Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
Számtalan esetben előfordul, hogy a fogyasztó tapasztalja a problémát, a szerviz pedig nem. Az ilyen esetben a szerviz azzal adja vissza a fogyasztónak a terméket, hogy nem hibás. A fogyasztó pedig meg van győződve róla, hogy az(hiszen tapasztalta). Ha úgy lehetne tenni, ahogy te állítod, akkor a szerviz hasonló indokkal 2 hétig is ülhetne a terméken - mondván, hogy teszteli, hátha előjön a hiba -, majd visszaadhatná úgy, hogy nem hosszabbodik meg a jótállási idő. Így jótállási idő vége előtt ezt párszor eljátszva a fogyasztó kifuthatna a jótállási időből. De ez nem így működik. Amíg a fogyasztó nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni, addig a jótállási idő nem telik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest