Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) mjani1172


mjani1172
addikt

Tekintve, hogy milyen fiatal a cég, és milyen drága a termék, szép teljesítmény.

[ Szerkesztve ]

(#2) Shyciii


Shyciii
veterán

Akkor a Model 3 és Y együtt 184 ezer eladást produkált az első negyedévben (a gyártó nem különíti el a két típus számait), ez viszont idén 423 ezerre ugrott

Tehát akkor valójában az eladott darabszám nem 1 modell, hanem 2 modell értékesítése összesen, ha a 423e darabszám esetén sem különíti el. Szeretem az ilyen "hazug" számításokat.

(#3) cucka válasza Shyciii (#2) üzenetére


cucka
addikt

azt pedig a Motor 1 teszi hozzá, hogy a crossoverből 267 200 darabot kézbesítettek

B*zki, legalább a mondatot olvasd végig, mielőtt hazugozol.

(#4) guriga1234


guriga1234
addikt

A nejemnek RAV4 (2023) hybrid ( nem plugin) van. Tud tisztán elektromos módban is menni, igaz, nem sokat, de döbbenetesen jó a fogyasztása, nem kell töltőre várni, illetve ott dekkolni. Ma szerintem ezek a "lágy hybrid" megoldások a nyerők.

(#5) cucka


cucka
addikt

A legjobb része a ciknek ez. Amikor egy kép többet mond ezer szónál.

Az egyik csatlakozót egy magáncég tervezte a felhasználók igényeire szabva.
A másik csatlakozót egy bizottság tervezte a saját maguk igényeire szabva.

(#6) Shyciii válasza cucka (#3) üzenetére


Shyciii
veterán

Akkor mégegyszer:

Akkor a Model 3 és Y együtt 184 ezer eladást produkált az első negyedévben (a gyártó nem különíti el a két típus számait)

A másik, hogy ha a gyártó nem különíti el a darabszámokat, akkor a Motor 1 miből tudja ezt a szép kerek számot crossover esetén? A hazug számítás pedig arra vonatkozik, hogy egyértelműen 2 külön típust egyként kezel a Tesla. Te meg tanulj meg értelmezni, mielőtt hozzászólsz.

[ Szerkesztve ]

(#7) kcsa válasza mjani1172 (#1) üzenetére


kcsa
veterán

Ha megnézed a többi elektromos autó árát, nem is olyan drága pl. a 3.

(#8) szubrutin válasza guriga1234 (#4) üzenetére


szubrutin
aktív tag

Full hybrid, vagy öntöltő hybridnek hívják, a lágy hybrid az kicsit más, az semmire sem jó, pl Suzuki Swiftben van olyan.

Nem mindegy, hogy egy hülye okoskodik, vagy egy okos hülyéskedik :)

(#9) kcsa válasza Shyciii (#2) üzenetére


kcsa
veterán

Csak a cikk kusza kicsit a sok értékkel és dátummal, de a hír valószínűleg igaz.

"Akkor a Model 3 és Y együtt 184 ezer eladást produkált az első negyedévben (a gyártó nem különíti el a két típus számait), ez viszont idén 423 ezerre ugrott, azt pedig a Motor 1 teszi hozzá, hogy a crossoverből 267 200 darabot kézbesítettek. Ezt mondjuk az amerikai márka többkörös árcsökkentéssel érte el, ám így is komoly teljesítmény a jóval olcsóbb Toyota Corolla letaszítása megingathatatlannak hitt trónjáról, amelyből 256 400 darab fogyott. "

(#10) .Szaki. válasza Shyciii (#2) üzenetére


.Szaki.
addikt

Ezt úgy kell venni, mint ahogyan más típusoknál is van (na jó, lassan már sajnos csak volt) különböző karosszéria típusok és azok összeadódtak. Voltak sedan, hatchback, liftback, coupé, kombi variánsai egyazon típusnak. Ezeket is mindig összeadták.

guriga1234

Toyotából nincs lágy mild-hybrid, csak full-hybrid és plug-in hybrid. Ezek közül egyébként szerintem is a full-hybridnek van a legtöbb értelme, jelenleg nekem is az van.

(#11) agressor12 válasza cucka (#5) üzenetére


agressor12
senior tag

1. Ez nem CCS,hanem a J1772.
2.A tesla töltője csak DC-t tud,a CCS azért kell,mert az tudja az AC töltést is.

(#12) opr válasza guriga1234 (#4) üzenetére


opr
veterán

A RAV4 full hybrid, nem lagy. Ezt kiveve viszont igen, zsenialis a Toyota hybrid rendszer, csak a hulye ujsagirok szoktak lehuzni, mert nem jo vele szerpentinezni meg nyelgazon veretni. Mert mint tudjuk, egy alacsony fogyasztasra kihegyezett, kenyelmes csaladi autonal ezek a legfontosabb tulajdonsagok (legalabbis a tesztelok szerint).
Nevetsegesnek tartom azt is, hogy a cikk szerint nehez dolga lesz a toyotanak a kovetkezo evtizedben. Mondjuk ugy, hogy remelem, igy fogja gondolni a tozsde is, es felezik az arfolyamot, meg is lenne, mit veszek. :D

