Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Half-Life: Alyx (VR)

Hozzászólások

(#21) janos666 válasza chris0000 (#13) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem az tűnt fel legjobban a grafikával kapcsolatban (így sík OLED-en 2D-ben), hogy a játék eleje felé van egy hasonló háztetős jelenet, mint a HL2 eleje felé. Ott a tetőburkolaton visszaverődő napfényen végre hasonlóan néz ki a HDR effekt, mint egy 2003-as, ATI Radeon 9800Pro-s HDR techdemó videón. (Csak ~17 évbe telt utolérni azt az ígéreteket.)
(Sohasem értettem, hogy ha SM 2.0-al tudtak fotorealisztikus-szerű HDR-t demózni 2003-ban, akkor 2005-ben miért csináltak SM 3.0-al szerény véleményem szerint ahhoz képest sokkal "gagyibb" bloom-os HDR-t, ami csak finomodott az EP2-vel, de még mindig nem hozták 2007-ben sem a 2003-as techdemó szerűt.)

Nem tudom ezt mennyire befolyásolta a NoVR mod, de játékmechanikaiag engem zavart, hogy Alyx a HL2-ben egyértelműen sokkal mozgékonyabb, mint Gordon (kimondottan felvágós vele, hogy mekkorákat tud ugrani és hogy elér helyeket, amiket Gordon nem, ami végül is logikus, hisz nincs rajta HEV Suit és egy lőfegyver arzenál), itt viszont jelentősen lasabban mozgott és sokkal nehezebb volt vele ugrálni, mint a HL2-ben Gordon-al (érdekes módon a terep szándékosan akadályozta is sokszor, hogy könnyen lehessen ugrálni, és át lehessen élni legalább a HL2 mozgékonyságot, nem még amit Alyx letol a HL2-ben).

A befejezést nem egészen értem, hogy szó szerint véve mit jelentene, csak allegóriaként tudom értelmezni (úgy, hogy GMan megtör mindenféle 3., 4. falat a sorozat sorsával és a játékfeljesztéssel kapcsolatban).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Half-Life: Alyx (VR)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.