Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Öregszem
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandow
aktív tag
válasz Avicularia #63045 üzenetére
Én - ha nem gyári olaj -, akkor Motul Eco-lite 0w20at tennék bele.
-
i-sti
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
-
BlacKSouL
addikt
válasz Avicularia #63045 üzenetére
Ha a leírások pontosak, akkor a legszukebbre specifikalt Motul lenne jó, annak SN+ és RC is van, tehát friss fejlesztés, és a legujabb, haklis, reszecskeszuros, DI motorokhoz is jó, LSPI szempontjából is.
Második nálam is a Mobil, bár ennek szűkebb a leírása, és talán utolsóként tenném a Totalt. A C5 nem baj, energiatakarekos és kornyezet-, reszecskeszuro kimelo.Az ilyen weboldalas olajajanlokkal az a baj, hogy egy adatbázis van arra, hogy mit specifikalt a gyár, a kézikönyv, és egy másik adatbázis, hogy mire specifikaltak az adott olajakat. Ha azt látja, hogy a kezikonyvben API SM van, akkor nem fog SN olajakat ajánlani, hanem csak SM-eket, amik amúgy tipikusan a 0w30 olajok. Pedig tudhatna , hogy a kézikönyv "SM vagy magasabb" fokozatot kér, vagyis az SN, SN+, SN RC mind magasabbak, és visszafelé kompatibilisek.
Egyébként a 0w30 még elfogadható alternatíva lehet, de akkor az is legyen magasabban specifikalt, Sn+, A5B5, vagy C5. ILSAC GF5 minositesuek is jók.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest