Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gingerbalm
aktív tag
válasz zeon.hu #38513 üzenetére
Az még hagyján, habár szintén gáz, nekem állítólag előző hónapban valamiért kikapcsolta a telenor a 4 gigás csomagot/kártyát/mittoménmit, aztán vissza, és a hozzáféréskorlátozás megszüntetésének 7 rugós díját meg rám akarják terhelni. Most megy a fejjáték.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz zeon.hu #38519 üzenetére
Szerintem jelentsd a flottakezelőnek. Nekem hibajegyzéket intézett a hozzáférés-korlátozásos idétlenkedésre, persze válasz még nincs, csak annyit mondott, hogy ne izguljak... Attól még nem vagyok nyugodt, mert közben hétfőn lecseng az aktuális számla befizetésének határideje, amiből a rendes összeget már rég kifizettem volna, de ezt a zizit nem vagyok hajlandó lenyelni.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
És azt milyen módon? A csekk befizethetetlen, a posta kiröhög, ha önhatalmúlag kevesebbet akarok fizetni. Marad a banki átutalás? Na de milyen közlemény alapján? A kiállított csekk sorszámát megint csak nem írhatom oda, mert nem annak megfelelő összeget fizetek. Plusz ha azért csinálták ezt a hozzáférés korlátozást, mert az igazoltan aug. 2-án befizetett előző havidíj nem érkezett meg hozzájuk aug. 10-ig, tehát 8 teljes napig kóválygott a rendszerben, akkor most szept. 8-án, hétvégén indított befizetés hogy a pitlibe érkezne be szept. 10-ig? Az a cél, hogy most direkt késedelembe hajszolnak, és netán újra hozzáférés korlátozást csinálnak, aminek a díját szintén állnom kéne? Es akkor már 14 rugót akarnak majd legombolni tőlem önhibámon kívül? Ez így egyre gázabb...
-
gingerbalm
aktív tag
válasz KamuMazsola #38529 üzenetére
Már elnézést, de olvastad te, hogy mit írtam? Vagy jobban esett csak benyomni a számlafizetési kioktatást? Aug. 2-a hol az utolsó nap aug. 10-hez? Aug. 2-án jött meg postán a számla. Esélyem se volt aug.2-ánál előbb befizetni. My Telenorban nem jelenik meg a számla, nem tudom befizetni. Most pedig a héten jött meg a számla, hétfőn, szept. 3-án. Lehet, hogy te már 28-án számlát kapsz, villámgyors posta. Ide mindig az új hónap első napjaiban érkezik. Nem a díjbekérővel kevered? A flottakezelőt hívtam rögtön. Felvette, de szabin volt, másnap tudott foglalkozni az üggyel. Azt mondta, hibajegyzéket indít, aztán majd szól. Jogcím és számla nélkül hogy fizessek? Az emelt összeget meg minek fizessem be? Azzal elismerném, hogy nekik van igazuk.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38533 üzenetére
Fejlemény: beszéltem előbb a flottakezelővel, a hibajegyzékre még nincs érdemi reakció. (Fantasztikus, pedig az ominózus 72 óra bőven letelt.) A kérdésemre, hogy hogyan tudnám mégis befizetni a rendes havidíjat, azt mondta, hogy hétfőn intézkedik. Valami azt súgja, hogy ezt a hacacárét fogalmam sincs, hogy kinek a hülyeségéből, de többszörösen megszívom...
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
KamuMazsola: Fátylat rá, okés. 😉
Mindig kézhezvételkor fizetem a számlát, de tényleg annyira kézhezvetelkor, hogy boríték kibont, icsekk app beolvas, jön a visszaigazolás az icsekkrendszerből, hogy sikeresen fizetve, aztán a bank is lekönyveli.
Ildi hozzászólására írtam a 8-ai indítást. Nekem a flottakezelő semmi ilyet nem mondott, hogy fizessek a vitatott összeggel kevesebb summát. Ráadásul nem értem, hogy az hogyan lehetne kivitelezhető. Ezt feszegettem elméletben. Nem indítottam semmit. Nincs jogcím, se havidíjtartalmú számla, amit be tudnék fizetni.
Az aktuális számlát a flottakezelő tanácsára hagytam hétfő óta, mert vitatom, hibás. Reméltem, hogy kapok még a héten például egy rendkívüli díjbekérőt, vagy nem tudom, ami tartalmazza a havidíjat, és amit kapásból utalnék is. Nem kaptam. Nem tehetek mást, mint nagyon bízom a hétfői ügyintézésben. De nem vagyok nyugodt, habár a flottakezelő kedvesen nyugtatgatott még ma is.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38536 üzenetére
Ja és ami még fura, hogy kiderítettem a Telenor topikban, hogy a hozzáférés korlátozásáról kapnom kellett volna SMS-t. Nem kaptam. Az utolsó SMS csak azt közölte, hogy elfogyott az adatkeret 80%-a, aztán tudtam, hogy lecsökken majd a sebesség, és a lecsökkent tempóval elvoltam az újabb ciklusig. Tehát nem is értesültem az egészről most hétfőig...
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38537 üzenetére
Fejlemény 2.0: Telenor-tudor topikgazda Viktor6010 tanácsára futottam egy kört az ügyfélszolgálatnál. Sajnos konkrétan nem tudtak segíteni, a rendelkezésemre álló adatokkal a küszöbig se jutottam. Csak általános infókat kaptam. Viszont annyit mondott az ügyfélszolgálatos, hogy rögtön kikapcsolás nincs, ez nem augusztusi, hanem jóval korábbi dolog, itt valami minimum 45 napon túli, valami év eleji tartozásról lehet szó, amiről a flottának kapnia kellett felszólítást, satöbbi, ami felém szintén szépen elmaradt. Most ha belegondolok, hogy az ikuprónál a második vagy harmadik teljes havi összegben írják jóvá, amit kártyaátvételkor ki kell fizetni, és nekem az február-márciusra esett, akkor tippre ezt a jóváírást szuperül nem csinálták meg, és amiatt szívhatok, pedig akkor direkt beszéltem is velük telefonon és közölték, hogy igen, jól számolom, pont az a számla az, amit nem kell befizetni. Remekség.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
Ja, hogy te azt a díjbekérős konstrukcióra írtad, okés.
Az első kettőt díjbekérő formájában kaptam, az valahogy simább volt, számlazárás után szinte azonnal jött, kapásból utaltam. Aztán a harmadiknál nagy csend volt a szokottnak tűnő időben, rákérdeztem e-mailben, csak annyi volt a válasz, hogy pénzügynek továbbítva, aztán egy hétre rá hozta a postás a csekket és onnantól kezdve csekket kapok, icsekken fizetem, ahogy behozom a ládából. Valószínűnek tartom, hogy az a hónap nem került jóváírásra, amit a startnál előre ki kellett fizetni, és ha ez a helyzet, akkor azt a flotta baltázta el. Én most nem csinálok semmit, várom a hétfőt. Minden számlám be van fizetve, igazoltan, annak az egynek a kivételével, amire ők maguk mondták, hogy nem kell, mert az jóváírásra kerül, hiszen azt meg már a startnál kifizettem. Öthavi számlának megfelelő összeget nem fizetek be a habokra. Az ügyfélszolgálatos szerint a flottának felszólítást kellett kapnia, hogy ez vagy az nincs rendezve, és annak milyen következményei lesznek. Ha ebben én lennék a hibás, akkor nem kellett volna a felszólítást továbbítaniuk nekem?
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
Az egészben tényleg az a legfantörpikusabb, hogy minimum 45 napon túli tartozás esetén kezdenek ilyen kikapcsolósdiba. Szóval ne röhögtessenek már azzal, hogy tőlem késve érkezett be a havidíj. Mindig fiz. határidő előtt 7-8 nappal be van fizetve, ahogy kapom a csekket. Szóval a határidő letelte után még 45 napig keringene a rendszerben? Akkor az már szinte 52-53 nap, majdnem két hónap... Aha, haha... Hiszi a piszi... A felszólításokat meg annyira küldték, hogy ihaj, csak pont hozzám nem értek el, elnyelte mindet a fekete lyuk...
A befizetés hogyne lenne náluk, mármint a flottánál, hiszen az első díjbekérővel, ami a startnál fizetendő, letudtam a jóváírós hónapot. Szerintem ezen ültek és nem ment el a telenorhoz az összeg, erről meg ne én tegyek már...
Egyébként annak a bizonyos jóváírásnak hogyan kellene történnie? Írásban hozzájuk fordulva kérdeztem a jóváírás menetét, amikor aktuális lett, de érdemi válasz híján egy hét múlva rájuk telefonáltam, Huszár István megnyugtatóan közölte, hogy igen, ez az a számla, jóvá fogják írni...
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz csacsi67 #38546 üzenetére
De ahogy írod, te észlelted a dolgot, én meg nem is tudtam róla semmit. (Mondjuk most már hiába tudok róla, a flotta csak hárít és húzza az időt. Holnap egy hete lesz, hogy szóltam nekik az ügyben. Tök átverésnek érzem már ez a "telenornál hibajegyzéket indítok" dumát.) Amikor használtam, ment a net, megy most is. Te ezek szerint a 45 nap előtti fázisban tapasztalhattad, hogy gáz van. Hívásképes kártyánál gondolom, jobban előjön, mert az gyakrabban van használatban. Neked mekkora összegről volt szó? Mert én a 7249 Ft-os visszakapcsolási díjat nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy rám terheljék, amikor minden be van fizetve. 1402 a havidíj, ennyire szerződtem, ennyit teljesítek.
Nekem sem ez az egyetlen előfizum, de ez az egyetlen, ami nem az én nevemen van, hanem a flottakezelőén, és nem tudok ügyet intézni, emiatt az egyenlet többismeretlenes, most már nagyon kéne a megoldóképlet, hogy feljöhessek a gyök alól.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz KamuMazsola #38586 üzenetére
annyiban helytálló a mondat, hogy az iqpro nem küld csekket, mert azt tényleg nem küld
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38547 üzenetére
Fejlemény nincs, az ígért e-mail sehol, 14 óráig vártam, azóta meg hiába hívom őket... Hétfőn talán szünnaposak? Vagy ez már az átverőshow része? Lapítanak, mint ... a fűben. Ebből ma már nem lesz semmi, de hogy mikor...
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38606 üzenetére
írtam nekik "szerelmes levelet", levezettem a helyzetet a kezdetektől, hogy mi és hogyan van fizetve, egy automata visszaigazolás jött, hogy megkapták, a semminél több, legalább ennek is nyoma van...
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38609 üzenetére
Fejlemény: "megoldódni látszék az problémám..."
Kedd délután sikerült beszélni az iqpróval, azt mondták, fizessem be a számlát, de majd jóvá fogják írni. És meglepő gyorsasággal, már ma (!!!) kaptam egy jóváíró, -7250 Ft-ról szóló számlát. Szóval kezdek megnyugodni, félig-meddig rendeződött a dolog. Most 7250 Ft túlfizetésben vagyok, és az az ígéret, hogy majd a következő havi számlákban fokozatosan "eltűnik" az összeg.
-
gingerbalm
aktív tag
válasz szabacsik #38741 üzenetére
Fura, némiképp hasonló helyzetbe kerültem én is. Habár nekem minden számlám fizetve volt, csak a jóváírást ők elmaszatolták. Igaz, én csak adatkártyával szívtam, de kábé rommá hívtam őket napokig, mire végül felvették és utána viszont extragyorsan elintéződött. Előtte persze, tök ideg voltam az igazságtalan büntetés miatt is. Szeptember elején "teleszemeteltem" a sirámommal a topikot.
-
-
gingerbalm
aktív tag
válasz joey04 #40261 üzenetére
én így látom, te úgy látod, nincs ezzel semmi gond, szerintem egy több mint 25%-os váratlan emelés az elszállt, még akkor is, ha a régieket nem érinti és a leendő újaknak még így is megéri, szerinted meg nem hatalmas, hanem elenyészően piszlicsáré, ennyi
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Taktoj #40400 üzenetére
"annyit még hozzátennék hogy a korlátlan az elején kb 3 éve? 4500ft volt, most 3700, nahh ezért sem utolsó az iq."
azt ne felejtsd el, hogy menet közben levitték a net áfáját, azért lett olyan olcsó, de az idén meg árat emeltek a korlátlanra, és az új ügyfeleknek már 4931 Ft
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Taktoj #40461 üzenetére
Velem is eljátszották a felfüggesztést, be kellett fizetnem, rá egy hétre elengedték utólag, küldtek egy nullás számlát. Az iqprós ürge meg azt ígérte, hogy az emiatt befizetett összegből vonódnak majd a következő havidíjak. Aztán ebből október óta a nagy büdös semmi sincs, hiába hívom őket, írtam nekik, nincs reakció, mindig jön a számla a befizetendő havidíjjal, ma is reggel jött az SMS a számlalinkkel, és még mindig nem kezdték el levonni, közben meg 5 hónapig nem kéne fizetnem...
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Janika005 #40739 üzenetére
Legújabb heppjük, hogy viberen kell őket keresni. Múltkor hetekig hívogattam őket eredménytelenül, mire az egyik (kábé már az ezredik) hívásom után kapásból jött egy SMS, hogy viberen a tárgy megjelölésével írjak rövid üzenetet és utána legalább megindult a kommunikáció.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz sagesz93 #40747 üzenetére
Január végén (vagy legkésőbb február első napjaiban) már kellett volna kapnod díjbekérőt tőlük e-mailben vagy postán számlát a telenortól. (Nekem 2 hónapig ők díjbekérőztek, azután postán küldte a telenor a számlát, és ősszel elintéztettem, hogy elektronikusan kapjam a telenortól, így szinte instant megjön számlazárás után 24-48 órán belül.) Ma meg az újabb forduló- és számlazárónap van. Azért ha ezen a héten/jövő hét elején se kapsz díjbekérőt, az már gyanús. Nem árt keresni őket, mert ha zűr lesz, elérik, hogy megszívd.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz mapege #40786 üzenetére
Nekem egyik bajom az, hogy tavaly október óta nem képesek jóváírni 7250 Ft túlfizetést, ami szintén az ő hibájukból keletkezett. Csak az ígérgetés megy, meg hogy felveszünk hibajegyzéket, Himaláját mászunk, utánanézünk, de gyakorlatilag tojunk az ügyfél fejére. Azt mondták, pár hónapig nullás számlát kapok, hát valami párhuzamos univerzumban biztos, de a valódiban még mindig teljes összegről jön a számla, pont ma kaptam meg az aktuálisat, szintén teljes összegről.
Örülj neki, hogy nem szívsz velük, szívunk itt páran helyetted is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- RPI 4 és 5 Service: komplett gépek (2, 4 és 8 GB RAM) összeállítása, alkatrészek
- AKCIÓ! HP ProDesk 600 G5 SFF számítógép, CPU: i7-9700, 16 GB RAM, 512GB SSD, Win10/11 PRO, telepítve
- 31.5" 2K QHD AORUS FI32Q G-Sync Super Speed (SS) IPS Panel 170Hz HDR400 + HLG Valós 1ms Garancia
- Hibátlan Lenovo Thinkpad X270 (I7-7500U, 16GB/256GB, 12,5 FHD) eladó!
- -50% Bontatlan Lenovo Yoga Slim 7i Pro Prémium Fémházas Ultrabook 14" i5-1240P 16/512 2,2K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest