Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz liver #2817 üzenetére

    Számtalan esetben előfordul, hogy a fogyasztó tapasztalja a problémát, a szerviz pedig nem. Az ilyen esetben a szerviz azzal adja vissza a fogyasztónak a terméket, hogy nem hibás. A fogyasztó pedig meg van győződve róla, hogy az(hiszen tapasztalta). Ha úgy lehetne tenni, ahogy te állítod, akkor a szerviz hasonló indokkal 2 hétig is ülhetne a terméken - mondván, hogy teszteli, hátha előjön a hiba -, majd visszaadhatná úgy, hogy nem hosszabbodik meg a jótállási idő. Így jótállási idő vége előtt ezt párszor eljátszva a fogyasztó kifuthatna a jótállási időből. De ez nem így működik. Amíg a fogyasztó nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni, addig a jótállási idő nem telik.

Új hozzászólás Aktív témák