Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
péjé
őstag
válasz yetijetnyak #61098 üzenetére
A w1070 egy nagyon kedvelt gép, a belépő kategóriában jónak számít. Ennél kicsit jobb lehet az optoma hd29. Az epson 7200-t én nem láttam vetíteni, azért írtam be mert van akinek a szeme nem bírja a DLP szivárványt és akkor lehet azt választani. lehet hogy te is csak onnan fogod látni ezt miután elmagyarázták meg megmutatták mikor látni de van akit komolyan zavar. Ezt az epsont én nem választanám a sim2/PD F22/optoma hd830 ellenében.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Gitáros topic
- DIGI internet
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.