Hirdetés
Aktív témák
-
yoleeka
tag
válasz zoo8800 #35983 üzenetére
Hang alapján egyértelműen cr. Azonban a mostani 103kw-os DPF elnevezésű motorok nagyon jók, könnyű építeni őket, nincs velük sok gond, és a PD-k jobbak voltak régen mint a CR-ek. Azonban a CR hátránya a még nagyobb egyszerűség, és az egyszerűséget nézve a kevesebb alkatrész több pénzbe fáj... PL egy nyomorék HD pumpa 350k-t kóstál a szervizbe minimum. PD gyártás mai napig van győrbe, illetve csak volt, de még a 20. hétig rendelhető, amúgy tudom ajánlani a kisebb teljesítményű pd-k helyett az új 1.6-os cr tdi-t. Ugyanaz a teljesítmény jobb fogyasztással.
Honnét tudom ezeket? Győrben a PD-n dolgozom (mostmár produktion diesel, semmint pumpe-düse részleg)
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
Aműgy szeretnék érdeklődni mennyire érné meg ez a szutyok? Sajnos autóvásárlás terén elég kezdő vagyok, konkrétan első autó lesz. 3 éves jogsival, milyen esetleges fellépő hibákra számíthatok? Váratlan költségek, stbstb. Valami építő jellegű hozzászólást plz!
köszi
-
yoleeka
tag
válasz hobizoli #35995 üzenetére
Nem, 10 évre kell elraktározni a cuccokat, legalábbis nálunk a raktárban. hogy darabra mennyit, az jó kérdés, de elvileg a gyárból lehet rendelni még PD cuccot, az utolsó motor elkészítésének ideje után 10 évig...
No qrva magyaros lett, sry :S
Dízelracer: Hol kapnál sírógörcsöt? A 350k-s számlánál, vagy a PD részlegen? A részlegról szabadulnék én is... De nem lehet! A részleg nem engedi a lelkemet! - by republik vagy mifene
[ Szerkesztve ]
-
yoleeka
tag
Hobizoli-nak igaza van, vice versa az egész körülbelül.
Kicsit ontopic is legyen plz! Ezt minősítené nekem valaki aki kicsit többet ért a szutykokhoz mint én és nagyobb a tapasztalata?
-
yoleeka
tag
válasz dízelracer #36005 üzenetére