Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Vélemény Kisfogyasztású számítógépek nyomában
- Vélemény STAR WARS Jedi: Fallen Order (spoiler)
- Tudástár OpenZFS a mindennapokra
- Bemutató LEGO 75252 - UCS Star Destroyer
- Bemutató Középkategóriás gamer gép építése A-tól Z-ig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Kisfogyasztású számítógépek nyomában
- [Re:] [t72killer:] Turistáskodjunk egy működő vulkánban...
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Agyturbina:] A vörös teknős
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Victoryus:] Hogyan ne vegyünk új telefont...
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bacsis:] Készülődjünk a 6. Bacsis Retro Számítógép Kiállítására
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

Oliverda
(félisten)
Max. jövőre, de ahhoz idén is nyernie kellene.
Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

Qorthral
(őstag)
A dolog csúnyább a tempót vizsgálva szerintem Kimire nézve, mint amilyennek látszik...
Időmérőn egyértelműen jobb eddig Grosjean, de vegyük sorra a futamokat:
AUS - nem összevethető a tempó
MAL - ez sem
CHN - kb egál
BHR - megtévesztő, hogy Kimi előrébb végzett. Ha utánaszámol az ember, akkor kb 1 tizeddel volt gyorsabb körönként, ha leszámítjuk azt az etapot, amit az időmérőn "megspórolt" extra szett lágyakon futhatott. Az pedig körönként kb 3 tizedet ért, hogy neki friss gumijai voltak, Grosjeannak pedig nem...
SPA - kis különbséggel Kimi
MON - nem összevethető, de GRO sokkal gyorsabb volt az edzéseken, Kimi szenvedett, szóval ez Grosjeané inkább.
CAN - Grosjean
EUR - Grosjean
GBR - Grosjean
Kimi helyében összekapnám magamat,mert ez még jóindulattal is 4:2 Grosjeannak, IMeken pedig még nagyobb a különbség.
Kicsit úgy érzem,hogy ez a Kimi vs Grosjean hasonló a 2007es ALO vs HAM csatához. VBként jössz egy új csapathoz, Te vagy a sztár, de az "újonc" váratlanul baromira megnehezíti a dolgodat...
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

McCartman
(senior tag)
Amíg Grosjean sűrűn sóderágyazik addig nincs miről beszélni.
A sebessége jó , a megbízhatósága már kevésbé , persze ez majd javulhat idővel ahogy egyre rutinosabb lesz.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

Sundesz
(őstag)
Még 4 verseny és Alonso beállíthatja Schumacher megbízhatósági rekordját. Érdekesség, hogy ha tavaly Button nem löki ki Kanadában, akkor már abszolút rekord lenne, ugyanis a 2010 Monza óta végig pontszerzőként fejezte be a versenyeket (ugye kivéve Kan).
Hörcsög Powa'

Motion_Blur
(félisten)
Egyszer csak összefut majd Maldonaodval
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Sundesz
(őstag)
Most már biztos higgadtabb lesz.
Hörcsög Powa'

Qorthral
(őstag)
Hogyne lenne. Én nem Grosjeant méltattam! Mindössze arra világítottam rá, hogy Kimi lassú ahhoz képest, amit várni lehetett tőle és egyelőre veri tempóban a kiscsikó csapattársa. Ez meg világos, a számok nem hazudnak.
Btw ha a műszaki hiba elkerülte volna a múltkor a fiatal franciát, akkor pontokban is Kimi szintjén/előtte lehetne. Az, hogy az első körökben 4versenyét is eldobta/nagyban hátráltatta, rutintalanság és ki fogja nőni. Kiminek meg össze kell kapnia magát, hogy mire ez megtörténik, felvegye a sráccal tempóban a versenyt.
Lehet mentegetni most még Kimit, de lassan az elvakult rajongók is kénytelenek beismerni, hogy nem váltotta meg a világot és az egyetlen embernél, akinek hasonló technika van a hátsója alatt, lassabb.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

Oliverda
(félisten)
Tegnap kik rajtoltak el keménnyel? Alonso, Hamilton, Kobayashi? Mert gyakorlatilag mindhárman szívtak az utolsó szakaszban. Nem nagyon jött be ez a taktika.
Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

Qorthral
(őstag)
Nem tudom. Ez kicsit sántít:
Grosjean átlagos rajtpozíciója a 6.hely eddig, Kimié a 8., Alonsoé a 7.
Látható, egyik sem épp kvalira top autó (eddig). Ennek ellenére Alonsonak majdnem annyi pontja van, mint a két Lotusosnak együttvéve, miközben átlagosan nézve nem rajtol jobb helyekről, a 9 versenyt együttesen nézve gyengébb az autója a versenyre és ráadásul a két győzelmét a 9. illetve a 11. helyről szerezte, nem az első 2 sorból...
Ráadásul mindkét alkalommal előle rajtolt el mindkét Lotus! De megelőzte őket.
Szóval továbbra is azt mondom, hogy egyfelől szégyen, hogy a Lotus még nem nyert futamot, másfelől Alonso azzal az autóval idén simán VB lenne.
Oli: Nem, nagyon nem. Mondjuk Koba a szerelők elütésével bukott pár helyet. Alonso viszont simán tartotta volna lággyal is Webbot az elején szvsz, keményen meg gyorsabb volt.
Hamilton számomra kakukktojás, mert a keményeken kifejezetten lassúnak tűnt, a lágyakat meg irreálisan hamar elkoptatta.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

Male
(veterán)
Ebben az a fura, hogyha jól emlékszem, akkor a verseny elején is annyit bírtak a lágyak a nehéz autókkal, mint a verseny végén a könnyűekkel, valamelyest már felgumizott pályán... ez pedig elég érdekes. (Mondjuk Alonsonak valami nagy foltot véltem látni a bal első kerekén, lehet, hogy ő az első pár körében nagyon elfékezte a lágyat, vagy ilyesmi)
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu - Befektetés: https://alpari.com/en/invest/pamm/423018/ és https://alpari.com/en/invest/pamm/455620/

D@ni88
(addikt)
Én konkrétan csodálkoztam, hogy az első körökben mért nyomta neki annyira.
Kb úgy használta azokban a körökben az autót/gumit, mint ahogy Hamilton szokta.
Új gumi, kitapossa a belét, aztán pár kör múlva panaszkodik...
Eddig nem volt Alonso-ra jellemző ez a stílus...

Xirtam
(veterán)
Ferrari & RedBull rettentő tempóban fejelsz az idei évben. Az év közbeni teszt kicsit megkavarta szálakat. Végig ilyen lehetne az F1, ha folyamatosan lehetne tesztelni.

Xirtam
(veterán)
*fejleszt

[CS]Blade2
(őstag)
Szerintem egyszerűen csak nem volt idő mindkét keverékre optimalizálni az autókat, a Mclarenen és a Ferrarin különösen nem működött a lágy, miközben egyébként is jobb lett volna a közepes és a kemény erre a pályára, így szemcsésedett, meg minden baja volt a lágynak, ezért kerülték a lágyat, amennyire lehetett. Ha a verseny elején ment volna Alonso és Hamilton a lággyal, akkor még ennyire sem mennek, mert a korábbi cserével akkor még több pozíciót is buktak volna.
Kimi-nek pedig szerintem megvolt a tempója, csak ahogy ő is nyilatkozta, az elején ment el a verseny, ha nem a betonhurkán kellett volna átmennie, és Vettel előtt marad, akkor sokkal többet is ki tudott volna hozni a gépből.
Amint felszabadult a pálya, mindig öve lett egyből a leggyorsabb kör, csak állandóan ott volt valaki előtte 1 másodpercen belül, ami a gumiknak sem tesz jót.
Előtte is ugyanez volt, csak ott Maldoradó blokkolta az első pár kanyarban, aztán folyamatosan lassabb autók mögött kellett várnia, mire elkopnak a gumik, hogy előzni lehessen.
Ez mellé hozzá jön, hogy a Lotus a többi csapattal ellentétben nem veszi ki a bolyból, hogy a kiállások után eléjük térjen vissza, hanem pont, hogy kint hagyja, amivel a mögötte feltorlódott bolynak segítenek, mert őket viszont kihívjak a boxba. További hiba szokott lenni, hogy ezzel állandóan a határon táncolnak, és mindig valaki mellé/mögé/pont elé érkezik ki a boxból, ugyebár hidegebb gumikon, így pedig a pont elé általában kevés.
Állandóan ezekkel szívnak, így pedig nem lehet kiaknázni az autót és a gumikat, így nem tudja futni a saját tempóját.

Sas madár
(őstag)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni .
Nem sikerült megnéznem a tegnapi futamot,és mielőtt tudnám az eredményt le akartam tölteni torrentről de nem találom.
Tudnátok olyan linket adni ahol elérhető a futam magyar kommentárral?
Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.

Viktor77
(félisten)
Ncore-on, Bithu-n, 1st-ön, Piratedayen fent van.
[ Szerkesztve ]
Some people move on, but not us ... not us

Sundesz
(őstag)
+ Rosberg.
Hörcsög Powa'

Pompi
(MODERÁTOR)
...

Sas madár
(őstag)
Ezek közül Ncore-om van de ott nincs fent a tegnapi futam.
Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.

Male
(veterán)
Mármint a lággyal minek nyomta? Ahogy néztem, Webber egy kört kivéve folyamatosan jött rá a használt keményekkel a teljes lágy gumis etapjában. Nem nagyon tehetett mást.... ha nem nyomja ennyire, akkor Webber megelőzi, ha nyomja, akkor is... az onnantól bukott helyzet volt sajnos. (amúgy is eléggé ehette a gumit most a Ferrari, mert a keménnyel is az elején nagyon hamar jött, talán 1-2 körrel tudott többet, mint a többség a lággyal... igaz, jó tempót is ment vele.)
Sas madár: Legalább három verzióban fentvan ott... valamit rosszul nézel.
[ Szerkesztve ]
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu - Befektetés: https://alpari.com/en/invest/pamm/423018/ és https://alpari.com/en/invest/pamm/455620/

TESCO-Zsömle
(félisten)
Nem volt az rossz taktika, csak legalább 20 kört ki kellett volna húzni a keményekből... Alonso-nak is az a 10 kör hiányzott a végén...

Motion_Blur
(félisten)
írd be a keresőbe hogy formula
mod: látom mindenki naprakész
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Viktor77
(félisten)
"Csak" 4 magyar változatban, és 2 angolban.
Some people move on, but not us ... not us

giigz
(veterán)
Márpedig van, 1080 és 720-ban is.

madgie
(titán)
Próbálj meg Formula 1-re rákeresni, ne Forma 1-re
szerk: megelőztek
[ Szerkesztve ]

Oliverda
(félisten)
Neki is nagyon bejött.
Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

McCartman
(senior tag)
Kimi a rutinja miatt a 'kiscsikó' előtt áll , a franciában azért bármikor benne a nullázás , persze javuló tendenciát mutat. Mondjuk ilyen kezdés után csak jobb lehetett.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

TESCO-Zsömle
(félisten)
Márpedig fent van, mert tegnap azt néztük öreggel.
4 változatban van fent. Formula1.2012.R09.Brit Mind így kezdődik.

Sas madár
(őstag)
Köszönöm!
Van találat,remélem jó lesz.
De olvastam olyan hozzászólást miszerint benne van-e a szünet?
Volt a tegnapi futamban szünet?
Mert ha igen akkor ez a futam lehet.
Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.

Viktor77
(félisten)
A futamban nem volt.
Some people move on, but not us ... not us

Misi 007
(Közösségépítő)
Mivel eső sem volt így szünet se volt benne!

Sas madár
(őstag)
Jogos.
Hanyag voltam és nem"formula "szóval kerestem.
Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.

shteer
(félisten)
Futamon nem volt "szunet"
G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

Sas madár
(őstag)
Köszönöm mindenkinek!
Töröltem is azt a linket és másikat szedem már.
Gyanús volt a korábbi futamra írhatták mert azt láttam is.
Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.

Motion_Blur
(félisten)
F1Live:
"Könnyen lehet, hogy a McLaren 2012-es autója egy tervezési hiba miatt veszít folyamatosan a tempójából és a jövőbeni fejlesztések sem oldják meg a kérdést.A riválisok szép lassan lehagyják a McLaren-t."
Ebben lehet valami vagy ez is csak egy újabb "egyedi" hír?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Oliverda
(félisten)
Biztos sokat kopott már az alváz Melbourne óta, és ezért versenyről versenyre egyre csak lassabbak.
mod: A sportgézától valami friss esetleg?
[ Szerkesztve ]
Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

giigz
(veterán)
A Mercedes is miért nem tud fejlődni? Vagy lehet, hogy fejlődnek, csak a többiek ennyivel jobban?

csucsbicep
(nagyúr)
Számomra sem világos a leírás.

JJános
(addikt)
Domenicali örül a megszerzett pontnak, de erősebb tempóra ösztökéli a Ferrari gárdáját. Massával elégedett.
Én is így gondolom!
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

wildrain
(addikt)
"Könnyen lehet, hogy" = "azt találtuk ki, hogy"
(#2043) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#2037) üzenetére

[CS]Blade2
(őstag)
Ránéztem, ez megint az lépcsős orrész eszmefutás:
Lewis Hamilton enyhe utalást tett arra, hogy a csapatnak át kell terveznie az autóját.
„Én nem használom ezeket a szavakat, te használod azokat.” – válaszolt a brit világbajnok arra a kérdésre, hogy az MP4-27 lehetségesen egy tervezési hiba miatt teljesít gyengén.
Enyhe utalásnak szerintem lapos, de biztos rosszul raktam össze a kérdés-válasz kombót.
A McLaren a Marussia csapat mellett az egyetlen, mely nem használ lépcsőzetes orrészt a Formula-1-ben.
„Ez egy jelentős különbséget jelent. Nem vagyok egy aerodinamikai szakember, de ez olyasvalami, ami a jövő évi autót is érinti. Ez most túl nagy változást jelent az idei szezonban.”
Az utolsó idézet pedig valszeg a "hír" "írójától" van.

Oliverda
(félisten)

Qorthral
(őstag)
Az a szomorú, hogy nem így van. Grosjean múltkori kiesése sokba került neki és nem tehetett róla. Ergo nem korrekt így a pontszámokat nézni. Már amennyiben teljesítményt akarunk összehasonlítani, nem pontállást. Sumi és Rosberg esetét sem úgy döntenéd el szerintem, hogy csak azt veszed figyelembe, hogy Sumi sehol sincs a ponttáblán...
Szóval, mint írtam, a legutóbbi kiesése nélkül Grosjean minimum ott lenne pontokban, ahol Kimi. Épp ezért a helyes mondat így hangzik: Kimi a rutinjának köszönhetően tudja (épp) tartani a kiscsikó csapattársát. De ha a kiscsikóból nagycsikó lesz és nem ostobáskodja el a futamok felét akkor Kimi reszkethet. Vagy összekapja magát, mert szvsz több van benne annál, amit mutat. Lehet, hogy tényleg rozsdás még, mint itt valaki írta is nemrég.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

X3B6O0X
(aktív tag)
Ha minden igaz, akkor ők nagyon kis költségvetéssel dolgoznak, miközben annyi embert dolgoztatnak kb. mint a Red Bull. Nem csoda, hogy nincs pénz fejleszteni... (mert nem is szokták nagyon bejenteni, hogy ide meg ide fejlesztéseket hozunk, úgyhogy valószínűleg nem is igen fejlesztenek.)
De ha minden igaz, a nyári szünet után hoznak egy új csomagot.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

giigz
(veterán)
Értem, köszi...

Pompi
(MODERÁTOR)
És folyamatosan küzd a kormánnyal. Ez tény. Kérdés, hogy ez mennyiben befolyásolja a teljesítményét, de Grosjeannak ezen a téren jobban fekszik a kocsi.
...

McCartman
(senior tag)
A szezon eleji folyamatos bénázása miatt én egyelőre szkeptikusan figyelem Grosjean eredményeit , az esős kvali alatt is végig ott motoszkált bennem a gondolat , hogy el fogja dobni a kocsit és sikerült is neki.
Kimiben ennél több van , remélem megrázza mostmár magát valamelyik futamon (Spa ) és meglesz az első Lotus győzelem.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

ktg3
(őstag)
Mitha brawn papa nyilatkozott volna korábban egy ilyet, hogy az erőforrásokat nem a kocsi fejlesztésére hanem a gumik megértésére fordítják, mert az szerintük nagyobb előrelépést jelenthet mint egy pár tizedmásodperces nagy aero vagy mechanikai tapadást elősegítő csomag.