Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
peterr85
tag
Sziasztok,
Első autóm vásárlása előtt állok, és teljesen laikus vagyok..
Szóval 400-450k-t szánnék rá. Leginkább városban rohangálósnak kéne, de azért előfordulhatnak hosszabb utak is. Fontos lenne a kis fogyasztás, illetve az olcsó fenntarthatóság, valamint jó lenne 1 klíma is, ha még belefér.. Első körben 80 lovas Punto II-ket néztem. Mi a véleméyetek a róla? A fent említett keretből már van esélyem hogy kifogjak 1 jobb állapotút? Szívesen veszek bármilyen egyéb ötletet is (régi Swift-et mondjuk nem szeretnék.. )Előre is köszi!
-
peterr85
tag
válasz tresh #116376 üzenetére
Köszi a tippeket
Az ár csak az autóra vonatkozik
A Megane nem tűnik rossz alternatívának, apósnak is az van, igazából semmi komoly gondja nem volt vele az elmúlt 10 évben, mostanság kezdett el rohadni a hátsó íveknél picit. Mondjuk ő garázsban tartja, és vigyáz rá, mint a szeme fényére.. A Clio mérete miatt szimpatikusabb, bár ezen a vonalon nem nézelődtem eddig, de meglesem.roberto211:
Igen, tudom hogy a Swift lenne a legésszerűbb, fater a mai napig gyötri, gyakorlatilag elnyűhetetlen, de valahogy mégsem kénePunto vonalon ezt néztem pl., ez itt van a "szomszédban". Képek alaján nekem tetszik, bár gondolom a km nem valós, meg hát nem túl sok mindent írnak róla, plusz nincs klíma, ha jól látom. A szervón kívül egyébként milyen típushibája van a Puntoknak?
[ Szerkesztve ]
-
peterr85
tag
Sziasztok,
Teljesen laikusként, első autó vásárlás előtt érdeklődnék, hogy mik a vélemények/tapasztalatok Punto mk2 1.9 JTD ügyben? Eddig csak benzineseket néztem, és valószínűleg az jobb is lenne nekem, mivel főként városban használnám, havi 1-2 hosszabb (400km) utam lenne csak vele. Viszont találtam most 1 dízelt, ami tetszik, de nem sok mindent hallottam/olvastam róla. Mennyire megbízható, mennyit eszik, stbstb..
Előre is köszönöm!
-
peterr85
tag