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#13) Noukoum válasza opr (#12) üzenetére


Noukoum
veterán

Fejlett piacokról teljesen kifognak szorulni, profitot meg ott lehet szerezni.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#14) opr válasza Noukoum (#13) üzenetére


opr
veterán

Ki, persze. Hiszen a Toyota nem fejleszt soha, a nepnek az autoi lathatoan nem kellenek, es nincs semmi tapasztalatuk elektromos hajtassal es akukkal. :DDD

/s

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#15) Kristof93 válasza agressor12 (#11) üzenetére


Kristof93
senior tag

Az bizony CCS1 (az európai CCS2 még nagyobb). A tesla mindig is tudott AC tölteni, ugyanazon a vezetéken mint a DC.

(#16) Kristof93 válasza opr (#12) üzenetére


Kristof93
senior tag

A toyota eddigi teljesen elektromos próbálkozásai gyalázatosak, és azokat is félig a kínaiak csinálják. A hibrid pedig nem igazán old meg semmi problámát. Komplikált, sok erőforrás gyártani, nem szennyez kevesebbet (inkább többet). Plug-innek lenne értelme ha az emberek minden este feltöltenék otthon, de igazából már ott tartanak az elektromos autók, hogy nincs rájuk szükség.

(#17) kcsa válasza Kristof93 (#16) üzenetére


kcsa
veterán

Fene tudja, én most plug-in hibridet vennék családi első-egy-autónak, de ezeken az árakon teljesen lehetetlen :D A napi ide-oda mászkálást bőven fedezné az akku, ha messzebb kell menni, ott a hagyományos motor. Kétautós háztartásban persze már más lenne a felállás.

(#18) opr válasza Kristof93 (#16) üzenetére


opr
veterán

Ezzel szemben a teny az, hogy ma a letezo legjobb kompromisszum a hybrid mindenkinek, aki nem tud otthon tolteni, es/vagy gyarkan megy messzire, tehat a nepesseg minimum felenek.
Jo a teljesitmeny, nagyon megbizhato, rugalmas es alig eszik valamit, a karbantartasa pedig mara mar trivialis es olcso (es Lexus eseten a 15 ev garancia se eppen alulbecsulendo a nep szemeben. Nem veletlen, hogy ugy tartjak az arukat a Toyota hybridek, mint kb semmi mas). Jo pelda pl a Lexus IS300h: Tobb, mint 200 lo, siman benzinnel megy, es varosban, normalisan vezetve 5 liter alatt eszik.

Toyota tobbszor jelezte, hogy szerinte ennek a jelenlegi, litium-ionos baszakodasnak nincs ertelme, a solid state (magyarul szilardtest talan?) akkuban latjak a jovot. De leirni pont a toyota-t egy evtizedre elore ugy, hogy naluk kb senki nem kolt tobbet akkufejlesztesre, az nekem nagyon fura.
2030-tol nem lehet tisztan benzines vagy dizel autot forgalmazni. Hybridet lehet tovabb. Kinek van ebben a legtobb tapasztalata es a legjobb hirneve? Yapp, Toyota.
2035 az, hogy mar kizarolag elektromos autot lehet forgalomba helyezni (ha addig nem toljak ki/valtoztatjak meg a hataridot). Az tobb, mint egy evtized. Az meg ket teljes generacionyi auto, rancfelvarrassal egyutt. A harmadik az, aminek mar feltetlen olyannak kell lennie, hogy tisztan elektromos is, es jo is.

Nem tudom, valahogy nem erzem ugy, hogy el fog sullyedni a Toyota a tortenelem pocegodreben a kozeljovoben.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#19) paatrick


paatrick
őstag

Nem megbántva a Tesla tulajokat de ezek a Teslák a legjellegtelenebb autók amiket látok a forgalomban :DDD bár szerintem a tulajok is látják amint beállnak tölteni egy nem tesla mellé. Külsejüktől már csak a belsejük semmilyenebb :DDD

Nem értem a Teslánál hogy nem szerződtettek egy neves formatervezőt.

[ Szerkesztve ]

6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

(#20) Noukoum válasza opr (#14) üzenetére


Noukoum
veterán

Itt vannak a legjobb fejlesztéseik:

Toyota Mirai
Toyota bZ4X

Nem éppen versenyképes autók finoman szólva. Hibridet addig tudják eladni a fejlett piacokon, míg nincs mellette ugyanolyan áron tisztán elektromos. És sajnos azt látjuk hogy nincs tapasztalatuk az elektromos hajtással és az akkumulátorral.

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.