Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz HKorn #157069 üzenetére
Kizárólag csak erre van ez az ajánlat sajnos. Nem tudom igazából csak nézelődöm, most adjuk el a b6-os passatunkat és nem lenne rossz valami új féle helyette Ki kéne próbálnom a swiftet meg a skodát is.
Szek.: A TSI-s 1.0 asszem 3.3m, de szerintem a legalapabb.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Ford 1.0 literes ecoboost motorjairól mi a vélemény? Azok is ugyanúgy kokszosodnak, stb?
-
Chereiose
addikt
Most írtátok ezt a clio-t, hahun rákerestem 1-2-re használtan, meglepődtem milyen jó áron mennek a kevés km-esek is. Pl [link], erről mi a vélemény? Nem is konkrétan a hirdetésről, hanem clioban mi az ajánlott motor (dízelt nem veszünk), felszereltség, stb? Eddig Ford fiestákat néztem, de abból gyenge felszereltségek vannak drágábban a clionál
Szerk.: Mondjuk ez még amit linkeltem nem a 4. generáció, olyan lenne a jó, sokkal jobban is mutat.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #157235 üzenetére
Hát igen, azért a Fiesta (főleg ha titanium felszereltség) van előnyben, jó kis kocsi az. Ez a clio egészen furcsa, van pár 2m alatt ami még nem az új 4. genes, utána 2 felett a 4. generációsok vannak de 2,5m körül, amit nem értek mert újonan már 3-ért kapni Érdekes ez a rönyó
Hát igen az meg a másik, hogy passat után azért kicsit rossz lenne ilyen gyenge minőségbe visszaülni, nem véletlen keresek most Fordokat. Korábban volt egy renault lagunánk, nem is volt vele sok pozitív tapasztalat...
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
És a Seat Ibizáról mik a vélemények? Árban a Fiesta riválisa, csak az 1.2-es benzines motorok gyengusznak tűnnek.
-
Chereiose
addikt
VW Polo V-ből a 2012 előtti TSI motorok felejtősek?
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy nézegettük a Vitara árait, ugye a GL+ az 4,2 millió + forgalomba helyezés és +metálfény, ha kell. Végig néztem minden kereskedést, kb ezek az árak vannak mindegyikben. Vajon ezekből lehet alkudozni [link] ilyesmi módon, vagy ez csak a drágább autókra vonatkoznak, suzuki annyira olcsónak tekinthető, hogy 4,2 alá nincs is esély bemenni? (habár a cikkben ugye lealkudták 1 emailben az SX4 árát is)
-
Chereiose
addikt
válasz kisza25 #162570 üzenetére
Köszi! Hyundait néztem még a suzuki és ford mellett, ami tetszik is meg árban is jó az ez szerintem. Ebben az i20-ban a klíma az manuális?
Amúgy így újonnan vagy pár évesen a fenntartási költsége egy suzuki vitaranak vajon olcsóbb, vagy kb. ugyanolyan árban (főleg ha még márkaszervizbe kell hordani) mint mondjuk az hyundai i20-nak, vagy ford focusnak?
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz kisza25 #162572 üzenetére
És a hyundai szerviz milyen árakban van a többihez képest nagyjából? Kíváncsi lennék, hogy egy vitarát olcsóbb-e fenntartani, mint az általad használt i20-at, vagy hozzá hasonló autót (márkát).
Egyébként jó árban van ez az i20, elgondolkodtató meglehetősen, úgyis javarészt városban lenne használva nálunk. Anyagok minősége milyen belül, mennyi a műanyag benne és mennyire "kopogósak"?
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Szerintetek a kifutó Focus az tágasabb, illetve nagyobb kategóriás kocsi, mint az új Yaris?
Nézegettem a napokban kocsikat, mivel sokat járunk városban ezért ésszerű egy sima szívó lenne, sok kínálat nincs mondjuk manapság már új szívósokból, aminek értelmes motorja van az a Yaris, meg az 1.6-os Ford (váltóban mondjuk nagy előnye a Yarisnak, hogy 6 sebességes), néztem a honda jazzt de az árban is felettük van az 1,5-ös motorral, az 1.3-mas meg túl gyenge, legalábbis tesztek azt írják. Kia Rioról is lemondtam, mert az 1.2-es harmatgyenge, az 1.4 meg állítólag baromi sokat eszik, Hyundai i20 meg annyira nem tetszik, ráadásul ott az 1.4-es sem valami erős. Így jutottam el a hsz-em elején említett focus és yaris vonalhoz, toyotánál főleg sokat számít, hogy jól tartja az értékét és olcsó fenntartású, nem romlik el egyhamar benne semmi, habár a Focus sem egy megbízhatatlan típus a tesztek alapján, csak ugye az nem annyira értéktartó, ott ésszerűbb lenne egy 10-20 ezer km-es típust kifogni, bár elég keveset láttam eleve a szívókból.
