Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #184969 üzenetére
Motherfuckerezik az átjárón átkelő gyalogosoknak. 🤨
peterkeT... nekem míg volt fontosnak tartottam, hogy ne kelljen fogást váltani egy csengetésért Most cuppogok azt mindenki meg hallja, ember, állat. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #184980 üzenetére
Azt hittem te montis vagy... esetleg az is vagy?
gabro0... ja, azt nem láttam. Mondjuk akkor is kemény a kifejezés.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #184991 üzenetére
Lényeg hogy mennyit visz el max az a Turney váltó hátul, 32,34,vagy 36os legnagyobb lánckereket.Shimi oldalon megtalálod.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #184994 üzenetére
Erőnléten múlik, de 44/36 aszfalton Magyarországon azért már felgyötörhető...ugyanakkor úgy látom max 34-et kezelnek a Tourney váltók ráadásul nem is nagyon látok hetes sort melyen nagyobb lenne mint 32 fog. Így marad 44/32 ami már igényel némi erőnlétet feltekerni Bánkútra, vagy a Mátrába.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #184999 üzenetére
Ez amolyan never endig story, vagyis valahányszor valahány ember nekifut a "fejlesztésnek" mindig ez lesz a végkövetkeztetés. Régi bringát összevadászott régi alkatrészekkel fel lehet "újítani", de már egy 3-4 évest sem lehet költséghatékonyan fejleszteni. Hamar betévedsz az eltérő szabványok posványos rengetegébe és rájössz, hogy minden összefügg mindennel, ha ezt cseréled annak is mennie kell, ha meg annak mennie kell amaz sem lesz már jó, és így tovább a végtelenségig. Talán egy dolgot tehetsz éspedig kerékpár vásárlásnál megpróbálod az összes új szabványt megkapni így biztosítva (egy ideig!) a fejlesztés lehetőségét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ::Trunks:: #185015 üzenetére
Miután elmozdul a rögzítés fellazításánál megfigyelted elvan-e tényleg mozdulva? Kell érződjen, hogy nincs rendesen a papucsban, vagy a papucson a nyoma látszódjon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #185018 üzenetére
Nagyon szemet vetettél az 1/12 Deorera.
Zolkow...+Trunks...arra gondoltam nincs-e elhúzva a kerék fűzésnél és tulajdonképp mindig balra áll, csak te mikor rögzíted ezt azzal kompenzálod, hogy középre teszed, akkor is ha az a papucsokból kimozdítását is jelenti, vagyis nem koppra nyomod a papucsba és úgy rögzíted, hanem helyezed, hogy középen legyen, aztán fékezésnél, terhelésnél helyére megy a papucsból kiemelt tengely. Szerintem lazítsd fel, terhelj rá lefele majd rögzítsd és ha így is féloldalra áll akkor nagy valószínűséggel a kerék a ludas, amit annak megfordításával tudsz csekkolni, vagyis beteszed a kereket a tárcsával az ellenkező oldalra, és ha úgy a másik, vagyis itt jobb oldalra fog állni a kerék akkor el van fűzve...ami szintén korrigálható, ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ::Trunks:: #185024 üzenetére
Valahol meg kell mozdulnia, hiszen hogyan teszed helyre? Nem el van mozdulva valamelyik papucsban te meg helyére tolod ?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #185027 üzenetére
Piszkáld ki fentről azt a kónuszos (általában) műanyag betétet (compression ring fentről a negyedik) mely központosítja a villa felső szárát. Gondolom az nem engedi, sőt püfölve egyre jobban szorítja.
