Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucihost
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18798 üzenetére
Én is küldhettem volna egyből a TMX nek, és meg spóroltam volna 31+ napot amíg az EDIGI ült a telefonon, de ha már ki fizettem 120 ezret, és velük szerződtem nem a TMX el, akkor saját költségből nem fogok futárt / postát fizetni. Erre lenne az ingyenes garancia futár.
De ezt sem értem, minek magukhoz kérik a terméket? Csomó más boltnál úgy van, hogy küldenek egy jegyzőkönyvet amit ki kell nyomtatnom, a telefon / készülék mellé beraknom. És a futárt egyből úgy rendelik, hogy tőlem a szervizbe menjen egyből....
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Pécsi gyerek #18869 üzenetére
Hiába, a pl. a Telekom is minden zokszó nélkül beleírja az ÁFSZ.-be, hogy 30 napon belül adják vissza a lóvét, és be is tartják. Nekem volt egy visszaküldésem náluk, és hiába kloffoltam az asztalt, meg mutogattam a 14 napra, akkor is csak az ÁSZF.-re hivatkoztak.
The Truth is out there...
-
lsc
nagyúr
válasz Pécsi gyerek #18874 üzenetére
Kompletten cserélték, mint írtam más lett a gyári szám. Köszi.
Az élet kegyetlen .
-
Josi
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18874 üzenetére
De csak a garancia 1. évében.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
őstag
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Pécsi gyerek #18898 üzenetére
Kaptam üzenetet edigitaltól,kívàncsi vagyok hogy cserélik a tàpot,és hogy az alaplapot kifizetik e amit tönkretett.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Pécsi gyerek #18903 üzenetére
Update : felhívtam az edigital ügyfélszolgálatàt ahol közölték,hogy a tàpegység hibàs volt,nem is javítjàk.Szóval üzenem az itt annó belém kötő kedves fórumozónak,hogy làm nem én voltam a hülye, mikor azt àllítottam, hogy a tàp kinyírta az alaplapom Persze magyarok vagyunk, egyszerűbb lehülyézni a màsikat,mint elhinni amit mond.
A kérdés màr csak az, hogy fognak kàrpotolni a döglött alaplap miatt.Kívàncsi vagyok...Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18904 üzenetére
de abból hogy hibás a táp, miért következik automatikusan hogy az tette tönkre az alaplapot?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Piftuka
veterán
válasz Pécsi gyerek #18904 üzenetére
Telefon, tápegység, az alaplap meghibásodása...
Hát téged aztán "az ág is húz"...
(Persze, az első esetben kifejezetten jól jártál, ha szabad ilyet mondani.)
"Aquila non captat muscas."
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18907 üzenetére
én még véletlenül sem szeretnélek eltántorítani jogosnak vélt követelésed érvényesítésétől, csak arra próbálok rávilágítani, hogy bár tény, hogy neked ez lenne a kedvező, de attól hogy tönkremegy egy táp és egy alaplap, nem biztos hogy a táp tette tönkre az alaplapot
lehetett pl. egy pillanatnyi túlfeszültség is a ludas, nem gondolod?
ez akkor a táp gyártási hibája?szóval hajrá, próbáld meg kifizettetni a lapodat, és majd számolj be az eredményről, őszintén kiváncsi vagyok, mi fog történni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18914 üzenetére
hagyd is abba, mert nem érted a lényeget
nem az a lényeg hogy te tudsz-e valamit, hanem hogy tudod e bizonyítani kétséget kizáróan
fogd már fel végrecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
Indian74
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18919 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Kérdés 23 nap után jutott el a szervi központba a Extrem Digitálból,ez így nem törvényellenes,hogy is fogalmazzak,kicsit nem fura???
Mert ez a levelet kaptam két napja aTMX-töl.
És azt közölte a Extdigi hogy már Máj 24-én leadták a szervizközpontnak.
Több mint 3 hét után kapja meg a fő szerviz kicsit bosszantó számomra."TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
jún. 7. 11:42 CEST
Tisztelt Ügyfelünk!
A leadás helye elég sokára küldte ki a készüléket. A logisztikai folyamatokban történt változások miatt a készülék először egy logisztikai központba kerül, és csak utána jut el a szervizünkbe. Vélhetően történhetett valami adminisztrációs hiba, és a készüléket a mai napon kaptuk meg.
Természetesen előre vesszük készülékének ügyintézését. Tájékoztattuk a javítást végző partnerünket, hogy kiemelten foglalkozzanak a készülékkel.
Szíves Türelmét és Megértését Köszönjük."
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
Online Ügyfélszolgálat:
NAGYPAPA
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest