Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eddie1978 #210066 üzenetére
Sok helyen kényszerből van féloldalt megtámasztva a kerék, hisz nem mindenhol lehet egy tengelyre tenni a 2, vagy több kereket, továbbá az aszimetrián van itt a hangsúly mely kerékpárnál szerintem továbbra sem indokolt és meggyőződésem, hogy a névjegy (branding) miatt tartanak ki mellette, csakúgy mint pl. a GT a 3 háromszög mellett. Ugyanakkor nem mondom, hogy ha sok fölösleges pénzem lenne nem próbálnék ki egy lefty specifikus Cannondale-t mert ma, mikor mindenki megcsömörlött az uniformizmustól már menő furának, rendhagyónak lenni, eltérni a normáktól.
#210069andrisbandi...pedig már régi dolog, sőt, szerintem sok felni ma is csak a szalagozással van légzáróvá téve, a futószalagról ugyanúgy jönnek le mint tyúkbeles társaik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz eddie1978 #210066 üzenetére
Alapból én is az autók futóművét hoznám fel, de azért ott vannak alsó lengőkarok, vagy stabpálcák azon túl, hogy felül a toronyba be van kötve (nyilván az csak egy pont, de így a két bekötési pont kb a két vége, leftynél meg fent támaszt a fejcsőben. Inkább az anyagban és a számításokban lesz a tudomány, ugyanúgy, ahogy a bringavázaknál is valaki kimerevíti a nyeregvázcső tetejét valaki meg nem. Ez utóbbinál sem egyértelmű, hogy törni fog.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs