Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [TheLázs:] Meditáció tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [creation:] Retro High End PC összeállítás, mint ez évi cél...
- [Re:] LEGO 75252 - UCS Star Destroyer
- [Re:] [bacsis:] 21. Fülei PH-s Lanparty! Gyere, és jelentkezz!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

zetecR
(addikt)
PF1: The question remains, then, of just why Ferrari and Red Bull (at least until it was too late) stuck so rigidly to a one-stop strategies for Alonso and Vettel when McLaren were so convinced that two-stopping was faster. The answer revolves around Romain Grosjean, a proverbial spanner in the works, and his position in the field around the time of the second round of pit-stops.
Whilst both teams certainly erred (the race result proves as much) in their calculations, it was at least an understandable mistake because it was impossible for Alonso - let alone Vettel, three seconds further down the road - to pit and emerge in front of Grosjean given that the Lotus was only 15 seconds behind the Ferrari on lap 49.
Although it was hardly noticed at the time, when Hamilton returned to the track on lap 50, he did so just a breath ahead of the Lotus, with Romain Grosjean crossing the line on lap 51 still within two seconds of Hamilton (the McLaren being 14.54 seconds behind Alonso and Grosjean 16.59). Critically, Hamilton's lead over Alonso at the time he took his stop was in the region of 2.5 seconds - a number which, when taken in conjunction with Hamilton's two-second lead over Grosjean after his stop, explains why Ferrari didn't stop Alonso and elected instead to gamble on winning the race by one stopping.

leslieke
(Jómunkásember)
Csak tanuljanak is ebből a hibából a stratégák.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

menin
(tag)
Ez mind szép és jó de Kanadában a friss gumikon simán meglett volna Grosjean mégha esetleg mögé érkezett is volna vissza. Szvsz ez a taktika más pályán még működhetett is volna de itt semmiképp mert könnyű előzni a hátsó egyenesben főleg DRS-el.

mokus1
(addikt)
Nem arról van szó, most nem volt jó a merci.Rosberg se nagyon tudott feljebb jönni és 6 lett. Sumi is beszorult a 12.helyről esett ki és nem nagyon tudott feljebb mászni sajnos.Szóval nem az igazi az a merci sajnos.

AMD Power
(titán)
Lásd LH milyen jó ,hogy folyamatosan hozta a pontokat.
Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

Motion_Blur
(félisten)
A fizetés miatt távozhat Hamilton a McLarentől
Szvsz 99% hogy maradni fog...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

AMD Power
(titán)
Ez szinte biztos. Főleg úgy,hogy szerintem ebben az évben már inkább rá fog koncentrálni a csapat.
Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

b-type
(nagyúr)
Megadnak neki jóval többet is az ziher csak hogy maradjon
Kire cserélnének?...duma megy még egyenlőre. De Hamilton van jobb tárgyalási helyzetben...tavaly kellett volna hosszabbítania a McLaren-nek , akkor talán faraghattak volna..
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Apika
(Közösségépítő)
Az még szvsz várat magára...

Vigneau
(nagyúr)
Így van, pont erről beszélek. Egy ilyen sűrű mezőnyben minden megszerzett pont aranyat érhet a végelszámolásnál.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

-Mike-
(addikt)
Véget ér a körbeverés. [link]
Meglátásom szerint a kanadai gp időmérő első három helyezettje fog az év végén a vb címért harcolni, azaz:

leslieke
(Jómunkásember)
A piros ruhában versenyző egyén lesz az.
[ Szerkesztve ]
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

giigz
(veterán)
Nekem mindegy, csak ne a kék legyen.

b-type
(nagyúr)
kb ja szerintem is.
Hőfok függő még egy darabig, még azért bele férhet egy-egy meglepetés..meleg és SPA
..ha nagyon akarnék, lehetne valószínűsíteni az általános hőfokok alapján a végső győztesre, de mivel ha már én is találgatok, akkor a csapatok szakemberei nagyságrendekkel előrébb vannak....azaz az évközi fejlesztések valószínűleg stabilizálni fogják a jelenlegi élmenőket.
Viszont sokat fog számítani a csapattárs is, nagyon is.
Ebben szvsz a Red Bull áll a legjobban, és utána a McLaren ha Button megoldja a problémáját. Massa stabilitásban mindkét rivális mögött áll és talán ott is marad.
szerk: ja de sztem Hamilton nyer
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Oliverda
(félisten)
„Egyre jobban bánunk ezekkel a gumikkal, már nem okoznak akkora fejtörést, mint az év elején” – erősítette meg a Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner, akivel a Ferrari kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso is egyetért.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy ezt a verseny előtt vagy után mondták.
Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

giigz
(veterán)
Előtt.

Vigneau
(nagyúr)
Én is örülnék neki nagyon, kétszer már igen közel állt hozzá a duplázása óta.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

leslieke
(Jómunkásember)
Én inkább a Ferrari miatt örülnék, ha bajnok lenne.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

Vigneau
(nagyúr)
Nem veszünk össze, a cél közös. Bár én meg világéletemben pilóta és nem csapatdrukker voltam.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

Qru
(MODERÁTOR)
Szintén. Vannak kedvenc pilóták ami csapattól fügetlen. Ilyen Alonso pl. Rönóánál is neki drukkoltam a Mc-inél is és most is hogy a Ferkánál csapat.

Zoza24
(senior tag)
Valenciaban kik lesznek jok szerintetek?
Forza Italy!

giigz
(veterán)
Szerintem a RedBull...

Oliverda
(félisten)
A pitgörlök
Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

leslieke
(Jómunkásember)
Én is-is, de MSC idén nem fog már nyerni, max futamot. Ha a szerencse is rámosolyog.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

Csabee.
(nagyúr)
Sumi és a Mercedes
Üdv: Csabee.

hunnylander
(őstag)
Nézd meg mit nyilatkozott a McLaren a minap arról, hogy ők mit várnak a következő futamtól, vagy ebben a cikkben mit mond Lewis.
Szerintem ez árulkodó, hogy ők nem igazán értik az abroncsokat.
Nekem az a benyomásom, hogy ha pont megfelelő a hőmérséklet a McLarennek (Lewisnak már az volt, Buttonnak még nem), akkor látszik, hogy jó autó és lehet vele jó eredményeket elérni. De a top autók közül ez tűnik a legérzékenyebbnek, rendelkezhet a legszűkebb optimális tartománnyal.
És itt most ne egy fix értékre gondoljunk, hanem futamról-futamra van egy egyedi szűk tartomány, ami függhet a pályától és felületétől, az aero-konfigurációtól, az adott pályán használatos gumikeverékektől és még bizonyára egyebektől is. Emiatt aztán relatíve kicsi is az esély, hogy pont a megfelelő hőmérséklet legyen. És mindez leginkább versenyen, hosszabb etapokon való gumikezelésben, tempóban csúcsosodik ki.
Így aztán nem lennék meglepve, ha Hamilton is benne lesz a mezőnyben Valenciában és még egy jó rajtpozícióból is rákot fog játszani futamon, mert nem lesz jó versenytempó.
Egy szezon eleji Alan Permane (Lotus) nyilatkozat nagyon megmaradt bennem. Rendszerint egy autó gumikezelési jellegzetességei fundamentális és nagyon nehéz vagy olykor lehetetlen is rajta változtatni egy egész szezon alatt is.
Permane egyenesen azt mondta Brawn médiának tett kamuzására, hogy aki azt állítja, hogy beállításokkal jelentősen tud változtatni a gumikopásán az bullshitting / kamuzik! Lehet kínlódni kényszermegoldásokkal (pl. futóműmódosítás; lásd McLaren már itt tart Buttonnal), de olyan is...
Szerintem esélyes, hogy a McLarennek olyan lesz a szezonja/tempója ezután is, mind eddig volt. Egyszer fenn, egyszer (~többször) lenn.
Ron Dennis mondta a Kanadai Nagydíj után (szabad fordításban): 'Az idén csináltunk egy nagyon jó autót, de egy rakás sz@rnak látszik, mikor nem működik rajta az abroncs.'
www.HunnyF1.com

shteer
(félisten)
Legalabb olyan jok lesznek mint eddig
G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

Csabee.
(nagyúr)
Folyamatosan fejlesztenek. Remélem legközelebb a kormányt nem lehet majd mozgatni...
Üdv: Csabee.

Vigneau
(nagyúr)
Milyen régóta "hozzám jársz" és nem is tudtam, hogy rokonlelkületűek vagyunk...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

Oliverda
(félisten)
Akkor most nézzük a hétvége aszfalthőmérsékleteket:
FP1: 21-23 fok
FP2: 22-28 fok
QUAL: 36-42 fok
RACE: 37-45 fok
Azért itt vannak igen nagy különbségek, és pl. Hamilton elég konstans teljesítményt nyújtott a teljes hétvége során.
Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

b-type
(nagyúr)
Button már túl régóta kűzd...
Ráadásul nagyon nagyokat, eltérő hőmérsékleten is...azaz qual-n és futamon is.
De egyébként tuti hogy lehet változtatni beállokkal a gumikezelésen, hiszen akkor nem variáltak volna ennyit a kipuff kivezetésével.
Én pont a McLaren-től várom a stabilitást..az hogy Hamilton aki köztudottan keményen vezet, jól és sokáig tud menni a gumikon az számomra azt mutatja hogy Button-nak egyéni problémái vannak a gumikkal, nem a csapatra is kivetülő.
Hamilton amikor umond gyengélkedett a McLaren, akkor is erős volt, csak gondjai voltak (mondjuk az utolsó rajthellyel ).
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

hunnylander
(őstag)
Nem fix értékekről van szó, még egy adott hétvégére sem, mert folyamatosan változik az aszfalt is és még sok egyéb.
www.HunnyF1.com

hunnylander
(őstag)
Jelentősen nem lehet változtatni egy autó fundamentális gumikezelési jellegén set-up-pal. Ezt mondja Permane, aki szabad-szájúan megjegyezte, hogy aki az ellenkezőjét állítja az bullshitting/kamuzik. (Autosport Plus cikk).
A kipufogókivezetés-dolog, nem set-up kategória, hanem már ugyanolyan trükközés, mint a futómű-módosítás.
Hamiltont kevésbé érinti a dolog, mert:
Lewis can drive a car a little bit differently, he can adapt his style around it, whereas Jenson tends to need a rear-end grip car. - Sam Michael
Lewis képes eltérően vezetni az autót, a problémához adaptálni a stílusát. Lewis beéri kevesebb tapadással hátra, és előre pakoltat többet (nem ez az ideális őneki se, már évek óta mondogatja, hogy amióta csak a McLarennél van, sose kapott olyan autót, amelynél elég leszorítóerő lenne hátul). Ő már ezzel tud 'alkotni'.
www.HunnyF1.com

JJános
(addikt)
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Qru
(MODERÁTOR)
ugye-ugye...

Motion_Blur
(félisten)
1,2 millióan nézték hazánkban a montreali futamot
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Csabee.
(nagyúr)
Szerintem sokan a focit is nézték előtte, és ott ragadtak, vagy csak ott hagyták a TV-t
Üdv: Csabee.

Motion_Blur
(félisten)
De legalább nem kapcsoltak át a Cobra11-re, vagy a Barátok Köztre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Csabee.
(nagyúr)
Ah... szerencsére egyik említett fantasztikumból sem láttam egy részt sem
Üdv: Csabee.

Neoteric
(addikt)
Mi bajod a Cobra 11-fel?
Én valahogy sose tudom megunni.
PSN: ne0teric_sAN

mokus1
(addikt)
Vasárnap Bk?

shteer
(félisten)
Vasarnap LeMans24h
G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó
(#94) ViiiiktorOC válasza Motion_Blur (#56) üzenetére

ViiiiktorOC
(senior tag)
Szerintem is marad. Csak valamiről beszélniük kell.
Meg már volt tárgyalva hogy hova menne? Alonso mellé megint? XD
Rosberg mellé? Merci nem annyira jó csapat mint a Mclaren. Redbull? Vettel 2016. Webber 2013 vége. Szóval....
Hamilton=Mclaren
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary

giigz
(veterán)
Cobra11 király

Oliverda
(félisten)
Ja, kár hogy nem Czollner az egyik szinkronszínész. Akkor még királyabb lenne.
Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

giigz
(veterán)
Vagy Mezei.

Motion_Blur
(félisten)
Domenicali szerint háromesélyesre szűkül a bajnokság
Most nem mondott hülyeséget, Massa, Button most már alapból kuka, de a Canberra Milk Kid is le fog kopni szépen lassan úgy érzem.
Ha ez a hármas meglép az összetettben, és egymás között döntik el, újra helyre fog állni a színvonal
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Zso2
(őstag)
Mezei még ott is bakizna, mást mondana mint ami a papirra van írva az orra elött
Nyugodtan ki lehetne cserélni Gyulámra, ilyen hlye az sem volt.,mint ez a brom Mezei...
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

IreN!CuS
(őstag)
Majd a gumik eldöntik a pilóták helyett.....
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Apple iPhone 8 128GB Uj bontatlan gyárilag kártyafüggetlen termék 1-Év Apple garancia!!!
- Xiaomi Mi 4K LED TV 4S 55"
- Lenovo E590 / i5 8265 / 8gb DDR4 / 256 SSD / Magyar Bill / Ujjlenyomatolvasó / Új 3év garancia
- Eladó PS4 bontatlan játékok
- Dell XPS 13,3" 9380 ultrabook, üzletből, Dell garancia, ára alatt i7 8th./16GB RAM/1TB SSD/QHD TOUCH