Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Landsmann


Landsmann
addikt

Júliusi adataok.
P: 33,49 %
T: 45,23 %
V: 21,28 %

Júlis vesztese ismét a Vodafone lett. Hanyatlik szépen. Április óta csökken folyamatosan az előfizetői létszáma. Maga a hanyatlás márciusban kezdődött.
A T-Mobile minden hónapban szerzett új előfizetőket, de elég változatosan alakultak az új előfizetők száma. Hol többet, hol kevesebbet szerzett mint előző hónapban.
A Pannonnál a februári csökkenés után minden hónapban pozitív lett az előfizetők száma, bár a márciusi kiugrás után folyamatosan csökkent az új előfizetők száma. Júliusban a T-Mobile-t is meghaladva, több mint 27000 előfizetővel ismét kiugrott és ezzel több előfizetőt szerzett, mint az elmúlt hónapban, amikor csak bő 4000-el nőtt.

(A NHH adatai alapján)



[Szerkesztve]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#2) Apollyon válasza Landsmann (#1) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Szerintem akkor is a Vodafone a legjobb szolgáltató (egyéni előfizetői körben). Ha megnézzük az árakat (ami a legfontosabb az átlagember számára) még mindig ez a legolcsóbb!
Elnézést a nem átlagemberektől! :U

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#3) Landsmann válasza Apollyon (#2) üzenetére


Landsmann
addikt

Az ár nem minden. A minőséget is meg kell nézni. Én legalábbis nézem. Inkább fizetek többet egy jobb szolgáltatásért.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#4) ragazzo válasza Apollyon (#2) üzenetére


ragazzo
őstag

Én is vodás vagyok,de szerintem maradjunk annál a kijelenetésnél hogy minden szolgáltatónál vannak jó dolgok.Így a vodánál a kedvező percdíjak.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#5) csibor


csibor
őstag

Én meg panonos vagyok,megszokásból nekem igazából mind a 3 megfelelne.

(#6) csiga997 válasza Landsmann (#1) üzenetére


csiga997
őstag

A magyar mobilpiac évek óta véglegesen megállapodni látszik. A néhány ezrelékes változásokból messzemenő következtetéseket levonni, ''hanyatlásról'' meg ''kiugrásról'' beszélni meglehetősen oktondi dolog.

Gratulálok a fikatopikodhoz, mindenesetre.

(#7) Landsmann válasza csiga997 (#6) üzenetére


Landsmann
addikt

Nem fikatopic. Ha nem tetszik, nem kell ide írni és olvasni, nem erőltet senki. Az a pár ezrelékes eltérés föl vagy le, több tízezer különbséget jelent egy-egy szolgáltatónál.
Látszik hogy fogalmad sincs az egészről. Nem állapodott meg a magyar mobilhelyzet, mert az agyonistenített Vodafone már hónapok óta folyamatosan veszti az előfizetőit. Akkor hogy akarnak ők másodikok lenni? Elárulom, sehogy. Csak nehogy innen is kivonuljanak, mert nem nagyon jött be itt sem a számításuk.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#8) csiga997 válasza Landsmann (#7) üzenetére


csiga997
őstag

mert az agyonistenített Vodafone

Nem fikatopik. Persze. :(

(#9) Landsmann válasza csiga997 (#8) üzenetére


Landsmann
addikt

Ezt már éppen azért írtam, mert korábban nem fikáztam és nem dicsőítettem egyik szolgáltatót sem, csak a tényeket közöltem, te pedig fikázással vádoltál. Az is tény, hogy csak a júliusi adatokból nem látszik az, amit leírtam, de aki veszi a fáradtságot magának, hogy az NHH oldalát felkeresi, ott már egyértelműen látszik az, amit leírtam.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#10) ragazzo


ragazzo
őstag

Annyira hülyeség ilyenen rágódni, hogy fikatopic vagy sem.Ha neki fontos volt közzétenni az adatokat, akkor hadd tegye.Egyébként egyetértek Landsmannal.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#11) Gebriel válasza Landsmann (#7) üzenetére


Gebriel
veterán

Vodafone már hónapok óta folyamatosan veszti az előfizetőit,na azért itt helyesbitenék.Nem vesszit csak nincs annyi ÚJ elöfizetö mint a másik 2.nek

(#12) Landsmann válasza Gebriel (#11) üzenetére


Landsmann
addikt

Nem, nem. Nézd csak meg az NHH oldalán a statisztikát. Ott a grafikonról szépen leolvasható, hogy áprilisban durván 11000-el, Májusban több mint 18000-el, júniusban bő 10000-el, júliusban pedig 8000-el csökkent az előfizetők száma. Tehát nem az új előfizetők száma csökkent ennyivel, hanem az összes, durván 2 millió (júliusban pontosan 2015097 előfizető, míg júniusban 2023592 előpfizetője volt, így 8495-el csökkent) száma csökkent ennyivel. Magyarul júlisban kevesebb Vodás előfizetés volt mint egy hónappal korábban. Tehát kevesebb új előfizetést és odahordozott előfizetője volt, mint amennyi elment onnan, illetve szüntette meg előfizetését.

Ezekben a közölt adatokban mindhárom szolgáltatónál együttesen mutatja az összes előfizetés számát az el és odahordozottal együtt.

[Szerkesztve]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#13) Apollyon válasza Landsmann (#12) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Kaphatnék egy konkrét linket ahol ezeket az adatokat olvastad, illetve ami miatt nyitottad ezt a topikot? Csak ez az ''elvakult'' statisztika mérlegelés felkeltette az érdeklődésemet. Egyébként a Vodafonnál a szolgáltatások minőségének megfelelőségét hozzáhasonlíthatjuk ahhoz is, hogy a többi szolgáltatóhoz képest hány éve építgeti a rendszerét ez az ''agyonistenített'' társaság.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#14) zadir válasza Landsmann (#12) üzenetére


zadir
csendes tag

a Voda folyamatosan a legolcsóbb akar lenni, de erre ráfarag, mert nem jönnek rá, hogy sok-sok ember inkább fizet többet, ha jobb a minőség....

nézd meg az új akciót, nincs hűségnyilatkozat - persze hogy nincs, de ott a 25k amit le kell pengetned, meg a csatlakozási díj, meg a többi.

az emberek nagy része ha választ egy szolgáltatót már ott is marad két évig, ergo nem fog leperkálni 25 ezer forintot még akkor sem, ha esetleg le is beszélheti.

(#15) Landsmann válasza Apollyon (#13) üzenetére


Landsmann
addikt

http://www.nhh.hu/?id=dokumentumtar&mid=1054 itt találhatók a konkrét adatok részletesebben.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#16) hendrick


hendrick
csendes tag

A topic alapján kissé érthetőbbé vált a dolog - azaz hogy mekkora többé-kevésbé passzív ellenállást mutatnak a szolgáltatók számhordozás ügyében.
Akkor mesélem kálváriámat, mely végülis szerencsés véget ért:

2006. IX. 16. Megérlelődött bennem a döntés, hogy igaz elég kedvezményes, de már egyre kevésbé versenyképes (nem lebeszélhető havidíj pl.) csomagomat valami másra váltom, és mivel eddigi szolgáltatómnál, az itteni topicokban található eszköztárral felvértezve sem hozott eredményt tarifacsomagváltási tervem, számhordozásra adtam a fejem.

Nevezzük szolgáltatómat Pirosnak. Piros márkaképviseletén megbízást adok a számhordozási nyilatkozat kiadására. Megígérik hogy a hétvége miatt legkésőbb hétfőn értesítenek az elbírálásról SMS-ben és akkor mehetek a nyilatkozatért ha sürgős, de egyébkén ki is postázzák ugyanakkor. Közben körülnézek Rózsaszínnél és Kéknél is, hogy mik a lehetőségeim. Mivel a hívások medre Kék felé húz - barátnő - így ő az esélyes, de azért átnyálazom mindegyik tarifa és készülékajánlatait. Meglepetésemre 25 perc múlva érkezik az SMS hogy átvehetem a számhordozási nyilatkozatot. Mivel döntésre jutottam, bemegyek Kékhez, immáron a nyilatkozattal, és kérem a számhordozást, szerződünk is készülék és hűségnyilatkozat nélkül, csak új szolgáltató+SIM kártyára. Boldog vagyok, mert 21-én 18 óra után nem sokkal megtörténik a számhordozás, akkor nyílik meg a mágikus időablak, és csodás már az alap csomag is, mert a havidíj lebeszélhető, ezért már megérte - és a fő hívásirány miatt is.

2006.IX.18. délelőtt Piros marketingosztálya értesült róla, hogy számhordozni szeretnék, és láthatóan sokmindent megtennének azért hogy maradásra bírjanak. 4 éve hűséges előfizető, etc. Még egy speciális tarifacsomag is bekerül a kosárba. Jelzem, hogy én már szerződtem, ezért sajnálom, de tehetetlen vagyok, bármennyire is csábító az ajánlat. Piros egy kis gondolkodási időt kér, megnézi mit tehet. Paragrafusokkal felvértezve visszahív azzal, hogy 72 órával az időablak megnyílása előtt még viszakozhatok, és ez kikényszeríthető ha komolyan gondolom. Meggyőzött. Megígérem, hogy bár mukaidőm vészesen közel van a határidőhöz, de be fogok nyargalni Kék képviseletére, és a nyilatkozatot, mi szerint vissza kívánok lépni a számhordozástól megteszem.
kb 16:40 Kék telefonos ügyfélszolgálata szerint a számhordozást az időablak megnyílását megelőzően bármikor meg lehet szakítani, csak addig fáradjak be egy ügyfélszolgálatra. Biztos ami bizos Piros tanácsa szerinti határidőig bemegyek Kék ügyfélszolgálatára személyesen.
17:35 Kék képviselete, határidő előtt 20 perccel. Előadom értesüléseimet. A képviselet dolgozói néznek rám, mint gyújtogató a vizes szalmára... mert hogy ők ad1 nem tudnak ilyenről, ad2 az ügyviteli rendszerük nem ad rá lehetőséget, ad3 nincs olyan nyomtatványuk amin felvegyék a bejelentésemet, ad4 (itt bekapcsolódik az egyik kollega) meg egyébként is mit képzelek.
Telefonos segítséget kérek Piros ügyfélszolgálatától, akik megerősítenek abban hogy erre jogszabályi lehetőség van, nyomjam csak az ajtót bátran, valahogy vetessem fel az igényemet határidő előtt. Kék ügyfélszolgálata megígéri, hogy ők tanúsítani fogják, hogy ott voltam hat előtt, és igényemet előadtam, de ők ilyenről akkor sem tudnak, és írásban felvenni sem hajlandóak megfelelő nyomtatvány híján.

17:50 Vásárlók könyve után érdeklődöm, amit megkapok, és időpontmegjelöléssel bevezetem igényemet és a kapott válaszokat. Ezen a ponton kiderül, hogy 3 szemközti Kékes közül az egyik az üzletvezető aki rögtön meg is válaszolja a panaszt, ami kb. így hangzik: a számhordozási csoportjuk mivel csak 17 óráig dolgozik, így nem tudnak mihez kezdeni az igénnyel és nincs is megfelelő nyomtatvány az igény bejelentésére, ugyanakkor a kérést nyugtázzák és egyeztetik a számhordozási csoporttal.
Nemsokára kiderül, hogy időközben egyeztettek az említett csoport vezetőjével, aki az igényt jóváhagyta, de azért másnap telefonon egyeztessek a csoporttal.

2006. IX.19. Kék telefonos ügyfélszolgálata ugyan nem hajlandó a számhordozási csoportot kapcsolni, de megerősíti, hogy a visszalépést elfogadták, és adjam le a papírokat és a SIM kártyát bármelyik képviseleten.
kb 20:00 Kék márkaképviseletén leadom a kért anyagokat és érdeklődöm az előlegben befizetett első havi előfizetési díj sorsáról. kapok egy cédulát mi szerint írjak az ugyfelszolgalat@kek.hu emailcímre és majd ők intézkednek. Bizonylatot kapok az anyag visszavételéről.

2006. IX.20. 9:00 Megírom a javasolt emailt.
18:00 Kék ominózus márkaképviseletvezetője felhív telefonon, hogy szeretné ha leadnám a SIM kártyát és kellékeit. Készségesen tájékoztatom, hogy ezt előző nap az általa vezetett képviseleten megtettem.

2006. IX.21. Biztos ami biztos felhívom Pirosom ügyfélszolgálatát hogy a másik szolgáltató valóban leállította-e az időablaknyitást... a megfelelő menüpontok után a számhordozással foglalkozó kollega 57 perces előreláthatólag 8 perc a várakozási idő és zene meghallgatása után veszi a kagylót, de nem hall engem. Kitartó vagyok. Harmadik próbálkozásra megnyugtatnak hogy Kék valóban tudomásulvette a visszalépést, és nem nyílik meg az időablak ma este hat órakor... érdeklődéssel várom, hogy mi jön ez után.. remélem már semmi, de úgy gondolom, ezt már Kéknél is remélik :D

[Szerkesztve]

(#17) Zoli bácsi válasza Landsmann (#1) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Csodálkozom az adatokon, ugyanis a Vodánál mindenki (aki regisztrált az oldalon) köthetett nyáron Bónusz-os előfizetést, illetve a 30%-os mérséklésű Vodafon 200-500 előfizetést. A Voda 200-nál így 15Ft/perc körüli díj jött ki, ami szerintem elég jó. Ezenkívül bedobtak még hatalmas készülékakciót is július 15-től. Józan paraszti ésszel arra gondoltam, hogy huh, most aztán arat a Vodafon. Ezek szerint mégsem...? :(

(#18) Gebriel válasza zadir (#14) üzenetére


Gebriel
veterán

az emberek nagy része ha választ egy szolgáltatót már ott is marad két évig, ergo nem fog leperkálni 25 ezer forintot még akkor sem, ha esetleg le is beszélheti.

Zadir:Meglepötsz ha azt mondom hogy a Voda ezzel az akcioval a feltöltökártyás ügyfeleket célozta meg :Y :P :DD

(#19) sbazsi válasza hendrick (#16) üzenetére


sbazsi
veterán

márkaképviseletén megbízást adok a számhordozási nyilatkozat kiadására. Megígérik hogy a hétvége miatt legkésőbb hétfőn értesítenek az elbírálásról SMS-ben és akkor mehetek a nyilatkozatért

Mit bírálnak el?
Megnézik, hogy nincs-e hűségszerződésed/tartozásod, vagy elég gyorsan futod-e a 100-at esetleg tetszett-e az arcod az ügyintézőnek!? ;]

(#20) hendrick válasza sbazsi (#19) üzenetére


hendrick
csendes tag

Ezt spec én sem értettem, mert ott helyben mielőtt belevágtam volna a kérésbe kérdeztem meg, hogy mennyi az egyenlegem, és helyben kifizettem. Utána kértem a számhordozási nyilatkozatot, amire csak egy megbízást voltak hajlandóak elfogadni hogy szerezzék be, majd értesítenek címen.
A cél egyébként a tartozások valamint egyéb komplikációk elkerülése egy kis vizsgálattal...
Egy tuti. Kék márkaképviseletben marhára megutáltak :)

(#21) hendrick válasza Zoli bácsi (#17) üzenetére


hendrick
csendes tag

Nem, ez sem egészen így van, mert én hiába regisztráltam az oldalon, hiába kaptam meg a visszaigazoló emailt, mégsem voltak hajlandóak megkötni velem arra hivatkozással hogy ha a marketingesük megkeres, csak akkor lehet. Én hiába próbálkoztam az ügyfélszolgákkal, csak a fent leírt hosszadalmas módon sikerült kiverni a dolgot :)

Tényleg a legjobbak az árak azokból a készülékekből amik kaphatóak... csak elég egyoldalú a kínálat, mondhatni low-end per pill. Ezért akartam elhordozni másrészt.

[Szerkesztve]

(#22) sbazsi


sbazsi
veterán

mi ez a regisztrációs cuccos?!

(#23) Zoli bácsi válasza hendrick (#21) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Én először április körül regisztráltam, volt valamilyen ''hajazós'' játék. Itt regisztráltam az előfizetéses pannonos, és a feleségem előfizus Vodás számával is. Pár napon belül jött a mailcímemere egy levél, hogy kinyomtatva menjek be vele egy Voda boltba, és köthetek Bónusz előfizut. Feleségemnek persze nem jött semmi, mert ő vodás. Nem mentem be előfizut kötni, később hívogatott is a voda ügyfélszolgálat, hogy miért nem. Aztán később láttam, hogy a voda egyik eldugott oldalán lehet regisztrálni mindenkinek Bónuszra, majd később 30%-al olcsóbb voda200-500-ra. Aztgondoltam mindenki megkapja, aki regisztrál.

(#24) bobace válasza Landsmann (#1) üzenetére


bobace
őstag

Hátha jobban fog pörögni mint a Terminalon :U A Vodafone meg szépen lassan oda kerül ahova kell. ;]

Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.

(#25) Landsmann válasza bobace (#24) üzenetére


Landsmann
addikt

Hopp, jársz arra az ominózus fórumra is? Én már egy ideje nem, nem kívánatosnak minősítettek, erre én kértem a totális törlésemet, amit nem tettek meg. Ezért Sybergyereknek még fogok okoztni egy kis kellemetlenséget, no nem fórumrombolást, azzal másokkal is kitolnék. Nem, ez személyes ügy lesz. Amúgy meg ott már lassan diktatúra van. Mindig van valaki, akit éppen ki akar rúgni. Nekem is járt a pofám, most Andrei van a vágóhídon. Neki is nagyon kifelé áll a szekere rúdja. Egyre több személynek feltűnik, hogy valami nagyon nem jó felé megy a Terminál, az őstagokat, akik már 7-8 éve odajártak, szép lassan elüldözik. Megmaradnak a vas-tagok, akik az alapvető illemmel és szokással sincsenek tisztába. Ha neki ez kell, ezt akarja, akkor hamarosan megkapja. Az arogáns, makacs, hazudozós, félrevezető beszólásaival teljesen tönreteszi a fórumot. http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?t=17966&postdays=0&postorder=asc&start=31150 itt van egy kis magyarázat, (a lap közepe felé) szép piros betűkkel. Nem vette még észre, pedig lassan két hónapja kint van. Aki nem jár oda, hogy legyen nélmi fogalma hogy mi folyik odaát, azoknak elárulom, hogy lassan ott tartanak, hogy vannak szavak, amiket le sem szabad írni. Elsősorban a POLITIKA szót, vagy éppen azt a bizonyos kisebbségi csoportot, akik indiából származtak. Azt hiszi, hogy ha blokkolta az IP-met, akkor kitolt velem. Hú, hát nagyot tévedsett, bármikor képes vagyok visszamenni, mint ahogy az Off--ot szoktam is nézni néha. Regisztrálni is tudnák, de egyelőre nem teszem meg, majd akkor ha azt a bizonyos anyagot felkavarom, hogy büdös legyen. Néha az off-ba benézek, hogy éppen ki az aktuális kiszemelt áldozat. Leperegnek róla a bírálatok, egyszerűen nem válaszol rájuk. Azt hiszi, akkor minden szép és jó, közben szép lassan, de biztosan tönkreteszi a legjobb magyar mobilos fórumot. Tegye, engem már nem érdekel, embernek sem tekintem. -

Ezt engedelmeddel OFF-ba tettem utólag, illetve csak annyi kérésem lenne, hogy kerüljük más oldalak szidását a továbbiakban. Nyilván azért nem törlöm az egészet, mert ez nem konkrétan oldara, hanem inkább moderációra vonatkozik. Dícsérni lehet bármit. - Bog


De hogy a témához is szóljak, A vodafone az embereket lerohanó, állandóan változtatgató ajánlataival, határidőhöz szabott akcióival nem egészen azt érte el, amit szeretett volna. Egyre többen rájöttek, az ár nem minden. A számlázási rendszerük több mint egy év óta maga a káosz. Akinekl a múlt év 12 hónapjából 10 hónapban volt számlareklamációja, aligha kíván maradni, ha letelik a hűsége. Sajnos a Vodafone nagyon ráment a mennyiségre, a minőség gyakorlatilag nem számított. Most ez üt vissza. A másik két szolgáltató lehet hogy később és drágábban vezet be új szolgáltatásokat, de megfontoltan akkor, ha már a technikai feltételeit megteremtette hozzá.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#26) bobace válasza Landsmann (#25) üzenetére


bobace
őstag

Én inkább csak olvasni szoktam azt a fórumot. Összvissz vagy 30 hszem van ott, rád viszont emlékeztem, meg AnDante-ra is, azok küzül akik itt (is) vannak. Azt én is láttam hogy elég kemény a személyeskedö moderáció...

A vodafonehoz még annyit hogy tegnap beszélgettem haverommal, azt mondja neki is van olyan hogy akkor jön a számla mikor már a határidő is lejárt, de őt nem zavarja, meg van elégedve, meg amugy olcsó is. No comment...

De hogy még Onabb legyek. Őszintén kissé meglepődtem a Pannon elsö helyén ebben a honapban, azt hittem a voda felezös akcioja behozza őket az első helyre. de ugy tünik az embereknek télleg elég volt...

Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.

(#27) sbazsi válasza Landsmann (#25) üzenetére


sbazsi
veterán

Én már egy ideje nem, nem kívánatosnak minősítettek, erre én kértem a totális törlésemet, amit nem tettek meg.

nem kötelezheted törvényileg őket, hogy töröljenek az adatbázisukból?! nem járulsz hozzá a személyes adataid nyilvántartásához.

(#28) Gebriel válasza Landsmann (#25) üzenetére


Gebriel
veterán

A másik két szolgáltató lehet hogy később és drágábban vezet be új szolgáltatásokat, de megfontoltan akkor, ha már a technikai feltételeit megteremtette hozzá

Nos szerintem ez sem teljesen igy van.Nem egy embertöl halotam hogy feltöltkártyásként minusz 4000ft ra ment a Pannonnál.No comment. :((

Igaz a Vodának tényleg gáz volt a számlázási rendszere.

És valami minöségröl beszéltek,ezt kifejtené valaki hogy mit takar :F

(#29) Landsmann válasza sbazsi (#27) üzenetére


Landsmann
addikt

Nos, a törlés annyiból állt, hogy a nickemet törölték, így a nevem helyett ''Vendég'' szó szerepel. Azt írta az admin, hogy nem köthetők hozzám , pontosabban a nevemhez a hozzászólásaim. Nekem ez nem elég, ráadásul nem is igaz. Ugyanis aki az én hozzászólásomra reagált és tőlem beidézett szöveget, az idézetben ugyanúgy olvasható a nevem az írásommal együtt. Tehát végöülis személyes adathoz nem lehet így hozzáférni. Csakhogy van egy kis bökkenő. Az általam belinkelt képek és egyéb fájlok a honlapomra mutatnak, ahol viszont már található személyes adat bőven. Írtam az adatvédelmi biztosnak ez ügyben, de még nem jött válasz, pedig lassan 2 hónapja.
Nincs lefutva még a játék, noha Sybergyerek azt hiszi, hiszen elég hosszú ideje nem írtam neki és a fórumon sem vagyok jelen, de még nincs vége. Lesz még néhány kellemetlen pillanata.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#30) Landsmann válasza Gebriel (#28) üzenetére


Landsmann
addikt

Számlázási gondok előfordulhatnak nem csak mobilszolgáltatóknál, ez van most a Pannonnál, amiért mínustzos egyenlegek vannak, de teszik rendbe, nem tétlenkednek. De ez akkor sem hónapiokon keresztül tartó számlázási probléma.

Ami pedig a minőséget illeti, ott volt például a GPRS korlátlan wap, net. Technikailag nem voltak kellőképpen felkészülve rá, meg is feküdt a rendszer szépen. Persze aztán később a korlátlanból korlátozott lett sokak mérgelődésére, de legalább úgy-ahogy megindult a rendszer. De még ekkor is sok probléma volt. Az volt az alapvető probléma, hogy egy nem kellőképpen felkészített hálózatra korlátlan GPRS adatforgalmú teszt, majd később fizetős csomagokat adtak. Perszte a felhasználók megrohanták, aminek ez lett a vége. Ha előbb bővítik a technikát, és nem korlátlanként hirdették volna meg, akkor azta nagy felháboropdást és botrányos dolgopkat megúszták volna. Nem egy feljelentés született ellenük a korlátlannak titulált korlátozott csomag miatt.
Vagy ott egy másik példa, mikor teljes térerő mellett nem lehet telefonálni. Ezt is nagyon sokan tapasztalták. Ilyen és hasonló dolgok azok, amikor kiderül, olcsó húsnak híg a leve.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#31) Gebriel válasza Landsmann (#30) üzenetére


Gebriel
veterán

Ami pedig a minőséget illeti, ott volt például a GPRS korlátlan wap,

Nos ezt melyik szolgáltatora mondtad a Pannonra ugye!!!!!!!!!

Mert mikor berugták a korlátlan wapot(anno ha jol emlékszem a pannon volt az első havi 365Ft-ért) és megindult ''sereg''a Pannon sorba tiltotal le a wap oldalakat.Nem birták a terhelést.Mindenki elpártolt a pannontol.
Aztán jött a Voda ugyan ezt kinálta ő is,és ö is ugyan igy járt csak ö nem azzal korlátozta a ügyfelét hogy letiltotta egy csomó oldalrol,hanem fizetövé tette a wapot.

Jelen példádba nem látok semmi ''minöséget''

Söt azt hiszem ha már fizetek valmiért akkor tudjam is használni és ne csak azt amit a pannon enged,itt ugy gondolom hogy a Vodafone nyujtot minöségi szolgáltattást

Nem egy feljelentés született ellenük a korlátlannak titulált korlátozott csomag miatt.


Ezt megkapta a pannon is nefélj.Én már csak tudom ;]


Vagy ott egy másik példa, mikor teljes térerő mellett nem lehet telefonálni
Ezt meg egyszerüen NEM HISZEM,ez egy hülyeség

(#32) Bog válasza Gebriel (#31) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Azt gondolom, hogy ezzel az egész topic-kal az a gond, hogy sosem lesz benne egyetértés. Landsmann utálja a Vodát (mondjuk ezt én már rég tudom :) ), mások meg mondjuk szeretik. Mindenki a saját tapasztalataiból indul ki.

Egy dolog viszont biztos: tényleg volt hálózati terheltség hívásokra vonatkoztatva akkor, amikor még a Rock'n'Roll csomagok ingyenbeszélgetési opciói mentek ezerrel. Tekintve, hogy ez Magyarország, itt mindenki fogta este 9-kor a telefonját (akkor kezdődött az ingyenes időszak) és nekiállt beszélgetni függetlenül attól, hogy szüksége volt-e rá vagy sem. Merthogy ez egy ilyen nép: ami ingyen van, az kell.

A Pannont is lehet utálni mondjuk azért mert egyik napról a másikra megváltoztatta a díjcsökkentő szolgáltatás feltételeit, vagy mert azt állítja magáról, hogy ő a vezető mobil szélessáv szolgáltató, ami egy vicc.

A T-Mobile-t is lehet utálni azért, mert amikor bementem szerződést kötni, és közöltem, hogy csak netre lesz, mondjon egy alacsony havidíj díjcsomagot, a percdíj nem számít, akkor elém tolt egy Szervusz tarifatáblázatot, ahol 118,8 Ft(!!!) a csúcsidős percdíj úgy, hogy a havidíj 1800 Ft. A mobilotthonról (0 Ft havidíj) meg persze kussoltak, csak külön kérésre kaphattam meg.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#33) Gebriel válasza Bog (#32) üzenetére


Gebriel
veterán

Merthogy ez egy ilyen nép ami ingyen van, az kell.

Nem minden esetben van igy

Lásd: Re: Hír] Előfizetés hűségnyilatkozat nélkül-ben a hozzá szolásom,kolleginával csak néztünk egymásra

(#34) sbazsi válasza Landsmann (#29) üzenetére


sbazsi
veterán

a linkelt képeket/tartalmakat tuti lecserléném valami olyanra, ami zavarja őket, és egy felhívás, hogy szedje ki... ;]

(#35) Landsmann válasza Gebriel (#31) üzenetére


Landsmann
addikt

Vitatkoznék veled. Nem 365 Ft volt, hanem 500 és nem volt gond a hálózattal. Legalábbis itt vidéken garantáltan nem, ez tapasztalat. A bátyám éjjel-nappal nyomta a wapot. Később valóban változtattak rajta, akkor hozták ki a 2000-es és a 400-as wapot. De nem a hálózati túlterhelés miatt, hanem egyszerűen jobb üzletet láttak benne.
A VOdafone viszont eyg hónapos tesztidőszakot adott a netezőknek, amiért nem kellett fizetni. Gyakorlatilag használhatatlan volt a GPRS, de azt ígérték, hogy tesztelnek és lesz ez jobb. Javulni nem javult a helyzet, de bevezették a fizetős változatot 1 hónap után. Igen ám, de ekkor sem lett jobb, majdnem fél évig rendszeres probléméák voltak. Na, azért ilyen a Pannonnál nem volt, a Westelnél sem, mert ott olyan méregdrágán mérték a GPRS-t, hogy gyakorlatilag ép eszű ember nem fizetett elé rá.

A full térerő melletti telefonálhatatlanság viszont nem is oylan régi dolog, de mint láttad, más is írta, hogy bizony létezik, létezett a probléma. A másik kettőnél ilyen nem volt.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#36) Landsmann válasza sbazsi (#34) üzenetére


Landsmann
addikt

61 fájl volt belinkelve a fórumra. Csupán annyit kellene tennem, hogy azokra a nevekre átneveznék egy képet, aztán leshetnék mindet. Jóü, persze ezzel is munkát adnák neki, de a 2517 hozzászólásom, valamint körülbelül 300 idézet még bent marad. Nem, van más módja hogy kitoljak vele, személyesen vele, úgyhogy nem a fórumozók idegeit borzolom vele. Amúgy éppen ma lett tiltva egy újabb fórumozó. Az admin valóságos megtestesítője a demokrácia megcsúfolásának. A kéynelmetlen kérdésekről kussol, azokra sosem válaszol, közben éppen ő papol a szabályok betartásáról, közben folyamatosan hazudik, ahogy tette a mai egyik hozzászólásában is. Ritka gerinctelen egy alak.

Egyébként az ottani első összetűzés után regiztem ide. Akkor 1 napra tiltott ki.

[Szerkesztve]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#37) Gebriel válasza Landsmann (#35) üzenetére


Gebriel
veterán

A full térerő melletti telefonálhatatlanság viszont nem is oylan régi dolog, de mint láttad, más is írta, hogy bizony létezik, létezett a probléma. A másik kettőnél ilyen nem volt

Ezek szerint igy van,én nem tapasztaltam :))

Nos a pannon indulo wapja tudtomal 365ft-áron,de hogy 365 vagy 500 teljesen mind1 korlátlan wapot reklámoztak erre letiltotak nagyon sok oldalt,megkérdezheted a bátyád.
Söt volt hogy délutánonként nem is lehetet wapozni mert anyira levolt terhelve a hálozat.
Majd amikor jött a 2000ft wap a kutyának sem kellet,Lekorlátozat korlátlan wap :((

(#38) Landsmann válasza Gebriel (#37) üzenetére


Landsmann
addikt

Álljunk meg egy percre. Kezdetben vala az 500 Ft-os wap, ami időben és adatforgalomban korlátlan volt. Most nem tudom pontosan, de ha kell, utána nézek, hogy körülbelül fél év múlva az 500-ast megszüntették, helyette lett a korlátozott elérésű, de adatforgalomban korlátlan 400-as, valamit az adatforgalomban és elérhetőségben korlátlan wap 2000-ért. A letiltás nem egyik napról a másikra történt, hanem a szabálynak megfelelően legalább 30 nappal korábban bejelentve. Tulajdonképpen ezután megszűnt és nem lekorlátozták az 500-as wapot. Ezzel egyidőben vezették be a 400-ast és a 2000-est.
De amúgy meg nem értem hogy ezt miért is hoztad példának, mert ennek éppen semmi köze a szolgáltatás minőségéhez.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#39) Viktor77 válasza Landsmann (#1) üzenetére


Viktor77
titán

1. Miért júliusi adatokkal jössz most szeptemberben?
2. Miért nem akkor nyitottad a topicot, amikor a Voda hónapokig vitt el ügyfeleket a másik két szolgáltató elől (nem egyszer volt hír erről a PH!-n is)?
3. Nem Voda fika topic?

MOD: Na jó, az első kérdésemre talán már megtaláltam a (számomra nem éppen kielégítő) választ.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#40) Landsmann válasza Viktor77 (#39) üzenetére


Landsmann
addikt

1. Azért mert ezek a legfrisseb adatok. Lassan 2 hónap csúszásban vannak, régebben következő hónap huszadikán már fent volt.
2. Azért mert ha megnéznéd, akkor tavaly novemberben regisztráltam, azóta meg nem nagyon happolt el előfizetőket a másik kettő elől. Azon kívül a híreket nem suzoktam olvasni, csak a fórumra járok.
3. Nem, csak valaki ennek kikiáltotta, aztán ez ragdt mindenkire. Mivel szóba került, mások által, én csupán tényként közöltem, hogy mi lehetett az oka annak, hogy csökkent.
Ezen kívül, mivel többen tudják hogy nem szeretem a Vodafone-t, (nem is tagadom, de ugyanígy, vagy még jobban gyűlölöm a Hungarotelt) egyből rámragasztjátok a fikázást, pedig ebben tévednek. A tényeket kell nézni, nem az első benyomásokat.

Amúgy a T-Mobile-t is hozhatnám példának. Az ő csökkenésüket is népszerűtlen döntések okozhatták, a növekedést pedig a jó akciók. De mivel nem volt annyi műszaki probléma mint a piros szolgáltatónál, ezért nem esett annyira vissza havonta az előfizetői szám. Ezért is volt elég változatos a statisztikáik. Se nem csökkenő, se nem növekedő tendenciát mutat az úőj előfizetők száma. Hol többet, hol kevesebbet szereztek. Míg a másik kettőnél ennél jóval nagyobb szabályosságot lehet felfedezni. Természetesen a Pannonnál is voltak népszerűtlen döntések, főleg február előtt. De úgy látszik, az arculatváltás nekik jobban sikerült mint a T-Mobile-nak.

[Szerkesztve]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#41) zsulboy válasza Landsmann (#3) üzenetére


zsulboy
senior tag

Szerintem az emberek 90% -a az árak alapján dönt!

(#42) Landsmann válasza zsulboy (#41) üzenetére


Landsmann
addikt

Lehet, de akkor ne csodálkozzon hogy az autópályánb Trabanttal nem tud 200-al repeszteni, amit egy Porscheval megtehetne. :)

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#43) Gebriel válasza Landsmann (#42) üzenetére


Gebriel
veterán

Én meg szeretem a Vodafone-t,szerintem ez NEM ''ficka'' topic


[Szerkesztve]

(#44) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Sok mindenről szólt már ez as topik, de a címben szereplő piaci részesedésekről még nem igazán.
Jó lenne, ha ezen változtatnátok, különben nem sok értelme lesz így.
Köszönöm.

Samsung Galaxy A54

(#45) Gebriel válasza Viktor0610 (#44) üzenetére


Gebriel
veterán

Lehet én gondolom rosszul,de nekem ugy tünt hogy Landsmann-al erröl beszéltünk.
Ha nem,valamit jol benéztem :DDD :O

És akkor sorry. :B



(#46) Gebriel


Gebriel
veterán

Bár ha Juliusban ennyit ért el a voda akkor szeptemberben szerintem mág rosszab lesz.
Nálunk ugyanis ez a látszat :O

(#47) sbazsi válasza Landsmann (#42) üzenetére


sbazsi
veterán

Trabant/Porsche? Ki kicsoda?

(#48) Landsmann válasza sbazsi (#47) üzenetére


Landsmann
addikt

AZ csak egy hasonlat volt a szolgáltatások minőségére és áraira. Azt írta valaki, hogy a felhasználók 90 %-a az ár alapján dönt. Olcsó húsnak híg a leve. Van aTrabant, az is autó, igaz hogy olcsó, elég fapados, de nyílván nem tudja azt, amit a Porsche a magasabb árával. Aki az olcsót választja, ne csodálkozzon, ha valami nem műáködik, döcögősen vagy éppen nyögvenyelősen mennek a dolgok.
A szeptemberi adatok előtt még ott lesz az augusztusi is.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#49) Landsmann válasza Gebriel (#46) üzenetére


Landsmann
addikt

Voda boltban dolgozol? Az augusztus milyen volt? Azok az adatok még nincsenek fent.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#50) sbazsi válasza Landsmann (#48) üzenetére


sbazsi
veterán

nem gondolom, hogy bármelyik szolgáltatóra rá lehetne írni, hogy trabant, vagy prosche...
vagy ha igen, akkor a másik kettő kispolski-wartburg...
nincsenek akkora különbségek.

a voda pedig érezhetően olcsóbb...
a 90-100-150-200-250-300-500-800-1000-es csomagokat összehasonlítva.

és rögtön hozzáteszem, hogy valószínüleg ha más csomagot hasonlítunk össze, akkor lehet más lesz az olcsóbb.

azt pedig nem érzem, hogy a voda szolgáltatása gyengébb lenne, igaz nem netezek, nem videotelefonálok, stb..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.