Hirdetés
Aktív témák
-
Zsolt07
csendes tag
válasz Highzor #30355 üzenetére
Én szintén most(jövő héttől kezdve) tervezek majd elkezdeni edzeni.
68 kila vagyok, keveslem, nem érzem jól magam a bőrömben. 80-82 kilóra akarok feldobbantani.Alap tömegnövelő edzés tervet néztem ki magamnak mivel kezdő vagyok e téren. [link] Ezt fogom letesztelni majd a stílusomhoz alakítani ha esetleg nem lenne megfelelő.
Az utóbbi időben elhagytam a bagót ennek következtében megnőtt az étvágyam. Így remélhetőleg az táplálkozással nem lesz probléma. Tápkiegben dzsámbó tömegnövelőt néztem ki a támogató erőforrások biztosítására, azt olvastam róla, hogy jól hozza a tömeget, majd meglátjuk.
Macikos mester valóban nyilatkozhatna illetve szívesen fogadom a többi őspatesz véleményét is!
-
Zsolt07
csendes tag
válasz Tipo16V #30374 üzenetére
Tipo az újoncok ilyenkor kezdik, hogy nyárra menőzhessenek..
Amúgy ja.
"Konditerem-szűz" vagyok. Hétfőn fogom elveszteni a konditerem-szüzességem. "Van egy alap".. hát egy bizonyos fajta alap van. Az állóképességem elég jó, erőben viszont zéró. Tehát főleg súlyban és erőben akarok fejlődni. Igen, végülis lehet mondani, hogy a nulláról indulok. Valahol elkel kezdeni..
Én laikus vagyok (még). Ha azt mondod, hogy gyér az edzésterv én elhiszem neked. De akkor mondj jobbat.
-
Zsolt07
csendes tag
válasz macikos #30375 üzenetére
Igen.
Az világos, hogy enni kell mint a hízó. Na meg persze edzeni.3 étkezés "szilárd" (főleg szénhidrát-fehérje gazdag ételek)
3 étkezés tápkieg-turmix miegymás.Megpróbálok majd ennek a feltételnek minél jobban eleget tenni.
Kreatinból a kapszulát preferáljátok vagy a poros kiszerelést?
-
Zsolt07
csendes tag
válasz macikos #30428 üzenetére
"Az ideális megoldás tehát egy kezdő számára a tömegnövelés alatt, ha mielőbb rászokik a napi 6 étkezésre, amiből 3-at hagyományos és 3-at pedig kiegészítő-turmix formájában juttat be szervezetébe."