Hirdetés
Aktív témák
-
yoleeka
tag
válasz zoo8800 #35983 üzenetére
Hang alapján egyértelműen cr. Azonban a mostani 103kw-os DPF elnevezésű motorok nagyon jók, könnyű építeni őket, nincs velük sok gond, és a PD-k jobbak voltak régen mint a CR-ek. Azonban a CR hátránya a még nagyobb egyszerűség, és az egyszerűséget nézve a kevesebb alkatrész több pénzbe fáj... PL egy nyomorék HD pumpa 350k-t kóstál a szervizbe minimum. PD gyártás mai napig van győrbe, illetve csak volt, de még a 20. hétig rendelhető, amúgy tudom ajánlani a kisebb teljesítményű pd-k helyett az új 1.6-os cr tdi-t. Ugyanaz a teljesítmény jobb fogyasztással.
Honnét tudom ezeket? Győrben a PD-n dolgozom (mostmár produktion diesel, semmint pumpe-düse részleg)
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
Aműgy szeretnék érdeklődni mennyire érné meg ez a szutyok? Sajnos autóvásárlás terén elég kezdő vagyok, konkrétan első autó lesz. 3 éves jogsival, milyen esetleges fellépő hibákra számíthatok? Váratlan költségek, stbstb. Valami építő jellegű hozzászólást plz!
köszi
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
válasz hobizoli #35995 üzenetére
Nem, 10 évre kell elraktározni a cuccokat, legalábbis nálunk a raktárban. hogy darabra mennyit, az jó kérdés, de elvileg a gyárból lehet rendelni még PD cuccot, az utolsó motor elkészítésének ideje után 10 évig...
No qrva magyaros lett, sry :S
Dízelracer: Hol kapnál sírógörcsöt? A 350k-s számlánál, vagy a PD részlegen? A részlegról szabadulnék én is... De nem lehet! A részleg nem engedi a lelkemet! - by republik vagy mifene
[ Szerkesztve ]
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
Hobizoli-nak igaza van, vice versa az egész körülbelül.
Kicsit ontopic is legyen plz! Ezt minősítené nekem valaki aki kicsit többet ért a szutykokhoz mint én és nagyobb a tapasztalata?
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
válasz dízelracer #36005 üzenetére
Nos a hajtókarok és a 140 lovas dugattyúk ugyanazok az összesben, ennyit segíthetek. A turbó...hát az nehéz eset vagy 8 kiló és qrvára vigyáznak rá! A 4 szelepes (16v) hengerfejet sajnos győrben nem is gyártottak, azok "törzsmotor"-ként utaztak vonaton Németországból és itt csak a Komplett-Motor alkatrészei (turbó, vezérlés, kábelezés, lendkerék, kupplung és tsai) lettek rá felszerelve, szal az sincs... :S
Kerítésen kidobálás? hmm Nehéz ügy az is. Zajlik bent az élet, most fogtak 2 milliós tételben CR izzitógyertyát, persze lopni akarták. Gondolom nem 1 db volt. Azonkívül láttam olyat a fószer 20 db PD vezérműszíjat szikszalagozott magára, ruha alá. A portán meg megkérték fáradjon be tételes átvizsgálásra. Messze nem ment ő sem. Barát-barátnő páros? Az egyik sori logisztikus, mig a csaj könyvelő, csaj könyvelt, srác lopott, aztán a secusok elkapták őket.. PD-ről mindig vitték az alkatrészt. Bár az FSI-részlegen is már kamerával őrzik a gyertyákat, stb. tehát azért van mire figyelni.
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
válasz zoo8800 #36006 üzenetére
Igaz a hitelátvállalással bajlódtam én is. Mivel az 5.5 év nem kevés idő, annyi idő alatt már legalább 20%-nak szabadna csak maradni. De igazából a többi okésnak tűnt nekem. Miért jobb a magánszemély? Kereskedésben tudok alkudni, nem? Tény, lehet magánembernél is.
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
válasz Dare2Live #36012 üzenetére
Valahogy nem szimpatikusak az olasz autók, sem beltérileg, sem motorikusan, nem tudom miért, csak egyszerűen nem. Egyébként max 2 millát szánnék rá. Amit néztem még az 2000-es Ford mondeo, igaz ezek kb 2 milkótól kezdődnek, dehát evvan. Mivel nem vagyok egy kisdarab gyerek, 190 centi magas, kb ezekből tudnék normálisan kiszállni.
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
válasz Dare2Live #36019 üzenetére
Igazából valami értelmes kocsit keresek inkább mondeo méretben, ha egy fokkal kisebb nem gond, amit szeretnék, manuális váltó (6 sebességes), max 150 ló, dízel (gazdaságos), szeretném, hogy akik hátul ülnek kényelmesen férjenek el, túrázni, menni haverokkal jobbra balra, megbízható, család egyenlőre nincs betervezve (legalábbis nem tok róla ). Így elsőre hirtelen ennyi jutott eszembe. De kb a nagyja pont benne van.
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
Már csak egy emlék, ami a PD motorokat idézi. 2 hete elkészült győrben az utolsó PD TDI motor is, mely egy 77 kw-os EU4-es motor volt. Több itt nem készül. 10 évet élt. A jelenlegi felállás szerint a CR TDI motorok nem élnek eddig, ugyanis 2011 nyarára várható, hogy az új fejlesztésű motorok (MDB) null-szériát fognak kapni, és 2012 tavasza legkésőbb mikor is autókba szerelve jelennek meg a piacon.
R.I.P. PD TDI
[ Szerkesztve ]
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
válasz Integra #36606 üzenetére
MDB=modulare diesel baukasten, vagyis magyarul kb annyi hogy moduláris dízel motorgyártás, mint amit a scania is csinál a kamionokba. Úgy kell elképzelni őket, hogy van egy törzsmotor, amit gyártunk, és nagyjából több országba forgalmaznak, majd aki ott még szeretne valamit rárakni, az nyugodtan megteheti, hisz az összes furat, csavar, stb egy alapon nyugszik. Tehát elméletileg sokkal könnyebben lesznek építhetők a motorok. Több autógyárnak tudják eladni őket. Persze a közvetlen befecskendezés marad mint a CR-nél. Érdekes dolgok lesznek rajta, pl az AGR szelep bele lesz építve a szívócsőbe, a motorra szerelik fel a DPF szűrőt. Amit kiállítottak nálunk az egy 1.6-os dízel volt. És méretre akkora mint a mostani 2000-es CR-ek. Építés szempontjából szánalmasan sz@r lesz, már most látom.
Sry ha valami nem világos, fogalmazás terén nem vagyok a top 10-ben.
Better to reign in hell, than serve in heaven...
Aktív témák
Hirdetés
- Mac Mini M1 8GB 512GB SSD + INGYEN KISZÁLLÍTÁS
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest