtam, bár már elég régóta akarok mocit. Szóval már ideje váltani.
200-zal nekem jó a kocsiban is menni. Ezeken az utakon a 170 is életveszély. (békés megye)
en is gondolkodom sokat egy motoros sulin. azok a rendorok altal vezetett sulik is jonak tunnek, nem csak a randalirosok.
Tegnap megvettem a motort. Motorhispania furia 50.
Első tepasztalatok (50km után):
nagyopn könnyű; pontos ''kattogós'' váltó; harapós fékek, király hang; Jó gomik.
A 125ccm-es haveroknak is teccet a járgány. végsebesség 80 km/h. De ha hosszabb lenne a 6., akkor szvsz menne 90-et is.
135E -ért hoztam el.
A blokk Minarelli, fékek, futómű pedíg ugyan az mint a derbinél.
Rossz tapasztalatok:
Kicsit kopott hatsó lánckerék; meg a hűtő túlfolyója állandóan lecsúszik. Egyenlőre enyi. Remélem nem lesz több rossz tapasztalatom.
Nem azt mondtam, hogy két perc alatt ki lehet motorozni, hanem azt hogy nem durva.
Egy CB1300 biztosan durva és az 1200as bandit is, mert nagy a nyomatékuk már kis fordulaton is.
Ellenben ülj fel egy 600-as Fazerre, Hornetre, netán CBF 600-ra.
Sowi: Más a supermoto 40 lova 1db hengerrel és a hozzávaó váltóval és fogaskerekekkel.
Tegyük fel, hogy kezdő motoros vagy. 2 motorral fogsz motorozni egy 600as Hornettel és egy 600RR-rel. Szerinted melyiken fogod azt érezni hogy könnyebb a motorozás?
Melyiknek a futóműve, váza és féke ad majd nagyobb biztonságérzetet?
Remélem egyre gondolunk...
De azt egy szóval sem mondtam, hogy akár csak a Hornetet is ki tudnád motorozni.
Könnyebb a motorozás egy jobb motorral és lehet, hogy a ''szarabb'' gép váza és futőműve is bírná még tovább mint a képességeid határa, éppen csak nem érzed már annyira stabilnak.
Inkább tudjon 100x többet a motor, mint te, mert akkor vannak még tartalékok bőven és tisztelni fogod a gépedet. Határon motorozni sohasem jó
1.2-es Bandit eggyáltalán nem durrva... barátságos és jóindulatú
-= No way back from Here =-
Egy kezdőnek sok, nagy és nehéz
Gratula! Széles utat!
Kössz!
Főleg a kanyarokban lesz szükség a széles útra, mert most még ''nagy'' sebességgel, igen csak nem megy
autóvezetésből elég sok tréninget megcsináltam már és hiába vezetek amúgy is jól, nekem is nagyon jól jöttek ezek a tréningek, baromira élveztem mindet és tudom, hogy most még biztonságosabban tudok vezetni, és ezt motoroknál is szeretném megcsinálni mindenképpen.
sőt, motoroknál pláne! ha már abból kell kiinduljak, hogy csak magamra számíthatok, akkor felakarok készülni a lehető legjobban..
tt-re én úgysem mehetek, de azért nem árt ha nem csak motor jogsim van, hanem tudok is motort vezetni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
próbáld ki a superfourt, kezesebb bárányt nem fogsz találni, ráadásul parányi motor az adataihoz képest, ha tehetném, biztosan ebből vennék egy félidomosat....
csak ráverhetnék már a fordított villát és a radiális fékeket és munkahengert is....
nagyon ideje lenne már
[Szerkesztve]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
persze, nem kérdés hogy rr-t vennék én is hornet helyett.
a kérdés a pénztárca, ilyen egyszerű ez
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
hát első motornak tuti nem ajánlanám,
de ahoz képest hogy első hallásra a szkeptikusok
megállapítjaák hogy 1-2-eeess?
egyáltalán nem olyan rémisztő, iszonyat kellemesen adja
le a teljesítményt, hát súlya az van tuti, de amúgy nem sokkal
több egy csupasz 600-asnál (15-20 kg)
-= No way back from Here =-
nameg olaj levegős
itt is volt gondolkodás 1.2-es félidomos banditról, de helyette lett a fézer. asszem legkevésbé se lett megbánva ez a döntés..
tetű hondánál a roadshow-n nincsen superfour sajna
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jó neked. Aztán ne tanyálj nagyot
Ha nagyon jól megy minden, akkor holnap akár már új mocimon ülhetek. Végülis csak pénz híjja van
[Szerkesztve]
(#3036) Expendable válasza Integra (#3031) üzenetére
Te már megérzed egy motoron ha fordított villája és radiális féke van? Akkor nagyon tudhatsz vmit
(#3037) Expendable válasza raver (#3023) üzenetére
Nagy-nagy grat...aztán csak ésszel
Csak zárójelben jegyzem meg, hogy milyen ku*** drágák már a kis 50-esek is
(#3038) Expendable válasza Integra (#3031) üzenetére
A radiális fékhez: [link]
(#3039) sowi válasza Expendable (#3038) üzenetére
a pumpa az jo dolog, nekem is az van, a feknyereg mas kerdes...sztem egy 6 dugos beringer is van olyan jo mint a 4 dugos radialis
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
(#3040) Integra válasza Expendable (#3036) üzenetére
nézd, lehet itt kukacoskodni, én ennyi pénzért elvárom, hogy rakják fel.
ha másért nem, hát azért mert kurva jól néz ki
persze csak akkor ha azt a minőséget és fékerőt és fékérzést is hozza amit elvár tőle az ember.
egyébként meg ha nem lenne értelme, akkor miért megy már mindenki ezzel a versenysportban? ott van az írásban, ezt az topiclakó maga is elismrei.
de az tény hogy radiális fékből is lehet kukába valót készíteni.
mint a montenbájkoknál mondjuk a v-fék vs tárcsafék.
egy jobb minőségű xt v-fék mai napig jobb sok tárcsásnál, pedig az ember azt gondolná, hogy nem. és mégis.. szóval marketing szag ide vagy oda, nekem tegyék fel..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#3041) Expendable válasza Integra (#3040) üzenetére
Nem mondom hogy az enyémen nem férnének el
Bizony hogy jó!
Én is már nyár eleje óta terveztem a vételt. Most jött össze a zs.
Expendable: Drágák bizony. És ráadásúl ez már 10 éves. Mondjuk 2x ilyen idős yamahát láttam 50k-val többért.
[Szerkesztve]
hát persze, hogy nem megy semmi se jól. Nem fizettek faternak ma sem. Nincs rá meg a zsé. Pénteken meg elutaznak görögbe, majdnem két hétre. Most q*va ideges vagyok.
Mondjuk nem is az a baj, hogy nem lesz meg most (ill. nem ez a nagyobb baj), hanem hogy mire meglesz, vége a szezonnak. grrrrrr
[Szerkesztve]
Nem tudjátok mely lízing cégek foglalkoznak motorokkal?
Erste, Merkantil és a www.motorhitel.hu amiről én tudok
Löszi, lecsekkolom majd.
apropó, prühühü, mert ruhát se tudok most venni, mert a csávesz, aki itthon árul használt és új ruhákat, csak pénteken lesz itt. Semmi se akar itt összejönni.
Attól félek, hogy mire meglesz a zsé, addigra meg a mocit viszik el előlem, már érzem előre.
[Szerkesztve]
ne ess ketsegbe, ha mar ennyit vartal nem fogod elszalasztani, tulkinalat van motorbol egyebkent melyik lett a befuto?
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
2007-es újdonságok I: Sportmotorok[link]
Van közte egy-két nagyon ''állat''!!!
Akit érdekelnek az újdonságok, pletykák és nem ismerik az oldalt:
[link]
[Szerkesztve]
Ami a suzuki kereskedésben van 2 éves honda CBF600. Amelyik le van horzsolva kicsit. mostmár lesz@rom.Legalább nem átépített. 1,1 misi. Persze ha van jobb közelben ugyanenyiért, akkor az jobb választás lenne. De nincs.