A többek között a Grand Theft Auto 3ról elhíresült Rockstar Games egy vadonatúj bűnügyi játékot jelentett be , amely a negyvenes évek Los Angeles-ében játszódik. L.A. Noire-t a Team Bondi nevű ausztrál fejlesztőcsapat hegeszti és címét és témáját valószínűleg az L.A. Confidential című híres film noir ihlette meg. Az L.A. Noire egy Cole Phelps nevű rendőrről szól, akinek az 1947-es Los Angeles bűnözőivel kell felvennie a harcot. Az alapfelállás hasonlít a GTA játékokhoz, azaz most is adva van egy részletes és nagy város, amit bejárhatunk, de a történet teljesen lineáris, és lényege nem a szabadság, hanem a nyomozati munka. A játék új technológiai bravúr segítségével teszi hihetetlenül élethűvé a szereplők arcát, akikről a kihallgatásokkor a hanglejtésük és a mimikájuk alapján kell eldöntetnünk, hogy hazudnak-e vagy sem.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Silenzio
addikt
Akkor leírom, miféle séma szerint működik egy Call of Duty-szerű játék.
idétlen vektoros/globális videó - > helyszínre érkezés - > gyaloglás - > szkript - > lövöldözés - > gyaloglás - > szkript - > gyaloglás - > idétlen vektoros/globális videó
Ezt ismételgesd 23-szor tetszőleges sorrendben, és kész a játék.
Egy valódi crpg kivételével a legtöbb játékban mindössze 3 féle dolgot kell csinálni, a lényeg a körítés, a szituációk változása és a nehezítés.
Apropó: eladtam az 5850-esem és egy 9800 GT-vel nyomulok átmenetileg. A mai napon kipróbáltam vele a Dead Islandet, a Modern Warfare III-at, a Skyrimet, a Crysis 2-t és ezt. 1440*900-ban vagy maximum, vagy medium/high beállításokkal mindegyik 30-40 fps felett teljesített (Dead Island 70 fps max grafikán), butítani komolyabban csak a Skyrimet kellett, ott is high volt az átlag beállítás. A Noire ugyan kiiktatja a frapsot valami miatt, de azért az érezhető, hogy nem szaggat ez sem. Még élsimítással sem. Újra feltenném a kérdést, amit tavasszal egy 8800 Gt-vel eltöltött pár hónap után már megtettem: mi a fenének 2008 óta vga-t venni? Erre a felbontásra tök fölösleges ennél jobb. Amíg 1998-ban vettél egy MMX200-at Voodoo 1-gyel 200-ból, és 2000-ben a hajadra is kenhetted, 2009-ben vettél egy 4 magost dx10-es kártyával, és 2 év múlva nem változott semmi. Már a fejlesztésnek/tuningnak sincs értelme, unalmas lett az élet.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR