Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Zoli bácsi #89109 üzenetére
Kicsúsztam a szerkesztésből. Azt akartam még leírni, hogy amikor vettem, két típust nézegettem, az Imperiale volt az egyik, másik a TRK251.
Indiai teszteket, véleményeket nézegettem, elkezdtem fogyasztási adatokra keresni. Egyértelműen arra számítottam, hogy a kisebb hengerűrtartalmú, vízhűtéses 250-es kevesebbet fogyaszt. De nem! A tulajok legtöbbször kevesebb fogyasztásról számoltak be az Imperiale esetében, bőven 3l alatti adatokat is láttam.
Igazából az Imperiale esetén a motor nagy része egy őskövület, ez egyértelmű. Viszont egy négyszelepes, két gyertyás hengerfej van rajta, meg ugye befecskendező, és az egész alacsony fordulaton leadott nyomatékra hangolva.
Szerintem ez a titok nyitja, a fordulat, meg hogy erőlködés nélkül viszi a motor és a pilóta súlyát a nyomaték miatt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89109 üzenetére
Autóknál divat volt, hogy az első olajtöltet eltért a továbbiaktól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest