Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #22761 üzenetére
A gyarto nem ezt a viszkozitasu olajat irta elo. Egyreszt nem ertem miert kell mindenaron mast rakni bele (illetve de. A penz miatt) de akkor a teljesitmenyszintet is figyelmen kivul hagyhatod
Mivel nem all rendelkezesunkre semmilyen adat, h mi tortenik a nem indokolt nagy viszkozitasu olaj beletoltese utan a motorban azon kivul, h lefojtja a blokkot, noveli a fogyasztast, illetve uzemmelegen az optimalis 9cst helyett kb 20-22cst lesz a surusege, illetve a siklocsapagyaknal kevesebb lesz az aramlas sebessege, Ezert olyasmit nem mondok, h art neki, csak h hidegen tobbet art, es kevesebb vedelem lesz a siklocsapagyaknal, viszont a henger dugattyunal a nyirasstabilitas jobb.
Melyik ujjadba akarsz harapni?
De a gyoker mernok valszeg nem hiaba ezt az erteket veste a gepkonyvbe nem?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22819 üzenetére
Hazavagja a hondat megis
Ha mar olaszozunk[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22834 üzenetére
Ez a vallasos hozzaallas toketes tukorkepe annak ha valaki kozvetett tapasztalatokat es hozzanemerto emberek velemenyet veszi alapul. Ami a forumokon szokott lenni.
Ezt itt felejtsuk el, mert en mindig harapni fogok ra, es el fogom meselni a gyari hibakat. Attol h ezeket nem ismered, nem jelenti azt, h nincsenek. Fotokat is feltolthetek mik mennek szet. ne menjunk at meddo vallas vitaba.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22837 üzenetére
Megint egyszerusitunk mindent.
Milyen olaszt nem vennel? A bol b be olaszt, robogo olaszt szetuthetetlen minarelli blokkal, mopedet am6 blokkal, vagy versenymotort? Mire hasznalod es mennyire hasznalod?
mindenfele megkotes nelkul nalad olasz van meg japan. errol beszeltem, ez vallasos hozzaallas.En mashogy vagyok bekotve. Ha elem raknak egy factory RSV t 1 M ert, oz kerekekkel, amik 30% konnyebbek egy "japan"nal, vagy hogy elol hatul ohlins van, es szaraz karteres olajozas 3 pumpaval, ami gyertyaban is ken mindent, akkor pont leszarom h 50 ezrenkent talan elmegy a szabadonfuto, ha mondjuk a 954 es ugyanennyi penzert elrepeszti a blokkontvenyt a hatso lengovilla felfogatasnal,vagy a sportmotorok rakfeneje mondjuk hogy elfolyik a generator alloresz. egy evben legalabb 3 szor bele fogok nyulni, mert leginkabb palyan hasznalnam. Tokmindegy h miert szedem szet, ami cseres az cseres. Ha ez megeri nekem mert itanamvagnak mondjuk 1 m ert egy viszonylag jo csomagot, amit egy masik markanal lovelocsolassal ernek el csak, akkor mar megeri. Es itt jon a felfogasbeli kulonbseg:
A sportmotor a legtobb embernek arrol szol h megveszi, es le van tudva a gond, elpotyoreszik vele, nem ert hozza, nem tudja mi miert van, megprobal minel kevesebbet kolteni ra, hiszen milyen draga volt.
Egy kihegyezett motorral bazz, ami nem a bol b be motor.De egy sportmotor nem errol szol. Arra locsolni kell a lovet, h fenntartsd a gyari allapotot. Ha neadj isten javitani tudsz a gyari allapoton egy rohadtjol belott fekpados befecsvezerlovel az allando futomukarbantartas mellett, meg idomvasarolgatas mellett akkor mar jol allsz. Szerinted egy nehany ezer forintos oninditorelet mennyire szarsz le ha erre hasznalod? Megvenni egy motort egy dolog. Es elfoshatja magat barmi ha ugy hasznalod. Vaz eltorhet. Blokk robbanhat. Barmelyik gyartmanynal.
Veletlenul sem akarok belemenni abba, h a karbantartashianyos behozott motorokrol miert irnak emberek milyen velemenyt. Meg annak aztan mennyi ertelme van.
Elmentunk vasarolni cimboramnak hondat. A tulaj nem hitte el a hibakat, amit felsoroltunk neki h mikre kell kolteni, szavai szerint: mert ez egy honda. Hat ez a hozzaallas nalam kivagja a biztositekot. Senkinek nem mondanam h mit nem vennek dontse el magatol. Nem akarok rabeszelni olasz motorra senkit. Volt nekem mindenfele.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #22864 üzenetére
Jelenleg csak egy van az RS
Gyere gyere[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #22872 üzenetére
Neeem. Kecskemeten voltunk alival. Ez lesz a masodik palyanap a motornak is, meg nekem is. a furomuvet kicsit birizgaltam, beejtettem az elejet, feszitettem a hatuljan, sztm jobb lett. Azota dunlop nincs meg, bridge bt 003 van. Es rohadtul be vagyok rozsdasodva, szoval semmi ilyesmi nem lesz, amit mondasz, de rajta leszek h valami megvalosuljon belole
Augusztusra fel kell hozni valami szintet mert indulok kakucson.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22880 üzenetére
Najo akkor enis egyszerusitek. A vita egy RSV4 zacskozasabol indult ki, mert egy majd 200 lovas kihegyezett motor valszeg nem teljesitene a 200e km es koltsegmentes uzemeltetest, ami szamodra kivant feltetel, teljesen mindegy, h milyen osztalyba tartozik, vagy mire valo. Mindezt egy megint teljesen mas osztalyba evjaratba kobcentibe tartozo robogo vagy enduro birtoklasa utan erzed. (Vajon hasznalt motorrol van szo, tobb gazdaval elotted?) Ha egy caponord beszart volna alattad, amit elotted nem hajtottak huszan kitudja hogyan... Es ezutan mondod. Teljesen eletszeru tortenet, sajat borodon tapasztalt dolgokkal, mehet a fika. Aszalos sztorijai tarsolyban nekem is, nem csak olaszokkal. Szajkarate?
De erted. minden mas szar. Ez milyen hozzaallas mar? Van ebben a szutyok orszagban 5 db RSV 4, biztos log a bele mindegyiknek a rakparton nyelezestol
Forumokat hagyjuk, ott sok a butasag, ezt mar kifejtettem.
Megbizhato motor kellett neked, nem gyorsasagit, vettel. Jo dontes volt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #22890 üzenetére
Nem tudok rola meg. Azon valszeg nem indultam volna. Utcai palyahoz oregnek erzem magam
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Azert annyira nem egyszeru a tortenet. 45 fok alatt nagy a toresveszely. 40 fokos olaj is hideg olaj egy belsoegesu motornak.
Totalcaros cikkeket amugy is fenntartasokkal kell fogadni, mert valahogy mindig felszakmaira sikerednek, mintha beraknank nehany sztereotipiat egy turmixgepbe.
Szoval nagyonsok dolgot nem ertek. 20 masodperces olajnyomasfelepules. Konyorgom. Egy csontra szetszedett blokkban ahol minden el volt mosva es kezzel olajoztad be a siklocsapagyak felszinet majd ugy raktad be a fotengelyt, kb 4 masodperc mire elkussol, azaz felepul ugy az olajnyomas, h sose volt olaj a furatokban. A masik hogy a nyomas hidegben felepul, de meg milyen olajnyomas! a hideg olajnak baszottnagy a viszkozitasa, igy a nyomas is nagyobb lesz, mint uzemmelegen, de nem az olajnyomas fogja a siklocsapagyakat megmenteni a felszaraz kenestol, hanem az aramlas. Es itt megint keveredes van a cikkben. Ugyanis hidrodinamikus kenest emleget, de az a hdd kben van, autokban a hidrosztatikus csapagy van (tehat kivulrol nyomassal beviszed azt az anyagot ami tavol tartja a csapot a lyuktol) a hidrodinamikus resze az aramlas, ami hideg olajnal valoban nincs meg annyira.
De a nyomassal az pont ellentetes aranyban van! Minel higabb az olaj, annal kisebb a nyomas, az aramlas viszont annal nagyobb!
Es meg lenne nehany kerdesem a cikkel kapcsolatban de mindegy. Nem kell ezeket szentirasnak venni, mert meg a cikk iroja se tudja mivan, az lejott.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #22961 üzenetére
Nekem volt egy kis muszaki gondom, ugyhogy nem sikerult jol. Kint volt a kistalma talma, a fater, bregyo, kispataki egy supermotoval, meg egy mz vel (!) illetve gsxr 1000 el egy "vegh" feliratos borruhas srac (letezik h vegh jana?) aki kb 3x highsideolt elottunk a celraraban. Nagyon jol ment.