Illetve még "titkos favorit" a Suzuki ebben az általunk keresett 3.5-4.5 millió között, jókat írnak a swiftről is az 1,2-es dualjet motorral, nekem a Vitara is tetszik (viszont itt is írtátok, hogy az 1.6 megszűnik abból és csak turbós lesz), valamint a csúcs az SX4 cross, viszont az meg ugye szintén turbós, ugyanakkor meglehetősen dicsérik a suzuki turbós motorjait amiket olvasgattam, ettől függetlenül gondolom sok városi és rövid használat ennek sem tenne jót. Ami a suzuki ellen szól az a belseje, fényévekre van bármelyik másik autótól amiket írtam, ami a műanyagokat meg ámblokk az egész belsőt illeti. Azt azonban be kell látni, hogy a legtöbb extrát ennyiért (4,6m a GL+ SX4 Cross) a suzuki adja, pl. a ledes fényszórókat, akár a kartámasz, meg az egészet korrektül felszerelik már GL+ esetén is.
Nagyjából ezekről olvastam sokat, ugyanakkor élőben még nem teszteltem egyiket sem, nyilván akkor sokkal előrébb lennék, viszont még annyira nincs közel azért az autócserénk, van erre még pár hónapunk.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz rbalint88 #162706 üzenetére
Nem tudom, csak azért tartok a turbótól, mert van, hogy tényleg csak az 1,5 km-re lévő tescoig megyünk el ami kb 5 perc se, ezek nem hiszem, hogy annyira jót tesznek neki, no meg ott a kettőstömegű is, ami gondolom benne van ugyanúgy mindegyik turbósban. Amúgy a toyota nem is tetszik annyira, belseje is a suzuki szintjén van szinte, de azért az előnyei is megvannak amit írtam, de így lehet kihúzom a listáról ha a focus ennyivel komolyabb, azért sejtettem hogy egy szinttel feljebb van az. Ami bejön nagyon az a focus és az SX4 cross, egyelőre árban ez a kettő ami meg is éri szerintem. Tetszik még az új Polo is, de kissé magas azért az ára és a belépő szint ráadásul csak 95 LE...És akkor ott van mellette a magasabb szervizköltség, gondolom magasabb mint a fordé vagy a focusé. Skoda fronton sincs nagy választék ilyen árban, haveromnak van Monte Carlo Fabiaja, de az meg túl kicsi kocsi már, mert azért van, hogy néha hárman utazunk.
-
Chereiose
addikt
válasz HKorn #162714 üzenetére
Jó hát ilyen kategóriában szerintem mindegyik gyártó műanyaggal bélel mindent belül, legalábbis az általam írt összegnél. Amúgy ültem a 2016-os Fiestaban, nekem tetszett a belseje gondolom a focusban sem rosszabb akkor.
Btw, a ford szervizelése mennyivel lehet drágább, mint az sx4 crossé?
-
Chereiose
addikt
1,3 millió körül van valamilyen élhető benzines kocsi, ami turbótól mentes? Fiatot és Suzukit kivéve mondjuk. Kisebb autóra gondoltam (ferdehátú), vagy akár sedanra.
-
Chereiose
addikt
Az ilyesmi Peugeotokról mi a véleményetek? Nekem maga a márka, és persze az, hogy francia az nem jön be, félek a megbízhatóságától Viszont árban meg felszereltségben elég jó a többi márkához képest
-
Chereiose
addikt
1,5m körül városi, néha (havi 1-2x) autópálya használatra milyen kis benzines kocsit vennétek? Vagyis nem is kellene olyan kicsi, jelenleg golf plus van, kb hasonló méret nem rossz. No meg persze olyat, amit nem egy vagyon fenntartani.
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #163469 üzenetére
Olyan nagy gond nincs, de dízel és lassan jönnek az olyan cserék szerintem, amik nem lennének filléres dolgok, de amúgy csak 78 ezer km van benne.
