Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16) hendrick


hendrick
csendes tag

A topic alapján kissé érthetőbbé vált a dolog - azaz hogy mekkora többé-kevésbé passzív ellenállást mutatnak a szolgáltatók számhordozás ügyében.
Akkor mesélem kálváriámat, mely végülis szerencsés véget ért:

2006. IX. 16. Megérlelődött bennem a döntés, hogy igaz elég kedvezményes, de már egyre kevésbé versenyképes (nem lebeszélhető havidíj pl.) csomagomat valami másra váltom, és mivel eddigi szolgáltatómnál, az itteni topicokban található eszköztárral felvértezve sem hozott eredményt tarifacsomagváltási tervem, számhordozásra adtam a fejem.

Nevezzük szolgáltatómat Pirosnak. Piros márkaképviseletén megbízást adok a számhordozási nyilatkozat kiadására. Megígérik hogy a hétvége miatt legkésőbb hétfőn értesítenek az elbírálásról SMS-ben és akkor mehetek a nyilatkozatért ha sürgős, de egyébkén ki is postázzák ugyanakkor. Közben körülnézek Rózsaszínnél és Kéknél is, hogy mik a lehetőségeim. Mivel a hívások medre Kék felé húz - barátnő - így ő az esélyes, de azért átnyálazom mindegyik tarifa és készülékajánlatait. Meglepetésemre 25 perc múlva érkezik az SMS hogy átvehetem a számhordozási nyilatkozatot. Mivel döntésre jutottam, bemegyek Kékhez, immáron a nyilatkozattal, és kérem a számhordozást, szerződünk is készülék és hűségnyilatkozat nélkül, csak új szolgáltató+SIM kártyára. Boldog vagyok, mert 21-én 18 óra után nem sokkal megtörténik a számhordozás, akkor nyílik meg a mágikus időablak, és csodás már az alap csomag is, mert a havidíj lebeszélhető, ezért már megérte - és a fő hívásirány miatt is.

2006.IX.18. délelőtt Piros marketingosztálya értesült róla, hogy számhordozni szeretnék, és láthatóan sokmindent megtennének azért hogy maradásra bírjanak. 4 éve hűséges előfizető, etc. Még egy speciális tarifacsomag is bekerül a kosárba. Jelzem, hogy én már szerződtem, ezért sajnálom, de tehetetlen vagyok, bármennyire is csábító az ajánlat. Piros egy kis gondolkodási időt kér, megnézi mit tehet. Paragrafusokkal felvértezve visszahív azzal, hogy 72 órával az időablak megnyílása előtt még viszakozhatok, és ez kikényszeríthető ha komolyan gondolom. Meggyőzött. Megígérem, hogy bár mukaidőm vészesen közel van a határidőhöz, de be fogok nyargalni Kék képviseletére, és a nyilatkozatot, mi szerint vissza kívánok lépni a számhordozástól megteszem.
kb 16:40 Kék telefonos ügyfélszolgálata szerint a számhordozást az időablak megnyílását megelőzően bármikor meg lehet szakítani, csak addig fáradjak be egy ügyfélszolgálatra. Biztos ami bizos Piros tanácsa szerinti határidőig bemegyek Kék ügyfélszolgálatára személyesen.
17:35 Kék képviselete, határidő előtt 20 perccel. Előadom értesüléseimet. A képviselet dolgozói néznek rám, mint gyújtogató a vizes szalmára... mert hogy ők ad1 nem tudnak ilyenről, ad2 az ügyviteli rendszerük nem ad rá lehetőséget, ad3 nincs olyan nyomtatványuk amin felvegyék a bejelentésemet, ad4 (itt bekapcsolódik az egyik kollega) meg egyébként is mit képzelek.
Telefonos segítséget kérek Piros ügyfélszolgálatától, akik megerősítenek abban hogy erre jogszabályi lehetőség van, nyomjam csak az ajtót bátran, valahogy vetessem fel az igényemet határidő előtt. Kék ügyfélszolgálata megígéri, hogy ők tanúsítani fogják, hogy ott voltam hat előtt, és igényemet előadtam, de ők ilyenről akkor sem tudnak, és írásban felvenni sem hajlandóak megfelelő nyomtatvány híján.

17:50 Vásárlók könyve után érdeklődöm, amit megkapok, és időpontmegjelöléssel bevezetem igényemet és a kapott válaszokat. Ezen a ponton kiderül, hogy 3 szemközti Kékes közül az egyik az üzletvezető aki rögtön meg is válaszolja a panaszt, ami kb. így hangzik: a számhordozási csoportjuk mivel csak 17 óráig dolgozik, így nem tudnak mihez kezdeni az igénnyel és nincs is megfelelő nyomtatvány az igény bejelentésére, ugyanakkor a kérést nyugtázzák és egyeztetik a számhordozási csoporttal.
Nemsokára kiderül, hogy időközben egyeztettek az említett csoport vezetőjével, aki az igényt jóváhagyta, de azért másnap telefonon egyeztessek a csoporttal.

2006. IX.19. Kék telefonos ügyfélszolgálata ugyan nem hajlandó a számhordozási csoportot kapcsolni, de megerősíti, hogy a visszalépést elfogadták, és adjam le a papírokat és a SIM kártyát bármelyik képviseleten.
kb 20:00 Kék márkaképviseletén leadom a kért anyagokat és érdeklődöm az előlegben befizetett első havi előfizetési díj sorsáról. kapok egy cédulát mi szerint írjak az ugyfelszolgalat@kek.hu emailcímre és majd ők intézkednek. Bizonylatot kapok az anyag visszavételéről.

2006. IX.20. 9:00 Megírom a javasolt emailt.
18:00 Kék ominózus márkaképviseletvezetője felhív telefonon, hogy szeretné ha leadnám a SIM kártyát és kellékeit. Készségesen tájékoztatom, hogy ezt előző nap az általa vezetett képviseleten megtettem.

2006. IX.21. Biztos ami biztos felhívom Pirosom ügyfélszolgálatát hogy a másik szolgáltató valóban leállította-e az időablaknyitást... a megfelelő menüpontok után a számhordozással foglalkozó kollega 57 perces előreláthatólag 8 perc a várakozási idő és zene meghallgatása után veszi a kagylót, de nem hall engem. Kitartó vagyok. Harmadik próbálkozásra megnyugtatnak hogy Kék valóban tudomásulvette a visszalépést, és nem nyílik meg az időablak ma este hat órakor... érdeklődéssel várom, hogy mi jön ez után.. remélem már semmi, de úgy gondolom, ezt már Kéknél is remélik :D

[Szerkesztve]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.