Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató 8+ kiló és 11cm vastag, mi az? Laptop!
- Teszt Ryzen 3 3250U teszt
- Vélemény Mercis kalandok - A könyv
- Teszt Játék egy és két CPU-val, AMD K10 alapokon
- Bemutató Egy csodaszép szerelmes utazás: Haven bemutató
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mustang08:] Pályamódosítás felnőtt fejjel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Diabolis:] Százezres V6-os! - Vajon túléli?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Atmil:] Mennyire megbízhatóak az EKWB termékei.
- [Re:] 8+ kiló és 11cm vastag, mi az? Laptop!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Fire/SOUL/CD:] Windows 7 költöztetése HDD-ről SSD-re - Klónozó alkalmazások tesztje
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
meg a tipo meg a sajátom se hagyott cserben sosem
..szerintem jónak tűnik

#70869248
törölt tag
nem a megbízhatósággal van baj, hanem a gyorsasággal.

Stafni
aktív tag
Majd a közgazdász gatyába rázza!

#70869248
törölt tag
Nem hiszem, ha a következő, vagy inkább az europai pályákon javul a Ferrari teljesítménye, akkor lehet páran ezt mondják....de sztem ez most egy inkább szükségszerű döntés volt mint józanul mérlegelt.
A Ferrari-nak a motorját kell gyorsabbá tenni, vagy könnyebbé...egyik sem lesz könnyű a szabályok betartása mellett.
Nekik egy olyan helyzet kellene, amikor komolyabban belenyúlhatnak a motorba, vagy különben egy nagyon lassú fejlődést láthatunk, amit viszont mások is meglépnek, most azt mondanám hogy aero-ban jobban állnak mint motorban. ...és ez nagyon sötét képet fest előre szvsz(!).
Náluk továbbra is az az erő, hogy nagyon erős versenytempójú versenyzőik vannak, egy, jelenleg közepes de megbízható technikával..
Az eredmények kergetése a cél, reményt adhat a más karakterű pályák, a Mercedes esetleg egymásnak eső versenyzői vagy Massa-Bottas, Hülk'-Perez, Magnussen-Button, Ricciardo-Vettel.
Annyira azért nem gáz a helyzet mint amit most láttunk, lesznek pályák ahol jóval erősebbek lesznek mint az ezeken.

pepe091
MODERÁTOR
Várható volt: Elutasították a Red Bull fellebbezését.

JJános
addikt
Azt olvastam a közgazdászról, hogy egyike a legsikeresebb embereknek bármivel foglalkoznak. Ráadásul: Olasz.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Misi 007
Közösségépítő

Gab.68
őstag
Csak üdvözölni lehet a döntést. Abszurd volt az egész történet. Sajnos Ricsárdó az igazi áldozat, pedig ő teljesen ártatlan. De azt már elismerték, hogy ha visszaveszik a fogyasztást a kért szintre akkor nem jön be másodiknak.

Delerium
aktív tag
Hiába az egyik legostobább szabály szerintem az FIA-tól, szabályt szegtek megkapták a büntetést. Bár én úgy érzem ez egy kicsit "majd most jól megmutatom mindenkinek" lépés volt tőlük. Tudja mindenki, hogy én vagyok FIA, velem nem lehet szórakozni.
"I fight for the Users"

bambano
titán
most kellene beperelni a fia-t szerződésszegésért.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Malibutomi
nagyúr
Miért szerzősbe foglalták, hogy a redbull-ra nem vonatkoznak a szabályok? Nem is tudtam

bambano
titán
miért, nem foglalták szerződésbe, hogy a fia-nak kötelessége megfelelő minőségű műszert biztosítani?
ha a szerződés ezen része a redbullra vonatkozik, akkor a fia-ra is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

!Overdose!
őstag
Most miért kell újrakezdeni?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

D@ni88
addikt
Átfolyás! Átfolyás! Átfolyás!

echterion
veterán
Átfolyás Reloaded.
***** Az a tény kedves cousin, hogy a mi kis kópénk Tangonak hívja magát a Szamba országában, rögtön megvilágosítja számunkra, hogy mekkora nagy seggfej. *****

cyberkind
nagyúr
Vissza a folyásba
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

cyberkind
nagyúr
Visszatérhet az F1-be az aktív felfüggesztés
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

PumPi
őstag
Tavaly ősszel hoztam fel ezt a témát amikor mindenki 2014ezett hogy miért gondolja bárki is hogy a Ferrari a legjobb motort fogja gyártani. A három autógyár közül nekik van a legkevesebb tapasztalatuk turbos motor gyártásában, értem hogy közel vannak a motor tervezőihez az aero tervezői, és az információk szabadon áramolnak, de ez nem pótolja a több éves autógyári tapasztalatot ami a másik két gyártónak megvan. Azért a bármennyire is megmosolyogtató minőségűek az új Renault-ok 20éve legalább benne van a gyár turbos motorok fejlesztésében.... a Ferrarinak 2013 előtt mikor volt turbos utcai autója? 20 éve? Biztos majd a Ferrari fanok megmondják... szerintem ez a tapasztalatbéli hiányosság látszik az ez évi teljesítményükön.

Male
nagyúr
Fiat Turbók azért készülgettek például, így volt honnan némi tapasztalatot szerezni.
39015 D@ni88: Ááááh, úgy olvastam, hogy "Áfonyás! Áfonyás! Áfonyás!"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu

TaaT
veterán
"ezzel párhuzamosan a felnik átmérőjét is 17 collosra növelnék."
wow

X3B6O0X
aktív tag
Ha jól tudom, akkor most 13 colosak a felnik. Szerintem elég jól nézne ki a végeredmény.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

Malachi
addikt
menő lenne, a mostani Indy felni 15"-os, a forma1 valóban 13"-os. egy 17-es elég vagányul nézne ki, rá is férne már a kocsikra valami optikai tuning.

Frenky89
őstag
Érdekes, a motorsport.com-on 18"-os kerekekről van szó.

cyberkind
nagyúr
Nem ezt akarta a Merci elérni?
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

Motion_Blur
félisten
Lehet hogy egyedül maradok a véleményemmel de szerintem F1-es autón elég bazári hatást kelt a nagy felni és viszonylag peres gumi. Maradjon csak ballonos!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

bambano
titán
a bazári hatáson túl a rugózatlan tömeg növelése ellen minden normális mérnök tiltakozni fog.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Qorthral
őstag
+1
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

Malachi
addikt
nem maradtál egyedül!
én azért megnézném, a mai kocsikon rontani már úgyse tudna. akkor veszett el a klasszikus szép forma, mikor megnyomorították a hátsó szárnyakat. azóta mindegy mit csinálnak, p@csorr meg felni ide, vagy oda, nekem így már egyik sem szép.

nord_
veterán
Ráadásul a ballonos gumi a rugózásban eléggé nagy jelentőséggel bír, a peres gumiknak a paddockban kábé senki se örülne.

JColee
őstag
Michelin a visszatérésük feltételéül szabták a peres gumik bevezetését (nem tudom mikor voltak erről hírek). Egyébként ha bevezetnék, akkor a felniket is tuti elkezdenék egyre jobban csicsázni
[ Szerkesztve ]

PumPi
őstag
jogos erre nem gondoltam.

M3oH
őstag
Én is így emlékszem.
jól néz ki de értelmetlen
..szerintem jónak tűnik

attisx
addikt
Tavaly a Belga GP környékén volt hír a Michelin esetleges visszatérése.
Btw én is támogatom az ötletet. Inkább a felfüggesztés fejlesztésébe öljenek dollár száz milliókat, mint az aeróban...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

proof88
addikt
LMP1-eken is 18"-as gumi van? Azokon jól néz ki szerintem. Persze azok versenyautónak is néznek ki, mint ahogy az F1 is kinézett 2008-ban.

Peat;)
veterán
"A Ferrari-nak a motorját kell gyorsabbá tenni, vagy könnyebbé...egyik sem lesz könnyű a szabályok betartása mellett." Egy ilyen múltú és ilyen ágban működő cég ha nem észlelte a fejlesztés alatti fázisban hogy know-how-t kellene venni/"lopni"/ az ilyen területen tapasztaltabb versenytársaktól, szakemberektől akkor az már elég késő így egyetértek a sötét jövőképpel, de szerintem ez nem évekre értendő. Ők most ezt tudták összehozni, most hogy kiderült a pozíciójuk (tippre leggyengébbek, Renault már meggyőzőbb a mezőny hátulját is nézve és készülnek egy nagyobb fejlesztéssel megint) nem fog az eszükbe jutni a megoldás kulcsa. Azokra a területekre is kell koncentrálni ahol azonnali teljesítményt érhetnek el, software, gumikezelés, areo, fék, akku stb, álljon össze a csomag és maximalizálják az elérhető teljesítményt. A motorral lehet hogy buknak 5 tizedet körönként, de ha hozzányúlnak akkor tegyék rendesen, nem tudom elképzelni hogy lehet toldozgatni, foltozgatni és ezzel teljesítményrést csökkenteni a Mercedeshez képest. Inkább dolgozzák át a lehetőségekhez mérten alapjaitól minden részletét, új szellemi erőforrásokkal is, mert valami nem állt össze és hónapok múlva álljanak elő egy olyan megoldással ami optimizmusra ad okot. Addig van egy megbízható motorjuk amin meg vezethetőségi oldalról mindig sokat javíthatnak és sok pályán nem fog akkora hátrányt okozni mint a mostanin. Monzát mondjuk nem várják szerintem...
Abban biztos vagyok hogy az idény után komolyabban is hozzányúlnak majd a motorokhoz, meg fogják engedni, egy Ferrarinak biztos. Addig nincs más dolguk mint 2-3 tűzközeli mérnököt leigazolni a másik két gyártól és elérni hogy ha meglátják a Ferrari megoldását ne szaladjanak világgá. Az a gond hogy egy Briatore ezt már megtette volna még a tesztelési fázisban és lehet hogy féltávnál is szembetűnő javulásokat mutattak volna, míg Domi túlságosan bízott a saját embereiben és így el is ment az idény gyakorlatilag.

Zso2
őstag
A kinézete javulna,viszont lassulnának tőle az autók.Még többet kellene felfogni a futóműnek.
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

cyberkind
nagyúr
[ Szerkesztve ]
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

hobizoli
veterán
azert a FIAT csoport messze tobb benzinturbos autot gyartott utcara az elmult 30+ evben, mint a tobbi F1 motorszallito osszesen
powered by intel Xeon E5 series ;)

TESCO-Zsömle
félisten
A Honda-t is beleértve?
The serpent is crawling inside of your ear - - - He says you must vote for what you want to hear - - - - - - - - - - - Don't matter what's wrong as long as you're alright - - - Pull yourself stupid, rob yourself blind

hobizoli
veterán
a Honda Jazz-bol is volt 1.2-s turbos a '80-s evekben, de igen, azt is. Sot, akar meg a Toyota-t is ide veheted, mert a Supra-n kivul utcara nem igen volt mas ismert benzinturbos autojuk.
Ehhez kepest pl a Fiat/Lancia/Alfa-bol kb akarki felsorol min 4-5 benzinturbos modellt (pedig min 2x-e volt ennek), amik raadasul nem is csupan retegmodellek heroinaron, hanem egy egyszeru foldi halando is megvehette.
powered by intel Xeon E5 series ;)

TESCO-Zsömle
félisten
És mégse mentek vele semmire a vörösök...
The serpent is crawling inside of your ear - - - He says you must vote for what you want to hear - - - - - - - - - - - Don't matter what's wrong as long as you're alright - - - Pull yourself stupid, rob yourself blind

FireKeeper
nagyúr
akkor Button mostantól elfelejtheti az ilyen borostákat-szakállakat
amúgy nekem tetszene egy kis kék az ezüst mellett. igazából sok kék is tetszene az ezüst mellett
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || #WeAreBosch

hobizoli
veterán
naja
amugy nemtom miert varja mindenki annyira azt, hogy na majd a Honda a motorjaval jovore odabasz mindekinek, amikor WTCC-ben se nagyon remekelnek az ottani 1.6 turboikkal, ehhez kepest a Citroen felmosta veluk a padlot mar egybol az elso versenyen, meg amig az F1-ben voltak csapatkent is a kozelmultban, max a 10+ helyekert szenvedtek
az meg hogy 1980-s evekben volt par jo evuk, az egy dolog hogy 25+ eve mi volt
6-8 eve max kepezmezonybe ertek fel maxmimum, meg a 1/10-d koltsegvetesu Minardi-kal alltak versenyben
powered by intel Xeon E5 series ;)

predator00
tag
jah én se értem mi ez a nagy honda dicsőítés, wtcc-re nemtudnak összerakni egy normális motort nem a forma 1re pedig az csak 1 sima 1.6 turbó mindenféle energiavisszanyerő bizbasz nélkül
[ Szerkesztve ]

#70869248
törölt tag
A BTCC-ben három versenyzővel 3 éve nyerik a bajnokságot, itt a WTCC-ben a JAS-l nem eredményesek. Sztem hamarosan ott is változás várható.
PumPi: tavaly ősszel detto ezen a véleményen voltam:
[link], vagy: [link]
voltak turbók, biturbók amihez közük volt, de azoknál ez egy jóval magasabb szint.
Azért az Uno legendás turbóját nem venném ezekhez
[ Szerkesztve ]

emre
veterán