Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42001) JJános válasza giigz (#41999) üzenetére


JJános
(addikt)

Egyértelmű.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#42002) Viktor77 válasza JJános (#42001) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Ja, egyértelmű. Massa kb. 30 centire Petez mögött jobbra kormányoz.

Some people move on, but not us ... not us

(#42003) Csapoati válasza giigz (#41999) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Szerintem ezen aztán tényleg tisztán látszik, hogy Massa inkább balra húz, de Perez is (úgy, hogy bőven volt helye), sőt ő sokkal jobban.

Viktor77: Ajánlom figyelmedbe a #6-os pont leírását, én is azzal értek egyet.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#42004) Viktor77 válasza Csapoati (#42003) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Ami engem igazol?

Fentebb írtam, Perez követte a pálya korábbi vonalát, amihez teljességgel joga volt.

Some people move on, but not us ... not us

(#42005) Nowhereman válasza quailstorm (#41962) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

No te sem vagy kispályás a parasztvakításban! Van úgy 20 mozgóképfelvétel minden irányból, te meg egy nyamvadt állóképre hivatkozol. Ez pont az a stílus amikor egy könyvből kivett félmondatot ismételeget valaki, és a fülét is befogja, ha a könyv maradéka kerül elő.

Utánam a kondenzcsik!

(#42006) Csapoati válasza Viktor77 (#42004) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Perez had no reason to go off his line, unless he was trying to outbrake Vettel. Na ez utóbbit nehezen hiszem a hibás fékjeivel...
Regardless of his reason he didn't check his mirror & caused a collision from this movement.

Ez hol igazol téged?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#42007) Viktor77 válasza Csapoati (#42006) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Nem írtam, hogy szerette volna megelőzni Vettelt.

Nézd már azt a szerencsétlen vonalat. Ment a pálya korábbi ívén. Tilos lett volna?

Massa meg jobbra kormányoz, jobban mint Perez balra, ha tetszik, ha nem.

Félreértés ne essék, én nem Massa ellen vagyok. Az ellen, hogy a felek meghallgatása nélkül kihozták Perezt hibásnak, pedig közel sem egyértelmű.

Some people move on, but not us ... not us

(#42008) [CS]Blade2 válasza mefistofeles (#41998) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Eddig is szoros volt. Az első és az előző kettő futamon kívül volt 4 futam. Ebből 1x már az időmérőn bukta volt, és ezt vitte a versenyre magával, 1-szer nem működött a telemetria, a maradék kettőn viszont az időmérőn kikapott, de a versenyen a rosszabb taktikával (1-3 körrel későbbi csere, mikor a korábbi az előnyős) a dudára könyökölve egyszer 0,6 másodperccel, egyszer pedig 1 másodperccel mögötte ért be. Mindkét oldalról figyelve ez lehetne 4-3, 5-2, 3-4, vagy 2-5 is.

(#42009) Malibutomi válasza Gab.68 (#41995) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Az a baj hogy továbbra is csak belemagyarázás amit csinálsz. Mi az hogy "ha tudna néha veszíteni"
Monacoban minden idegesség ellenére egy rossz kormánymozdulata nem volt, végig nyomás alatt tartotta Rosberget, csak egy hibára várva.
Most is megcsinálta amit kellett, az hogy a te fejedben ez úgy él hogy Hamilton egy idióta aki csak a gázt tudja lila fejjel taposni csak az egyéni problémád.
Amúgy annyira gyilkolja a technikát hogy jobban fogyaszt, mert sokkal jobban csinálja a "lift and coast"-ot, amivel pont hogy a fékeket kíméli. A gumikat is jobban kímélte, azzal együtt hogy a rajtnál visszaesett, aztán kapart vissza még mindíg simán gyorsult mikor Rosberg kiállt elöle, vagyis jobbak voltak a gumijai mibt az elöl tisztán autizó Rosbergé.

(#42010) Csapoati válasza Viktor77 (#42007) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A felek meghallgatása ritkán vezet megoldásra, szerintem ebben egyetérthetünk. :D
Chilton büntetését viszont végképp nem értem... Megcsúszott, próbálta korrigálni, de ütközés lett belőle. Ezentúl már hibázni se szabad?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#42011) Viktor77 válasza Csapoati (#42010) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Ok.

A bírák Perez "balrakormányzását" valószínűleg látták, ez alapján (is) büntették.
Massa jobbrakormányzást nem? Mikor a rajongók pillanatok alatt megtalálják és közzéteszik?

Így hoznak felelős döntést?

Some people move on, but not us ... not us

(#42012) quailstorm válasza Nowhereman (#42005) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Mert mi a szart szedjek elő amin látszik hogy Perez autója az ütközés előtt balra áll?
Nálam te tiltólistás vagy, társalgást befejeztem.

(#42011) Viktor77: csak arra tudok gondolni hogy a hibás fék miatt kapott büntetést. Mert azzal ilyen helyzetbe nem szabad belemenni.
Nem szokta az FIA az indoklást is közzétenni?

[ Szerkesztve ]

(#42013) Malibutomi válasza quailstorm (#42012) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Itt megnézhető minden a stewardok döntéseiről:
[link]

(#42014) Viktor77 válasza Malibutomi (#42013) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Itt simán annyi van, hogy irányváltás miatt.

Some people move on, but not us ... not us

(#42015) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Ezért (is) került előre Button a végén: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42016) quailstorm válasza Malibutomi (#42013) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Kösz.
Nem túl bőbeszédűek. Egyébként ha maradunk a vallási témánál, Pereznek két oka lehetett letérni a Vettel által is autózott ideális ívről:
1. megelőzni Vettelt, aminek kicsi a valószínűsége, tekintve hogy közel se volt, meg rossz is a féke
2. Massa előtt bezárni a kaput. Csa Massa meg túl gyorsan jött.

(#42017) giigz válasza Viktor77 (#42007) üzenetére


giigz
(veterán)

"Massa meg jobbra kormányoz, jobban mint Perez balra, ha tetszik, ha nem."

Ez ebben a formában igaz, csak a jelenlegi helyzetben jelentősége nem sok van. Vegyünk egy példát: Ha van egy jobbos kanyar, ketten fordulnak el, de aki belül van a kanyarban, a kanyar közepén elengedi a kormányt, a kormány egyenesbe áll, és nekimegy a külső autónak. Akkor a külső autó a hibás, mert be akart kanyarodni? Ugyanez a mostani Massa-Perez is. Mindig van egy elvárt magatartás. Most az volt az elvárt, hogy Perez értelmesen be akarja venni a kanyart, és ehhez nem fog befele tartani, mivel a külső ívről kell venni a kanyart, és nincs értelme balra mozdulni. Massa azért tart jobbra, mert az kell ahhoz, hogy be tudja venni a kanyart, vagy Perezt kifékezze, vagy Perez mögé soroljon, de nyilván ki akarta fékezni, és ezért úgy gondolta, hogy Pereznek elég lesz 1-2 autó hely, ennél többet nem kell Massának beáldoznia a kanyar bevétele és Perez kifékezése érdekében. Így sem tartott Massa nagyon Perez-re, bőven hagyott tartalékot is, de ugye még ez sem volt elég, mert ahelyett, hogy Perez olyan íven ment volna, ami elvárt, és ahhoz kell, hogy értelmesen bevegye a kanyart, egy icipicit balra tartott. Tehát ha jobbra megy a pálya íve, és Perez balra tart, Massa pedig szintén a pálya ívével azonos jobbra tart, akkor ha Perez megy félmétert balra, Massa meg az elvárt "norma" szerint jobbra 1 métert, hogy jól be tudja venni a kanyart, akkor már 1,5 méter távolság írható Perez számlájára, ami teljes mértékben az ő hibája. Ezt tetézi az, hogy meg lett vizsgálva a telemetria, amiből a felvételeken látottakat megerősítették, és így róttak ki egy büntetést Perez-re.

Részemről a téma lezárva, egyébként is túl van tárgyalva már, csak leírtam a véleményem, amit helytállónak érzek.

A végkövetkeztetés pedig az, hogy Wéberben csalódtam...

[ Szerkesztve ]

(#42018) Nowhereman válasza quailstorm (#42012) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Helyes, én sem szeretem a magadfajta bámri-hazugság-csak- "igaza "-legyen emberekre pocsékolni az időmet. És ha már legalább elovasnád amit ír a másik, ahhelyett hogy az egódat smirgliznéd, rájöbnnél hogy nem állítottam, hogy Perez nem húzott Massa felé. Kérlek nekem írj, van itt ember bőven, akit lehet ilyen nívón vakítani.

Utánam a kondenzcsik!

(#42019) PumPi


PumPi
(őstag)

Vettel onboard gif

ugye

Azért egy átlagember az autóból kiszállva, ezen is elgondolkodna 2 percet...

(#42020) hobizoli válasza Viktor77 (#42011) üzenetére


hobizoli
(veterán)

a telemetriaban kormanyszog is van rogzitve meg kormanyra hato ero is

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#42021) quailstorm válasza Nowhereman (#42018) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Még mindig nem értem mi a bajod a képpel. A stílusod meg kritikán aluli.

(#42022) giigz válasza PumPi (#42019) üzenetére


giigz
(veterán)

De jó cikk :DDD

[ Szerkesztve ]

(#42023) PumPi válasza giigz (#42022) üzenetére


PumPi
(őstag)

SZöveget el se olvastam. Csak az onboard felvételt néztem. Mennyivel csúszhattak itt? 200al? Becsapónak akkor ez nem szimpla rándulás lett volna...

(#42024) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#42008) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Van igazság abban amit írsz de ezt nem tudom értelmezni
"Mindkét oldalról figyelve ez lehetne 4-3, 5-2, 3-4, vagy 2-5 is." :F
Milyen "mindkét oldalról"? Van valami alternatív valóság vagy mi? :O
Én szeretek a tényekkel érvelni az alapján pedig a futamgyőzelmeket tekintve 4-2 Hamilton javára + neki volt két autó hiba miatti nullázása, így vezet Rosberg 22 pontal. Ennyi a tény és az, hogy Hamilton hiába vezeti a többi márkához képest karrierje legjobb autóját mégis pokoli nehéz lesz ha VB címet akar szerezni. márpedig akar.....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#42025) Zso2 válasza Peat;) (#41900) üzenetére


Zso2
(őstag)

Én nem tudom te mit nézel, ha neked meggyőzőbb Rosberg, Tisztán látszott,hogy Hamilton gyorsabb 2x-3x feljött rá és mit csinál Rosberg kiegyenesíti a kanyart és újra megkönnyebbülhet,így kidobott Hamilton gumijából jó pár üldöző kört... Rosberg jóval le van maradva tempóban Hamiltontól. Ott nem egyenersíti le a kanyrt és avval a "friss" gumival még simán beelőzte volna. tána Rosbergtől úgy elnyult volna mint a huzat, tisztán látszott,hogy Rosberg úgy feltekerte már az autót,hogy nemhogy az üldöző erőlködött,hanem ő elől..

[ Szerkesztve ]

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#42026) Csapoati válasza Zso2 (#42025) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Te így kívülről is látod a feltekeréseket? :U Amúgy Rosberg meg Bahreinben és Barcelonában is gyorsabb volt, mégsem ő nyert.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#42027) Zso2 válasza Csapoati (#42026) üzenetére


Zso2
(őstag)

Szerinted mitől fogyasztott jóval többet az autója?

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#42028) Csapoati válasza Zso2 (#42027) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Jó kérdés, lehet, hogy igazad van. Aztán Hamiltonnál lehet a sok szélárnyék is bejátszott az alacsonyabb fogyasztásba. A másik kérdés meg az, hogy akkor miért nem tekerte ő is feljebb a motort az előzéshez?

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#42029) PhobioNN7 válasza PumPi (#42019) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

az biztos, brutál :Y

(#42030) Barthezz2 válasza Viktor77 (#42007) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Nem akarok beleszólni, meg azzal, hogy valakit is büntettek, én sem értek egyet, de..

A pálya vonala jobbra tart, ebben az esetben az ideális ívet követve enyhén jobbra dőlő kormány kell. Ez volt Massa esetében, amikor már a Perez melletti "sávban" volt. Az, hogy egy jobb ívű kanyar esetén a kormány kicsit balra dől Perez esetében, az annyit jelent, hogy a pályaívhez(nem a relatíve egyenes mozgáshoz) mérten jobban balra fog húzni. Az egyeneshez mérten is, így meg a pálya vonalához mérten méginkább.

Ehhez hozzájön az, ami a felvételeken látszik, hogy Perez Vettelhez mérten jóval korábban fékez, akkor, amikor egyidőben balra is húzta a kormányt. Na, szvsz ezért kapta a büntetést.

Lehet azzal érvelni, hogy szar volt a fék, de akkor meg nem kell ilyen manőverbe belemenni.

Everybody lies.

(#42031) [CS]Blade2 válasza mefistofeles (#42024) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Rosberg szemszögéből nézve szerencsés és szerencsétlen oldalról, és hamilton szemszögéből ugyanez. Hamilton tegnap valszeg második, de az első futamot lehet megnyerte volna. Rosbergnek, ha külön stratégája van, akkor hamilton négyéből 2-t behúzhatott volna. 2 futamon volt nagy különbség, abból az egyiken Rosbergnek problémája volt. 7-ből így gyakorlatilag 1-en volt olyan, hogy nem volt kérdés, bár ott is a 2. taktikai hátrányban volt. Sok dolog befolyásolta eddig a meccset, de a 4-2 vagy ha minden futamot nézünk, akkor 4-3 valamint a ponttábla sem tükrözi, hogy mennyire szoros a dolog már most.
Valszeg, ha ez így marad, akkor lehet, hogy a dupla pontos szabály fog dönteni.
A lényeg, hogy az időmérőn megkönnyítheted a dolgod, de a kulcs, hogy a rajtnál vagy az után, de még az első kiállás előtt elől legyél, és akkor onnan már sínen vagy, mert azonos autóval marha nehéz annyival gyorsabban menni, hogy erőből meglegyen a dolog.

(#42032) gbors válasza Zso2 (#42027) üzenetére


gbors
(nagyúr)

amitől minden versenyen többet fogyaszt. Hamilton vezetési stílusa kevesebb benzint igényel.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#42033) Viktor77 válasza Barthezz2 (#42030) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Mint írtam, Massának tempóelőnye volt, és már a fenti képen is majdnem hozzáér az első szárnya Perez hátuljához. Ehhez képest tekerte jobbra Massa. Plusz ugye tudhatta, hogy Perez hamarabb fog fékezni.

Some people move on, but not us ... not us

(#42034) Flashcash válasza Motion_Blur (#42015) üzenetére


Flashcash
(Közösségépítő)

Itt sem volt túl sok hely a két autó között.

Ha itt Hülkenberg befele húzódott volna a féktávon kb. ugyanaz lett volna az eredmény.

(#42035) Barthezz2 válasza Viktor77 (#42033) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

De ha Perez is követi a pályát, akkor sem mennek össze.

Persze, joga megvan, hogy ne tegye, és behúzódhat Massa elé, de akkor úgy, ahogy illik. Most viszont az történt, hogy amint elkezdett Massa elé húzódni, már fékezett is, míg még Massa vidáman a gázon állt. Hangsúlyoznám, szvsz az volt itt a gond, hogy fékezés közben akart behúzódni.

Everybody lies.

(#42036) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#42031) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Nagyon másként látjuk a dolgokat...
Szerencse? Balszerencse?
Mondjuk nem tudom mi köze volt ezeknek a fogalmaknak ahhoz, hogy Rosberg (ha jól emlékszem) két futamon is frissebb és lágyabb abroncsokon nem tudta megelőzni Hamiltont a futam hajrájában. Ez balszerencse? Netán Hamilton szerencséje? ...nem hiszem.....
Az már inkább nevezhető Rosberg szerencséjének, (bár én így nem használnám) hogy Melbournben technikai probléma miatt kiesett előle a bomba formában versenyző Hamilton és így az ölébe pottyant a 25 pontocska és a pontosan ekkora előny a csapattársal szemben.
Vagy a Monacoi eset az időmérőn.... Természetesen nem lehet kijelenteni, hogy hami megnyerte volna de azért itt Rosbergnek mindjárt nem egy hanem három szerencséje is volt. Megakasztotta hami utolsó gyors körét, nem tört össze az autója, nem kapott büntetést. Nevezzük bárhogy, ezeknek szerintem több köze volt a szerencséhez mint bárminek kettejük között a végigvívott versenyek alatt!

Kicsit gondolkozz. Ha a TÉNYEKET nézzük akkor van két pilótánk akik közül az egyik kétszer annyi futamot nyert mint a másik, mégis utóbbi vezet 22 pontal a bajnokságban, mindezt úgy, hogy a csapattársa nem ütközött és egyetlen komoly hibát sem vétett eddig idén. Ha már mindenképpen bele kell keverni a szerencsét akkor szerinted kettejük közül melyikre érvényes ez inkább??

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#42037) JJános válasza Barthezz2 (#42030) üzenetére


JJános
(addikt)

+1. Osztom a véleményed. Erről van szó.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#42038) echterion válasza hobizoli (#41987) üzenetére


echterion
(veterán)

És akkor már ignorálni kell az előtte lévő autókat? :U :K :) ;] :DDD

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#42039) [CS]Blade2 válasza mefistofeles (#42036) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Akkor nem szerencse, nevezzük annak, hogy csak lehetett volna, ha máshogy (jól-rosszul) alakulnak a dolgok. Az, hogy nem tudta megelőzni még nem jelenti azt, hogy nem volt gyorsabb. Ha egy pontról indulnak külön-külön, mint a rallyban, akkor szerintem meglett volna. Vagy ha nem kényszerül a rosszabb stratégiára. 1 körrel későbbi csere több, mint amennyi volt közöttük azon a két futamon a célvonalnál. (0,6 és talán 1 másodperc). Az monacoi is kérdőjeles, de a versenyen meg nem mérvadó, hogy el tudott-e húzni az első, vagy a nyakán volt a második, mert ott magadra engedheted a 2.-at a pálya sajátossága miatt.
Mindketten nem indulhatnak az első helyről, mindketten nem fordulhatnak elsőként, és mindkettőt nem hozhatják ki elsőként a boxba, ezért nem számolok a tényekkel olyan szinten, hogy az egyik kétszer annyi futamot nyert, mert pl. az is tény, hogy Rosberg 22 ponttal többet gyűjtött. Az, hogy mi lett volna, ha nem esik ki, azt nem lehet a tények mellett számolni, mert akkor pl. az is lehetett volna, hogy pl. saját vezetői hibából kiesik.
Egyik sem adja vissza, hogy pl. mindkettő be tudott volna húzni 5 futamot. A két kiesés és a telemetriás dolog szerencsétlen dolog, amiből ez kiindult, hogy közel vannak egymáshoz, azt nem befolyásolja. Nem az volt, hogy a gyorsabb ellépett 10 másodpercre, és ennyi, hanem külső tényezők, pl. a stratégia vagy a műszaki hiba befolyásolta az eredményeiket. Tempóból mindkettő tud annyit, hogy lekövesse a másikat, de, hogy erőből megelőzze, az nagyon ritka lesz. Szerintem egész évben ez lesz, ott lesznek egymás nyakán, és a csapat (a taktikával) vagy műszaki hiba, vagy a sors dönt majd. Vagy majd az egyik nem bírja a végén a nyomást, és hibázik.

(#42040) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#42039) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Szerintem ezt hagyjuk....
Két malomban őrölünk és igazából fogalmam sincs, hogy mit akarsz nekem megmagyarázni.

"Az, hogy nem tudta megelőzni még nem jelenti azt, hogy nem volt gyorsabb."
Ki a fene említette itt, hogy valamelyik gyorsabb?

"Ha egy pontról indulnak külön-külön, mint a rallyban, akkor szerintem meglett volna"
Ja igazad van, csak ez nem rally és nem lett meg. A többi ok.

"Mindketten nem indulhatnak az első helyről, mindketten nem fordulhatnak elsőként..."
Ezért van az időmérő.

"Egyik sem adja vissza, hogy pl. mindkettő be tudott volna húzni 5 futamot"
Ennek pl. mi értelme? Ha az egyiküket az első futamon lelövi egy távcsövespuskás merénylő akkor a hatot is behúzhatta volna valamelyikük. DE NEM EZ TÖRTÉNT!

Részemről nem látom ennek értelmét, így befejeztem!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#42041) X3B6O0X


X3B6O0X
(aktív tag)

Szerintem nevezzük át a topikot Ütközés/Hamilton vs. Rosberg 2014-re :D

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#42042) csucsbicep válasza X3B6O0X (#42041) üzenetére


csucsbicep
(nagyúr)

Vagy teóriák 2014-re.

(#42043) shteer válasza AMD Power (#41938) üzenetére


shteer
(félisten)

A futam alatt nekem valahogy nem az jott le, hogy te jol szorakozol ;]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#42044) AMD Power válasza shteer (#42043) üzenetére


AMD Power
(titán)

Ez most nem az a futam volt. De az előző 5 amin LH végig ment igen. ;)

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#42045) AMD Power


AMD Power
(titán)

A Force India megosztott egy képet, melyen jól látszik, hogy Massa húzott rá Pérezre

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#42046) giigz válasza AMD Power (#42045) üzenetére


giigz
(veterán)

Viccesek a FI-nal :D :W

(#42047) -Mike- válasza AMD Power (#42045) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Nyílván nem azt írják a kép alá, hogy saját versenyzőjük hibázott...lapozzunk.
Jön Spielberg A1 Ring... itt engedte el Rubinho a mestert? ;]

(#42048) villamos válasza AMD Power (#42045) üzenetére


villamos
(őstag)

Hmm... odarajzoltak nyilacskákat, ezzel aztán okosabbak lettünk. :DDD
Mindettől eltekintve, én úgy látom, hogy ugyanolyan sárosak mind a ketten ebben a szituációban. A büntetést viszont túlzásnak érzem, bár el tudom képzelni, hogy a versenybírák úgy látták, hogy a többieket is veszélybe sodorhatták volna (lásd Vettel onboard), igaz erről szó nem esett.

[ Szerkesztve ]

PFUDOR

(#42049) Ba cy lus válasza villamos (#42048) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Én viszont nem sajnálom Perezt a büntetés miatt, volt már néhány esete, mikor semmit nem kapott, ennyi már bőven kijárt neki. :)

(#42050) subaruwrc válasza AMD Power (#42045) üzenetére


subaruwrc
(nagyúr)

kár hogy elfelejtik hogy nem egyenes a célegyenes hanem a végén van egy enyhe jobb törés amit massa próbált megcsinálni. perez baszta el, kár tovább ragozni. szerencse hogy mindketten kiszálltak élve és még tudnak vitatkozni.
pár tíz éve fasírt lett volna belőlük a falon.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.