Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Busaboy
aktív tag
Sziasztok, 2 hete vásároltam egy Y540-et(i5 9300H, igencsak kínzom competitive gamékkel(van, hogy 4-5 óra folyamatosan/nap és a családból másis nyúzza amikor én nem). A cpu hőmérséklete laptop hűtővel is volt hogy elérte a 80-85fokot(pillanatokra a 95-öt is). Nézegettem a neten, volt aki szerint ez sok, volt aki szerint ez még bírja. Fellapoztam hát a YouTube-ot, úgymond teljesen kezdőként majd én és sikerült Intel Extreme Utility szerinti -10-15fokkal csökkenteni a CPU hőmérsékletet. ez játékban inkább -20fok. MSI afterburner a max temp-nél folyamatosan 95fokot írt. Most 70 fok volt. Ezelőtt ezt úgy oldottam meg, hogy kemény 80fps-re maximalizáltam az fps-t, de 144hz-en az elég fura volt. Tehát a kis magánakcióm sikeres volt.
[link]Kérdés, azt Intel Extreme Utility a gépinduláskor elindul és alkalmazza az elmentett profilt, vagy hogy működik? (ennyire kezdő vagyok)
Keke
-
Busaboy
aktív tag
válasz Cucuska2 #17714 üzenetére
Fentebb ott az èn megoldàsom, az is 65 fok-ra vitte le, mondjuk az i5-9300H-t, de 80-85-ről az se rossz.
Trade88: Hàny fokos a kàrtyàd?
Nekem olyan 50-56 közt van game közben is, az szerintem egèsz jó.
Amúgy próbàld meg msi afterburnerrel a videókàrtyàt, azzal valószínű sikerül.[ Szerkesztve ]
Keke
-
Busaboy
aktív tag
Üdv.
Mai napon volt az Y540-en egy hirtelen újraindulàs egy böngèszős jàtèkból/tól. Esemènynapló: kernel power 41
Visszakeresgetve màr nagyon règóta küzd a gèp a problèmàval, de ez volt az első, hogy újraindult. Keresgetve a neten szàmtalan megoldàst talàltam, serènyen el is kezdtem őket alkalmazni... Kezdve a virusirtó törlèsèvel(nemnis volt) vagy az eseti megoldàs" automatikus újrainditàs kikapcsolàsàig".Valakinek van tapasztalata ilyen tèmàban???