Egy srac sulermotoval nala kb 1 mp vel ment jobbat-vegh elmondasa szerint-de annak csak disznek volt az elso kereke, mert kanyarra egykereken rakta, az hogy mennyire csapkod egyaltalan nem erdekelte. Hatalmas volt nezni ezeket.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #23066 üzenetére
Nem akarom vedeni szatiekat, mert fogalmam sincs az elozmenyekrol, de ha szati azt mondta, h rossz az uszo, es az a korrekt szereles ha kicsereled, amire o garit vallal, de megsem lett kicserelve az ara miatt akkor sajnos szatieknal van a pont.
Arra vigyazz, h ilyenkor mindenki segiteni akar, es mindenki elhordja az elozo szerelot mindenfele alaknak, anelkul h belenezett volna a motorba. Szoval a "kitalalunk valamit", vagy "megoldjuk valahogy" kulcsszavakat fenntartassal fogadjuk, plane ha az a srac bele se nezett a karbidba meg.
Ilyenkor mindenki mindenkit hulyenek nez. Namost ebbol te vond ki magad. Vidd oda, ahova akarod, de ha azokkal a feltetelekkel is szar marad , amit a szerelo mond neked, h mit kell venni, akkor nincs kimagyarazas.
Erre figyelj.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #23073 üzenetére
Jaja, ha beindul szivato nelkul akkor eleg sokat kap alapjaraton, illetve ezeknel a kiskobos belpiacosoknal problemas az uszohaz feltoltese is, azert nyomnam alapbol PRI be. Annyi modon meg tudja szopatni az embert a sornegy karbi. Vakuum, kikopott fojtoszelep, kikopott vakuum tolozar, tuszelep...
A masik, h 20 fokban beallitod, ne vard, h 30 fokban ugyanugy fog mukodni a motor, stb.
Az injektor sokkal igenytelenebb. Az mukodik mindig.Az meg eszembe jutott, h 250 sorneggyel sosem indulunk alapjaraton de itt alapvetoen a haromhengerezes a baj
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #23109 üzenetére
En nem tudom semmivel magyarazni, nem latok bele a motorba, szoval veletlen sem akarok okoskodni.
Amikor elhoztad a tulajtol azaz megvetted akkor is torpant, nem? Azert vitted szatiekhoz.
Az uszora ha azt mondtak h kell uj, anelkul nem fog jo lenni, akkor sajnos azt a bekat le kell nyelni. Vagy ha nem ezt mondtak akkor nem szoltam.
Nem tudom hogy ment az egesz dolog, de egyelore ugy fest, h ha tele lennel penzzel akkor meg lenne csinalva rendesen a motor, es nem azon rugoznank, h ki miatt rossz a motor.
Ha a masik szerelo megcsinalja uszocsere nelkul ugy h jo, akkor meg sikerult egy jo szerelot fognod. Majd oszd meg mire jutottatok.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #23133 üzenetére
de azért a bulvárosítást ne harapjuk be. nálunk a szolgáltatások díja nayon alacsony. Sosem lesz 100 e.
számlázzon ki a márkaszerviz, ami rohadtdrága 7500/órát, és számoljunk 3 órával. ennyi lesz pluszba az olajcseréhez.
ezektől a véleményektől srácok bocs, de agyfaszt kapok, h a honda beáll a sorba, meg lejjebb adta...
kikészülök. vadonat új model, semmi ismeret nincs semmiről.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #23144 üzenetére
Elolvastam, persze, de lepjunk tovabb a szazezernel, mert egyreszt ott alapvetoen minden szolgaltatas draga, es a cikknek az a celja h osszefossad magad. Nos az itteni arerzekeny emberek ezt menten meg is teszik, veletlenul sem gondoljak tovabb. De egy hezagellenorzes nem egy annyira nagy dolog. Blikkben is lemehetett volna a cikk, teret hajlit bazz
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #23236 üzenetére
nem kihegyezett injektoros motorok nem érzékenyek ilyesmire de lehet hogy nem fog tetszeni neki.
olyankor csuklik motorféküzem után. Arra figyelj, hogy sokkal gyakrabban kell tisztítani, és nem szűr annyit. Egyik ismerősöm direktszűrővel nullázta le az SV 1000 esét, 10 000 ként pucolta, aztán eltűnt a hengere.a lambda szonda sem garancia arra, hogy működni fog vele, bár gondolom a tiedben úgysincs ilyesmi.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #23282 üzenetére
Igen, altalaban a motorszereleshez celszerszamok kellenek.
De miert te akarod csinalni ha ennyire nem vagod?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #23286 üzenetére
Mondjuk nekem teljesen mas a velemenyem ezzel kapcsolatban. Azert hatalmasakat nem lehet az ilyen dolgokkal szakitani, kb nem mesz el egyszer egy gyorsetterembe, hanem mutter megetet szoval kb az elet teruleten millio dologgal lehetne sporolni, nem pont elhanyagolni egy karbantartast egy gepjarmuvon, vagy ha nem engedheti meg maganak az illeto azt a gepet, akkor el kell gondolkodni, h le kell cserelni egy szamara anyagilag vallalhatobb darabra. Az ilyen szarragasok miatt van ilyen allapotban az itthoni gepjarmupark.
Tisztelet a nagyoritka kivetelnek, bar hegeszteni egy papirszurot az kb szetszedni egy villanykortet miutan kiegett, dehat nem vagyunk egyformak.Egyebkent nagyon tipikus szociologiai tanulmany: zsolti elobb vadaszik xenont abba a retekbe (elnezest, tenyleg) minthogy szerelohoz vinne a villaszarat
Megjott a fizu, veszek kenyeret... Meg ajfont. Kb.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #23304 üzenetére
ezt mindig el fogom sütni, de a KTM azért nem alkalmaz a szalagmunkára férfiakat, mert konkrétan hülyének nézték a mérnököket és gondoltak egyet majd leegyszerűsítették a munkafolyamatokat, hogy úgyis jó lesz az.
hát nem lett az azóta nők rakják össze a hengert a blokkal
most akkor ne menjünk át offenzívbe hogy igenis-a-pénz-miatt-és-akkor-mivan, mert ez ettől még mindig gáz. most engem nem érdekel hogy az első kerék fog kiesni kanyarban, de szépen kivilágítva fogsz szikrát hányni, vagy 55W-al jönnek ki eléd, KÖLTENI KÉNE RÁ. mert úgy a korrekt. dehát ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz. csak ne magyarázzuk meg.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #23579 üzenetére
deklihez nem mindig ilyen egyzerű a megoldás. japán sportmotoroknál pl nagyon jól meg van csinláva a tömítés, de csak egyszer használatos. a ból b be motoroknál nincs olyan felülete, ami alakváltozást szenved miután meghúzod a csavarokat mint az előbb említett motoroknál, viszont nem egyszer tapasztaltam h a vadonatúj nyomatékrahúzott olcsó japán blokk csöpögött a gyári tömítéssel. a pasztázással csínyán kell bánni. új tömítést kell venni, mert általában rásül a blokra paszta nélkül is. Alap hogy szétszedésnél van egy valag új tömítés. nem ezen kell spórolni. O gyűrűt pasztázni... az gányolás. tömítést kihagyni nem kellene, egyrészt úgy van hézagolva minden, ha ez nem okoz gondot akkor persze lehet, de akkor gyárilag ott nincs tömítés. az FBS ből nagyon kevés kell, különben megy szanaszét a blokkban.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz alvaro #23603 üzenetére
Bringa lancot elmeletileg meleg paraffinolajaba kellene belelogatni, mondhatjuk, h oda inkabb zsir kell, mint olaj, illetve ha olajozza az ember azt kb hetente kitakaritani es ujraolajozni, mivel osszeszedi az osszes port, ami gyorsitja a kopast. Az hogy nyekereg szinte semmit nem jelent ha kussol mar ott van a por az olajban es polirozza szepen a csapokat.
Nekem kb 5-6000 km ert bir ki egy lanc, attol fuggoen h elpepecselek vele vagy sem. Sajnos rantja magaval az elso hatso fogaskoszorut, szoval 10-12 e km enkent van egy 30 e forintos kiadas, tehat megerne a szarakodas.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
En mondjuk egy kisse maskepp latom a kinti felhozatalt
Pl ahol en voltam, ott konkretan volt minden. Inkabb azon csodalkoztam. Minden marka minden evjarat
Egy het alatt amit lattam. total fura volt FJ ket latni, vagy 955 i Triumphot, japan belpiacos VT, Ducati paul smart replica, harley ken oreg faterokat, akik akkorat dontottek korforgalomba, h a labtarto er le. Ez nagyon feltunt! Nalunk nagyon balfaszok motoroznak ahhoz kepest. Zzr 1100, elvetve vfr, persze s 1000RR 120 al belso savban Es az oreg motorok mind karcmentes allapotban voltak. Nem volt lelakva egyik sem, meg a harminceves teknika sem. Ott nem ciki oreg motorral jarni, sot, amig nem szarik be, azzal mennek ( ilyenkor jon keleteuropaba az a motor )
Az autok ugyanilyen szamban voltak oregek, es gondozottak, hatalmas rongyrazas nem volt de latszott hogy kiferne siman barmelyik premiummarka.Sportmotort sosem a rentabilitasa miatt gyartottak. Mindig is a kiskobos azsiai piac huzta a gyarakat, valsag elott is. Yamaha nyilatkozta azt valsag elott, h tul olcson adjak a gyartok a japan sportmotorokat igy is, ezt nem lehet tartani. Minosegi termekeket nagyon meg kell fizetni. Ugye 90 es evek japan likviditasbosegeben a csucstechnika 400 asok 600 as arban mozogtak, de ehhez kell egy loves reteg, amelyik tisztaban van azzal is hogy mit vasarol, azaz kultura is kell hozza a penz mellett. Sportmotort nagyon kevesen vettek, persze most aztan meg kevesebben. Meg aztan itt milyen kultura van, ahol 90 elott nem volt az utakon normalis auto sem utak meg elotte sem voltak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #23639 üzenetére
De mar megint miert tartunk itt, h melyik a legjobb motor a vilagon???
Ilyen nincs. Ez hatalmas feluletesseg. Milyen szempontbol jobb? Megirtak az ujsagok? A brand szamodra ilyen erzest kozvetit? Jjjah. Kemenyen elkaptak.
Ez nem ilyen egyszeru, h megveszed a vilag legjobb motorjat. Es akar egy gyengebb, regebbi motorral is tudsz elvezetesebbet motorozni, mint az eppen ujsagok altal kikialtott regnalo markaval.
Vaaagy... Azert nem tudsz, mert az formalja a velemenyedet, amit megirnak/mutatnak neked, es mellyebben nem asod bele magad.
Barmelyik motorbol tudsz szamodra legjobbat alakitani. Ha csak az emblema a fontos akkor persze olyat kell venned. Akkr megnyugszol, h neked van a legjobb. Mert elhiszed.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #23637 üzenetére
Ezt megintcsak nem lehet igy kijelenteni
Mindegyik marka mashogy all a motorgyartashoz. Tudnanak elvetemult motorokat gyartani siman. A kawa ket szalon fejlesztette a zx10 est. Egy versenyzovel aki csak addig tartja szem elott az ergonomiat, amig az szukseges a palyara, es egy olyan emberrel aki a kenyelmet es utcai hasznalatot preferalta. Vegul elb.sztak utcara, hatso rugostag felfugesztestol elkezde minden aprosagokon valtoztattak, h a hozzanemerto feluletes vasarlonak ne razza mar a labat a labtarto 5500 es 5550 fordulat kozott (amilyen fordulatot palyan nem is lat) mert az fogja mondani ra az agysebesz, hogy micsoda szar motor, meg hogy a bmw jobbKompromisszumokrol szol minden. Olyan nincs hogy mindenre mindenkor jo.
Ha nagyobb igeny lenne hardcore motorokra, olyat gyartana mindenki, es nem lenne utcara elb.szva meg a fejlesztes elejen. Eppen ezert, ha ebbe belegondolsz, semmi ertelme fikazni a tobbit, h miert igy csinalja. Ha neked kell egy erosebb motor, vegyel erosebbet. Vagy ha olyanra van szukseged ami dugig van hightech el, akkor vegyel olyat. Valszeg ti vagytok kevesebben.Versenysport megint mas teszta, koze nincs az utcai motorhoz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Jja, a biztositasokrol tudok, de nem vagyok tisztaban azzal, h ez mennyire tudja terelni az embert kissebb kobcenti fele, amikor volt love rendesen. Ezert nem is emlitettem ilyen aspektusbol
De a rendori jelenletbe nem gondoltam bele, de kezd erthetove valni, h miert hetvenvalamennyi loero a 600 as sportmotor arrafele, akarcsak az nr 750 belpiaci valtozata is.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Építő/felújító topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Borderlands 3
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest