Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaszlaci
addikt
válasz Tatejka84 #3185 üzenetére
A DVI a legjobb, mert digitális. A HDMI lényegében ugyan az, csak máshogy néz ki. (Meg hang se szokott rajta menni.)
Mindkettőt HDMI-vel célszerű, ehhez egy elosztót kell venni (elektronikusan kapcsolható van olcsón a DealExtreme.com oldalon). Mármint ami kapcsolható, és nem egy jelből csinál kettőt, két megjelenítőre.
Az ebből kijövő jelet pedig átalakítod HDMI->DVI elosztóval. Csak figyelj, hogy a DVI szabvány ugyan olyan legyen, mert van neki egy pár fajtája.
Elvileg ennek így mennie kell. Hogy a PC-d mit csinál, mikor kapcsolsz, azaz olyan, mintha kihúznád a kábelt, azt neked kell tudni.
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kissdani
senior tag
válasz Tatejka84 #6524 üzenetére
Igazatok van nem tudnám megállapitani a fényerőt!
Konkrétan erről a projektorról és az eladóról lenne szó!