"Nekem ~28-30°C játékok alatt." Igen ez igaz miután a shaderezést befejezi a cpu. Sajnos a mai játékok többsége már azzal kezd hogy betölti a shadereket és ott kap terhelést elég rendesen a cpu (lásd pl Last of us vagy Hogwarts). Sőt az még rosszabb ha a user nem várja meg a shaderezést és elindítja a játékot, akkor döbben meg igazán hogy a több százezres cfg-jén miért szaggat, fagy le a játék. Szerintem a cikkben említett hibák, fagyások mind ilyenkor következett be.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr. Y:] Motoros sztorik #05
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12