-
Chereiose
addikt
Érden esetleg tud valaki egy megbízható és megfizethető szervizt?
VW golf plus autónkban beesett a kuplung pedál, elég veszélyes így menni vele szóval örülnék valami közelinek. Márkaszerviz van itt, de gondolom az horror áron javítaná. -
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #165279 üzenetére
Mi hol? Bara-t néztem ami ott Érden van.
-
Chereiose
addikt
Látom téma itt 1,3m körül egy városi autó, engem is érdekelne mi az "ajánlat". Japán vonalon egy [ilyesmi] Yaris mennyire ajánlott? Gondolom nem egy gyorsuló bajnok, de nem is ez a cél, fogyasztása meg remélem 7 körül van, bár ki tudja.
-
Chereiose
addikt
Városi szaladgálósnak 1,3m körülig mit ajánlanátok? Egyszerű szívó benzinesre gondolok, és mondjuk kizárva a suzuki, honda jazz és fiat 500 vonalat. Nagy elvárásaim nincsenek, fogyasztás álljon meg max 7 liter körül és a klíma azért mindenképpen jól jön.
-
Chereiose
addikt
válasz Motion_Blur #165440 üzenetére
Hát igen az az igazság, hogy ezeknél olvastam egyedül a kívánt fogyasztási igényemet, no meg ugye a szervizelési költsége gondolom messze a suzukinak a legolcsóbb. Azért kérdeztem így, mert érdekelne van-e bármi más alternatíva. Focus nem lenne rossz, de egyrészt ennyiért csak szar van, másrészt 10l körül megeszik az városban.
Viszont ha már suzuki, nem tudom splash vagy swift éri-e meg jobban, splashnek kicsit túlzónak tartom az árát, ha azt nézem, hogy újonan kerültek 2 misibe, most meg 10-11 évesen is 1,2-1,5 milláért hirdetik őket, és ugye abból ajánlott az 1.2-es ami ritkább is, ugyanakkor azt elvileg nem sújtják váltóhibák, mint a swiftet
Jazz meg olyan ormotlan, splash/swiftet meg valószínűleg fürgébbek is, még egy 1.4-es Jazz-nél is.
-
Chereiose
addikt
válasz Motion_Blur #165445 üzenetére
Igen a fogyasztásáról olvastam én is, legendás az biztos. Swiftnek a kinézetét egyszerűen utálom, nekem valahogy jobban bejön a Splash formája is (10-ből 9 meg szerintem azt mondja, hogy a Splash a ronda nőies )
Másik meg ugye a Jazz, viszont azok közül szinte mindegyik külföldről behozott, ki tudja milyen állapotú és mennyit futott csoda. Gondolom azért hozzák azokat töménytelenül a nepperek, mert kevés a hibalehetősége és így nem reklamál utólag a vevő, de attól még lehet csomó törve volt, stb. Ugyanakkor azért mégis csak komolyabb autó talán mint egy Suzuki, viszont azt nem tudom, hogy vajon a szervizelése drágább-e és tankolni szerintem tuti többet kell azt.
-
Chereiose
addikt
Ti egy 1.2-es Suzuki Splashért mennyit adnátok ki max? (a semennyis kommenteket nem kérem )
1.2m-ért talán találni normálisat, meg eleve próbálok magánszemélytől nézegetni, ott legalább nem keres egy kereskedő rajtam százezreket -
Chereiose
addikt
Nem tudom miért ennyi az ára használtan, szerintem messze nemér annyit amennyiért hirdetik, kb focus II. gen árában van. Amúgy azért néztem ezt, mert alig eszik és fillérekből fent lehet tartani. Másik elképzelés egy ford, az említett focus, de abból meg nem lehet normálisat találni 1,5 alatt gondolom, és biztos mindegyik behozott, visszatekert szar.
Nem tudom akkor ilyen 1.3m-ig mit lenne érdemes néznem, ilyen városi autónak.
-
Chereiose
addikt
Honda Jazzből szerintetek mi az az ár, ami alatt nem szabad venni? Feltéve, ha 1.3-1.4m körül van a rászánható összeg.
-
Chereiose
addikt
2008-2009-es Skoda Fabia-ról (II. gen) mi a véleményetek? Szívó 1.4-es motorral. Árban egész jókat kapni 1,5m körül, kíváncsi vagyok mennyire ajánlott.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest