Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szp1
addikt
Üdv mindenkinek!
Olyan amatőr vagyok, aki anno SLR-t használt, főleg manuális beállításokkal, semmi művészkedés vagy profi hajlamok, inkább csak események, utazások szép vagy érdekes pillanatok dokumentálása volt a cél.
Sajnos az utóbbi időszakban nem jutott időm és energiám fotózni, de azért (nagyon érintőlegesen) követtem az új, digitális világ eseményeit...Most érlelődött meg az elhatározás, hogy beszerzek egy viszonylag elfogadható masinát és újratanulom az amatőr fotózást.
Na, a konkrét kérdésem : mi a véleményetek az Oly E-PL3-ról?
Mert most akciós lesz a MM-ben, 14-42 kitobival és nagyon szimpatikus kis gép, igaz nem a legújabb cucc, de olvasgatván róla elégé jónak tűnik. DSLR-t nem akarnék cipelni....
Minden tanácsot hálásan fogadok..Az erőszak a gyengék végső menedéke. (Isaac Asimov : Alapítvány), "Az ember okos, de nagy tömegben buta és hisztérikus állattá válik. ( MiB, K ügynök )
-
szp1
addikt
válasz schawo #16217 üzenetére
80 ropi.
Igen, tényleg nem egy kézbetervezett váz, de legalább kicsi.. Megfogdostam a boltban.
Minőség, tapasztalat?[ Szerkesztve ]
Az erőszak a gyengék végső menedéke. (Isaac Asimov : Alapítvány), "Az ember okos, de nagy tömegben buta és hisztérikus állattá válik. ( MiB, K ügynök )
-
szp1
addikt
válasz schawo #16219 üzenetére
OK.
Még egy kérdés : milyen obikat lehet rá tenni a gyárin kívül? Bocsi, ha hülyét kérdezek.