TEgnap még azon filóztam, és akartam is írni, de aztán ez a szomorú hír elvitte balra a gondolatot.
Szal hogy egy percig sem hiszem hogy a Ducati félseggel készül a jövő évre,...sőt én azt gondolom hogy fullgáz fejlesztés lesz, és ezek a nyilatkozatok csak azért születtek, mert nem sejthető tesztelés nélkül hogy Rossi-nak mit és mennyit kell változtatnia...és mennyi időbe telik, és hogy Burgess egyáltalán jön-e.
Mert egyébként ami beszédes, az az hogy a Ducati megszerezvén Rossi-t, gyakorlatilag levadászta a nagy skalpot, és valóra váltotta minden Olasz drukker álmát, és nem mellesleg szvsz a sajátjukat is.
Nem megengedhető hogy átvegetáljanak egy szezont az ezres motorokra készülvén....Rossi-nak futamgyőzelemre alkalmas motort kell adniuk.
Aztán az sem lehet véletlen hogy átsúlyoznak a superbike-ról...ez amióta WSBK az SBK nem fordult meg, a Ducati mindig odakoncentrált.
Oké Haga nagyon nem jött be (bár maradt volna a Yamaha-nál, akkor szvsz akár bajnok lehetett volna Spies helyett...hisz a Yamaha-n nem volt jobb Haga-nál)
DE a superbike-ban a Ducati-nak óriási nevei vannak, és bitang sikerei.
Szal az hogy nem indítanak gyári csapatot, az nálam egyértelműen azt jelzi hogy a MotoGp-re koncentrálnak 150%-ban,...ez mindig így volt, amikor egy gyár csökkenti a büdzsét az egyik versenyága kárára, akkor tuti tervei vannak egy másikban, akár a motokrossz-pályaverseny, akár szimplán a 250cc-s részvétel csökkentése a királykategória javára (mint azt a Honda tette nem is olyan rég (ugye Dovi' ).
Szal én szinte 1005-ban biztos vagyok benne hogy a Ducati igen is piszok erősen készül a jövő évre, és az azt követő váltásra is.
...csak lenyilatkoztak egy kiskaput.