Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atish19
őstag
Sziasztok! Nem rég kezdtem a játékot. Lehet majd lesz pár kérdésem nézzétek el, hogy kezdő vagyok Szép napot mindenkinek!
-
Atish19
őstag
Valahol olvastam egy updateről. Tudja valaki esetleg, hogy mikor lesz esedékes?
-
Atish19
őstag
Én is a tanácsotokat kérném.
Jelenleg van 1db zöld guardianom 8% Resource
1db Piros Masterpiece Troop damage 28%
2db Lila idol mindegyik 7% gbe
1db Piros guardian 10% troop health
Most pedig elkészült egy piros 9% troop damages guardianom. Szerintetek cseréljem valamelyikre vagy törjem össze? -
Atish19
őstag
Melyik védelmet érdemes fejleszteni először? A támadóerőm már elég jelentős a szintemhez képest és zavar, hogy minden este 2-3 kiskínai lealáz és benyúlja a nyersanyagom
[ Szerkesztve ]
-
Atish19
őstag
válasz KillHates #2668 üzenetére
28 vagyok most. Az a gond, hogy semmi nyersanyagot nem bírok felhalmozni, mert valami kicsi sárga tuti benyúlja. A sculptorhoz meg már 320000 fa kell a hajóhoz meg már 3500000. Természetesen minden HQ fejlesztés után az első a vault, de az a baj ezek NEM! alszanak most 3-al is veszekedem resource basekért. Elfoglalom biztos, hogy 20percen belül újra az övé azért a boom cannonon fullra húzom legalább az had védjen
-
Atish19
őstag
Köszi a válaszokat akkor nem próbálkozom
-
Atish19
őstag
Sziasztok! Aktív tagokat keresünk 25 fős klánba. Jelenleg 20an vagyunk. Az elvárások csupán heti 20 intel. 200 victory point és operation részvétel.
Klán neve: HUN
Task Tag: #Q9P90PY[ Szerkesztve ]
-
Atish19
őstag
válasz torreador22 #2717 üzenetére
Woodot kidobnám. A többi szerintem maradhat. A 34%GBE most nagyon jól jönne folyton csak res. rewardot ad masterpieceből
-
Atish19
őstag
válasz torreador22 #2729 üzenetére
Youtubeon nézz videókat. Sokat lehet belőle tanulni. Bentimm1-nek van jó pár warrioros videója érdemes megnézni őket én sok fogást onnan lestem el.
-
Atish19
őstag