Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz rocket #23742 üzenetére

    Ehhez csak két dolgot fűznék hozzá.

    Elsőként azt, hogy Hamilton elsősorban a megbízhatóságra panaszkodik. Amíg a verda bizonytalan, nem lehet kitaposni a szemét.

    Másodszor azt, hogy tavaj pont a technikai hibák vették el a tiszta győzelmet a Red Bull-tól. Kezdve a fékhibával, motorelfüstöléssel stb. Ha ezek nincsenek, fej-fej mellett RB1-2 lett volna év végén.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • hunnylander

    őstag

    válasz rocket #23742 üzenetére

    Ha kb. 1 másodperccel vannak lemaradva, akkor a koncepció egyáltalán nem rossz.

    A Newey koncepcióban már 3 év van. A McLaren koncepcióban alig néhány tesztnap.

    2009-ben a 24-es 2,5 másodperccel 'off-pace' a mezőny végén volt a barcelonai teszten, és Nürburgringtől mégis már győzelemért kezdett el harcolni egészen a szezon végéig.

    Az az autó sem volt elrontott koncepció, csak alulfejlesztett.

    A Newey autó koncepcióját meg tudja minden valamire való aerodinamikus, a mezőny nagy része koppintgatja is, csakhogy a McLarennél fel sem merült, hogy kopírozni szeretnének, az olyan mint hazai pályán megverni a világ legjobb futballcsapatát úgy, hogy 'nekik lejt a pálya és nekik fújnak a bírók'.

    Sok sikert hozzá, én nem látok rá esélyt, hogy a Red Bullt a saját koncepciójával győzzék le. A Ferrari sem Red Bull koppintás (többet koppintottak a tavalyi McLarenről; oldaldoboz, motorborítás, az orr is hasonló és az autó push-rod maradt). Az első igazi Red Bull koppintás leginkább a Mercedes. Azt meg lesheted, hogy a Mercedes elgyepálja idén a Red Bullt. ;)

    [ Szerkesztve ]

    www.HunnyF1.com

Aktív témák

Hirdetés