Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital

Hozzászólások

(#196) tusi74


tusi74
őstag

Sziasztok! A Royal futár jól megszívatott engem is, és még nekik álll feljebb. Amióta van Edigital, azóta rendelek tőlük, sosem volt gond. Na de most, hála Royalnak.
Tegnap kellett volna kihozni a csomagot 13:00-16:30 között. Itthon vagyok, telefon nálam, se kép se hang. Ilyenkor szoktam várni fél órát más futárnál is, mert bármit jelenthet a csúszás, lehet valahol elhúzódott az idő. Normális futárok, Sprinter, GLS ilyenkor elnézést kér, és kb. belövi az időt mikor jön. Nincs ezzel semmi gond. Nem úgy, mint a Royal futár, aki kikapcsolja a telefont, tehát még érdeklődni sem lehet. Egy kicsit utánaolvastam a cégnek fórumokban (bár ne tettem volna, szinte csak negatívum volt), annyiban megnyugodtam, hogy azt írták, másnál is volt, hogy a beígért naphoz képest később vitték ki a csomagot. Este még ránézek a tracking oldalra, mit látnak szemeim: "18:05: visszaküldik a feladónak". Na mondom ilyen nincs, elgurult a gyógyszer nem mondom, mivel azt olvastam, hogy e-mailre privát üzenetre nem válaszolnak, kiírtam a Facebook oldalukra, mert azért álljon már meg a menet. Kitalálták, hogy én írtam el a címet, ami már ezer éve bent van az Edigitalnál és az Edigital azt nyomtatta rá a címkére, hogy Dunaharaszti 1-es posta. Milyen életszerű. Nem elgépeltem esetleg egy betűt, hanem beírtam kézzel a posta címét. Ráadásul az Edigitalnál, ha valaki házhozszállítást kér a cím automatikusan töltődik, amit a a saját oldalon megadtunk. 100 szónak is egy a vége, nekem megvan az Edigital visszaigazoló e-mailje, amilben helyesen van a címem szállítási címnek megadva, ma az ügyfélszolgálatos megnézte, náluk is helyesen van.
De kérdezem én, ha még valóban valaki hibázott a címkénél, nem az lenne az alap, hogy felhív a futár, mint a GLS, Sprinter szokott, és egyeztet, mi legyen? Ráadásul ebben az esetben még gond sem lett volna, mert az állítólag "elírt" címtől kb. 100-150 m-re lakom. Magyarul csak kimentem volna a kapu elé, és átveszem a csomagot. De nem telefonált, egyszerűen visszaküldette este a feladónak. Mivel nekem minden e-mailem megvan, hogy helyes a cím, átküldtem a Royalnak, akiktől reggel csak egy sajnálkozó levél jött, hogy sajnos a csomag visszamegy, érdeklődjek az Extreme-nél. Az Extreme továbbra is tartja, hogy ők nem hibáztak. Lényeg, panaszt tettem, pénzt vissza, meccseljék le egymás között, de mindaddig, amíg az Extreme-nél a Royal képben van, vagy nem lehet kézzel másikat választani, választok másik üzletet. Bocsánat a hosszú monológért.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.