cetlee...pedig ott kapsz inkább választ (vagy itt ) Runnertől.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #185030 üzenetére
Oda se neki, sok mindent így tanul meg a Zember...és még ez a jobbik eset, mert van aki így sem, és örökké egy pancser marad. A csapágycsere egy macerásabb dolog, ezerféle van abból is. Tiéd gondolom nem kúpos, így már csak az a kérdés milyen csapágyat fogad, vagyis meg kell mérni a csapágyház (homlokcső, vagy beüthető fészek) méretét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ::Trunks:: #185033 üzenetére
Nem nagyon látszik, ugyanazt az oldalt kellene fotózd a helyén és elmozdulva...ugyanakkor ha elmozdul ott valami nem jó, vagy a gyorszár gyengült meg, vagy a villáról/gyorszár anyáról mentek le a recék. Ha így mozog akkor annak nyoma kell legyen a villapapucson is.
mobal...na ott látszik 34mm-es a váz homlokcső ahova a golyópályát (csészét) be kell ütni. Akkor azt a szürke, kúpos műanyagot törted el? Szerintem olyan talán még külön is lehet kapni valahol.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ::Trunks:: #185041 üzenetére
Hát akkor kellene egy gyorszár amivel kipróbálhatod, mert félő így szépen "leeszi" az összes recét a villapapucsról és egyre rosszabb lesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezt kaptam egyik bolttól imént, a szokásos vásárolj most még a régi áron marketingszöveggel.
"GLOBÁLIS ÁRVÁLTOZÁS A KERÉKPÁR PIACON!...
CUBE kerékpárok áremelése: 2021.02.01
KELLYS kerékpárok áremelése: 2021.01.25... "
Leginkább a szállítókonténerhiányra hivatkoznak. 🤔[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hínár929 #185054 üzenetére
Avid Rim Wrangler2,Swisstop
vallas...nekem nem mert komoly kerékpárbolttól jött.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nézem ezeket az Accent bringákat. Lengyel márka, nem néznek rosszul ki.
Más...érdekes....és azért elég jók is beleférnek a támogatásba.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bszg@ #185062 üzenetére
Igen, többször rendeltem tőlük és egyik legnagyobb hazai Cube meg Kelly's forgalmazók.
jjeahh...azt nem néztem, csak így kinézetre, de te, aki rendesen beleástad magad a témába, mesélj nekünk szerinted melyik méret tér el számottevően egy ma modernnek mond6ó XC váztól?
ZolkoW...ha jobban belegondolok ez a lánc a fogakat fogja megenni mivel eddig ahogy a fog megkapaszkodott onnan kezdve a most nagy csinnadrattával elhagyott roller együtt mozgott a foggal a súrlódás meg áttevődött a kis gyűrű belseje és a csapszeg közé így kímélve a fogakat, most a lánc belseje meg végig fog súrlódni a fogakon....vagy nem jól látom? Arról meg nem is beszélve, hogy a gyűrű elforgott így mindig más felületét koptatva feltehetőleg egyenletesen, most mindig ugyanott történik a kapcsolat a fogak és a lánc belseje között. Kíváncsi vagyok én is elterjed-e.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #185071 üzenetére
Nekem is van 2,egyiket már szétráztamragasztottamletörtvisszatettem terepen, a másik a fiókban pihen újan. Erre egyszer ráteszed véletlenül mancsod máris megsérül a rugókon táncoló harang, és a rázkódást sem nagyon bírja.
bsh... az a baj, hogy egy jobb km óra drágább mint egy alap GPS-es mely viszont 4x annyit tud.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ::Trunks:: #185090 üzenetére
Vagyis más gy.szárral is elhúzza egy erősebb fékezésnél ? Ha igen akkor vagy gyenge vagy ( ), vagy a másik gyorsszár is rossz (nem valószínű), vagy a recék lettek oda a papucsról és ott kikopott (talán ez a legvalószínűbb). Ha utóbbi akkor talán a berágódást kireszelném és recét reszelgetnék a kikopottak helyett a papucsra,hátha úgy megfogja egy új gyorsszár .
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #185112 üzenetére
Erről az a PC-s mondás jut eszembe hogy én a gépen szeretek játszani nem a géppel. Ami jó azt nem kell szétszedni, igaz én csak Shimit láttam, annak is a kijelzőjét (slx) de az a kis sz@r is olyan bonyolult, hogy műszerész képzettség kell hozzá... (nem pontosan ott mutatta az első váltót ahol éppen volt, zasszonyt zavarta) alig tudtam összerakni azt a sok apró bizbaszt. Régin a Deoret ezerszer szarrámostam, úgy folyt ki belőle a víz de mindig kiszáradt és sosem tévedett.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #185125 üzenetére
Tudtommal a sima threadless az melynél a csapágy vagy golyókoszorú a homlokcsövön kívül van [link] , a fél integrált ahol belül van, de a csapágyházzal együtt ütöd be a homlokcsőbe [link] , az integrált meg az ahol a homlokcső maga a csapágyház, csak a csupasz csapágyat kell betolni [link] .
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varmi2 #185145 üzenetére
Egy szavazat innen a Cubera.
mobal... igen, ez félintegrált, látszanak a homlokcső végeinél a beütött csapágyház peremei.
mobal... gyakran a kar a ludas a sz@r váltásért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #185155 üzenetére
Attól függ mi van most... de a váltó/bowdenezés/váltókar triumvirátus legalább 1/3 arányban felelősek a jó váltásért,bármelyik sz@r hiába fasz@ a másik kettő.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #185167 üzenetére
Merida az uncsi, valamikor régen volt népbringa, most a kjúb az.
INTELligent...azt tapasztaltam, hogy a finomállítók valóban nem elegek az új és kopottabb betétek közötti különbségek áthidalásához és nejem korábbi Shimano BR-M317 mechanikus fékjénél egy-egy betét "élete" alatt a bowdent is át kellett mindig csípnem ahhoz, hogy jó legyen.
mobal...sehogy, azt a csapágyon írja és a csapágy széle letörését jelenti. Ott látod pl. 45°,úgy van kialakítva neki a fészek, illetve olyan a szorító kúpos gyűrű. Sorban a számok: magasság, külső méret, belső méret és (gondolom külső/belső) élek letörési foka.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #185176 üzenetére
A féktesten is szokott lenni, sőt az országúti fékváltósoknál csak ott van. [link]
#185172vallas...a nyilvánvaló fékerőn kívül ez a másik legnagyobb előnye a hidraulikusnak a mechanikussal szemben, éspedig, hogy bár kis fogáspontvándorlás mindig van a zsír új és csere előttire kopott betét között, sosem kell utána állítanod, a hidraulika megteszi azt helyetted.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #185178 üzenetére
Még nem tudok semmit mondani, Zasszony nem teker télen. ...igazi rivjú félő, hogy csak tavasszal lesz.
6030D...amúgy meg nekem jó lett volna a Merida is (vagy akármi hasonló) ha van jó árban, de ők sem igazán tudnak árban jobbat a Cube-nál. MT 200-as fékkel és olcsóbb villával is drágább a Reactionnál. Az, hogy a K2-nél kedvezményt is kapok meg amúgy is csak a rendelés után derült ki. ...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #185189 üzenetére
Ha belegondolsz a becsúszó cső átmérőjének növelése (mert az egy cső ugyebár) egy szint után már kontraproduktív lehet, hisz ha vele nem vastagodhat a fala is (az meg nem vastagodhat a súly miatt) akkor egyre gyengébb lesz a végén.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #185195 üzenetére
Szóval egy 1,5 mm falvastagságú 100 mm-es cső az ugyanolyan ellenálló a torziós hatásokkal szemben mint egy 2 colos cső ugyanazzal a falvastagsággal? Első fala a legkisebb csavarodásra, vagy oldalsó nyomásra is beroppan. Nem véletlen az sem, hogy az átmérővel növelik a falvastagságot is... szerintem.
bardi...az tiszta, hogy a cső jobban ellenálló a hajlításnak, csavarásnak mint a rúd, de méretével kell vastagodnia falának is (vagy merevítő töréseket, hatásokat kell tenni bele) , különben végül sörösdoboz lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #185203 üzenetére
Nem tudom, statikában nem vagyok jártas, de gépészetben az átmérővel nő a falvastagság mert ha nem sörösdoboz lesz a csövekből melyek végül már pl. a takaró föld súlyát sem bírják meg. Másik meg a hidegen hajlítás melyet míg kisebb átmérőknél még simán megejtesz mert rugalmasan ellenáll, nagyobbak csőfal oldala könnyen beroppan ezért lágyítani kell előtte.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #185209 üzenetére
Olyan neccesnek tűnik nekem, nem áll fenn a veszély, hogy egyszer elbambulsz, elfáradsz, stb. és legurulsz róla, összetöröd magad?
bardi...igazad van, tévedtem és meg kell követnem ivana kollégát is mert emberi méretben (de még az fölött is) nehezen tudsz olyan méretet modellezni ahol gyengébb lenne a nagyobb átmérő, még ha esetleg bazi nagy átmérőknél fenn is állna a veszély, hogy egy oldalról kapott ütés a nagy átmérőjű de ugyanolyan vékonyfalú cső falát azonnal beroppantja.
rétisün...ja, hogyne! ...200 km városnéző tempóban is edzésértékű.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #185218 üzenetére
Van ott monotónia tűrés, mi?! A tipikus RAAM alkat.
Toobee... "esetleg hátrafelé nézek"... hátha követ valaki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #185226 üzenetére
Szerintem ezt tanulni sem nagyon lehet, ez alkat kérdése... én ha túl sokáig kell ugyanazt a mozdulatot ismételnem muszáj valamit variálnom, ellenkező esetben elkezdek rontani. ... nem tudom mi tudna éberen tartani egy 10 órás szabadgőrgőzésen, pár óra után biztos lemennék a gőrgőről fejjel a TVnek és megmenteném magam Ryan közleményt. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #185227 üzenetére
Közlegény that is, ugyebár.😬
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz STC Speed #185230 üzenetére
Adj még kis időd neki, majd utána próbáld középre állítani a féktestet, vagyis tolva lefele a papucsba a kereket rögzítsd a gyorszárat, majd állítsd szépen rá a tárcsára a féktestet. Utána jó eséllyel csendben lesz és csak esetleg kiállva terhelve fog megszólalni, vagy kivétel/visszatétel után....amúgy meg ha éppen hozzáér de szinte nem is fékezi a kereket mert az forog szépen akkor ne is törődj vele.
bardi...0 km-es bringáról beszél, ott a betétek is újak lehetnek, légtelenítést meg nem hiszem most végzett rajta.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #185243 üzenetére
Mondom Zasszonynak nem is tudja felfújni gumiját, aztán van egy ilyenem amit odaadtam próbálja meg...erre ő áttette low volume high pressure-re mellyel telót lehet fújni és úgy elkezdte pumpálni, hogy már attól féltem felrobbantja a gumit. Úgy tud a pumpa vagy 20 bart... Csak pumpán múlik mennyire tudod fújni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #185248 üzenetére
Én az "igazi" ból indultam ki, menetszél, gyökerek és zasszonnyal a Balaton körül .
Nutra... K2, M&M bike, László kerékpár, Bringaland, Berguson a legnagyobb Cube forgalmazók.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #185197 üzenetére
Síelni szoktál? (Amúgy meg szerény véleményem szerint az egy bocs és játékból fut a mozgó valami felé. )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #185253 üzenetére
Szerdai (amúgy röhejes sebességű zasszonyos) futásommal úgy elintéztem rossz térdem (volt vagy 2 erős sprint benne, lehet az volt a baj ),hogy azóta is jegelem. Egyre jobb, de még mindig nem az igazi. Amúgy ma itt amolyan nedves, taknyos idő van, talán csütörtök és vasárnap volt tekerhetőbb.
retisün...8 óra a nyeregben tényleg azt jelenti, hogy kényelmes vagy.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #185258 üzenetére
+jjeahh...csak nekem van egy ilyen handicap-em hozzátok képest.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bluetooth hangszórók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Netflix
- Mini-ITX
- Okos Otthon / Smart Home
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest