Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz koxkids #46251 üzenetére
Vanish iszonyat habzik, alaposan kell öblíteni. Én így szoktam;
- lefóliázom a környéket (középkonzol, váltóbox) az ülések mellett
- szorófejes palackból ioncserélt vízzel előnedvesítem
- 1:10-1:15 arányban kevert Green Starral átfújom
- ruhakefével végigkefélem
- kárpittisztítóval kiszívom a szmötyit
- majd ismét egy kör ioncserélt vízes spriccelés
- végül egy kárpittisztító szívás.Green Star esetén elég egy kör öblítés, de Vanish esetén néha még a dupla kör öblítés után is habzik a kárpit.
-
BigBlackDog
veterán
válasz blizzrd #46255 üzenetére
Én használom évente 5-10 alkalommal. Ahogy észrevettem víznyomásra azért jobb, mint a legtöbb lándzsás mosó, de vízhozama nem túl nagy. Igaz, én hordóból szivatom fel vele a(z eső)vizet, nem hálózatra van kötve. Eddig egy nagyobb bevetése volt, mikor 4-5 órát használtam pihenőkkel térkő takarításra. Ennyiért szerintem nem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Madármaradék nyomait mivel lehetne eltüntetni? Gyakorlatilag egy napig sem volt rajta, de nyomot hagyott. A maradék lejött, alatta a fényezés viszont sérült, "göröngyös" lett. Kézzel átpolírozva jelentősen javult, viszont bizonyos szögből és fények mellett még azért jól látható.
Több helyen láttam, hogy hőlégfúvóval is kezelik ezeken a helyeken a fényezést és eltűnik a nyom. Ennek mi a lényege, megolvasztják a lakk réteget? Illetve ezen az elven működne az Autoglym reflow is?
-
BigBlackDog
veterán
válasz hdanesz #50275 üzenetére
Téli kárpittisztítás után volt már olyan, hogy pár napig vizesek maradtak valamennyire az ülések. Kárpittisztító gép valamilyen szinten kiszívja, de ha törülközővel felitattad azt a mennyiséget, amit ki lehetett nyomkodni, akkor sokat nem fog már a gép sem kiszívni szvsz.
Én úgy gondolom, hogy a nedvesség nagy bajt feltétlen nem okoz, inkább amiatt izgulnék, hogy mennyire szárad foltosan. Bár az is megoldható, legfeljebb egy kárpittisztítás kell majd a beltérnek (mindegyik ülésnél, hogy ne üssenek el egymástól).
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Jelenleg mi az ajánlott az alábbi felhasználásokra?
1. Szélvédő- és üvegbevonat. Eddig Soft99 Ultra Glacot használtam, amivel meg voltam elégedve. Könnyű volt felvinni, nem foltosodott és viszonylag tartós volt az árához képest. Van jobb (ár-érték arányú, vagy hasonló árú) bevonat jelenleg, vagy érdemes ebből berendelni?
2. Látom, hogy létezik már a Soft99-nek szélvédőpolírozó "Soft99 Glaco Glass Compound Roll" néven. Ezt próbálta esetleg valaki? Csak a korábbi bevonat leszedésére jó, vagy esetleg az ablaktörlőkarcokat is enyhíti, megszünteti?
5. Felület előkészítés, dekontaminálás. Eddig alapos mosás és IPA-val való áttörlés volt a menetrend, de lehetséges, hogy beiktatnék még egy lépést, hogy tartósabb legyen a bevonat.
4. Tartósabb bevonat a fényezett karosszéria elemekre. Korábban használtam Fusso-t, aminek a tartósságára nem igazán panaszkodnék, de felvinni azért eléggé küzdelmes volt. Van még Bilt Hamber Double Speed waxból egy adag. Esetleg valamelyik Collinite wax lehet, hogy tartósabb/könnyebb felvinni, vagy a Double Speed-hez képest nem lenne előrelépés?Itthoni webshopok közül honnan érdemes rendelni jelenleg? Korábban Polirtechtől szoktam, de látom, hogy vannak már más detailinges webshopok is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #51416 üzenetére
(és külön köszönet, hogy a megtévesztő számozást is figyelembe vetted. )
Ahogy olvasom, könnyű felvinni és tartósabb is, mint egy Fusso. Árban azért nem egy wax kategóriás termék, de a leírtak alapján megérheti. Egy alapos mosás, GYEON prep-el való áttörlés után mennyire mehet fel ez az EVO bevonat? Elég ennyire előkészíteni, vagy azért szálló rozsda, kátrány eltávolítás, gyurmázás is kellene?
Jól gondolom, hogy üvegre is mehet a GYEON Evo kerámiája?
-
BigBlackDog
veterán
válasz hentes555 #51425 üzenetére
Szerintem a legfontosabb, hogy kárpittisztító géppel kiszívásra kerüljön a feloldott koszt tartalmazó nedvesség az ülésből. Szerintem, ha egy egyszerű kefével és a felsorolt gyártók valamelyik kárpittisztítójával csinálod a tisztítást és utána géppel kiszívod a koszos lötyit, akkor teljesen jó, hibátlan eredményt tudsz már elérni (ha nem extrém koszos a kárpit).
-
BigBlackDog
veterán
válasz TayRol #51538 üzenetére
Képek alapján én nem mondanám, hogy egyértelműen ragasztó maradék . Eddig két dologgal találkoztam a témában új autón;
- Fólia ragasztó maradék > Ez egyenes vonalban volt a karosszérián, valószínűleg a fólia szélénél maradhatott rajta. Mikroszálas ronggyal és sebbenzinnel nagyon könnyen és maradék nélkül lejött.
- Korábbi fólia ragasztó maradék, amit megpróbáltak már előttem leszedni > Karcos, mattos felület, mert valaki kb. a mosogatószivacs dörzsijével esett neki. Ez a képeidhez képest sokkal durvább nyomot hagyott. Kézi polírozással nem jött ki. -
BigBlackDog
veterán
válasz Corsa02 #51611 üzenetére
Gyári, kétkomponensű lakkstift és fogpiszkáló kombó jött be eddig legjobban kavicsfelverődéseknél. Először alkoholos zsírtalanítás, majd fogpiszkáló végére az ecsettel fel szoktam kenni egy adag festéket. Aztán a fogpiszkáló végével megpöttyözöm a kavicsfelverődés lyukát. Ha nagyon sok festék van már a fán és rászáradt, akkor új fogpiszka.
Nullás ecsettel nincs tapasztalat, ilyen eszközzel igen, de utóbbihoz kell némi gyakorlat, gyorsan száradó anyaggal nem túl könnyű használni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz BrillCR #51638 üzenetére
Mi lenne ebben az egyetemi feladat vagy hogyan érted? Mit gyakorolsz a bejegyzés készítéssel?
Szerintem kereslet azért lenne rá, csak erősen kérdés, hogy mennyiért. Illetve a megfelelő ismerősi kör, mint leendő ügyfélkör, azért erősen tudná befolyásolni szvsz az indulás utáni időszak megbízásait.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Gyeon Can Coat EVO Q2-vel van valakinek tapasztalata? Ez ugyanaz lenne, mint a sima "Can Coat Evo"? Utóbbiról elég sok pozitív véleményt olvastam többek között itt is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz -secret- #51738 üzenetére
Fussot próbáltam, még a legelső szériából. Tartósságra nem volt rossz, de a felvitel és hologram mentesre való visszatörlés sötét fényezésen külön kihívás volt. Pár évig edzettem vele, de olyan szintre fejlődtem, hogy már nincs szükség további gyakorlatra. Azóta állítólag sokat fejlődött, de valami könnyebben felvihető bevonatot keresnék. Collinite waxokon gondolkoztam még, de sok helyen olvasom, hogy a modern kerámiák felvitel és tartósság szempontjából is jobbak.
-
BigBlackDog
veterán
Kárpit esetén szerintem a legfontosabb, hogy a feloldott koszt el is tudd távolítani. Én emiatt csak kárpittisztító gépben gondolkoznék. Próbáltam már kézzel, különböző szerekkel kiszedni foltokat fekete szövetülésből, de kétesélyes volt a dolog;
- Ha nem volt mélyen benne és a szövet is erősen műszálas, durvább jellegű volt, akkor akár sima áttörléssel is eltűnt nyomtalanul
- Viszont mélyebb, beleszívódott szennyeződés esetén csak a folt lett nagyobb, de nem tűnt el. Ilyenkor kárpittisztító kellett, azzal nagyon hatékonyan el lehetett ezeket a foltokat is tüntetni.Én Kärcher SE 6.100 gépet használtam már több alkalommal is, amivel teljesen meg voltam elégedve.
-
BigBlackDog
veterán
válasz ReFleXx #52126 üzenetére
Jól sejtem, hogy nem a légzsákra gondolsz, hanem a műszerfalborításra (ami a légzsák felett is van)? Lemosásról több helyen is olvastam, de újrafújásról még nem igazán. Teljes felület esetén, alapos munkával szerintem aránytalan meló lenne. Ha esetleg más miatt ki lenne kapva a műszerfal, akkor könnyebb a helyzet. Érdekességképpen; ez mikori és milyen típus?
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
De jó, hogy írtad! Pont pár hete vakartuk a fejünket, hogy vajon mi lehet az S-Cross lámpájával, mert hasonlóan néz ki, szintén 5 évesen. Soha nem volt gépi mosóban, mindig kézi, kétvödrös mosást kapott, bozótosban sem jár. Arra gyanakodtam, hogy esetleg parkolásnál be lett tolva valami bokorba (bár lakkozott elemek teljesen épek). Ezek szerint nem ez van, szimplán ennyit bírt a lakk.
-
BigBlackDog
veterán
Én első körben gyógyszertárban beszerezhető sebbenzinnel átitatott mikroszálas ronggyal próbálnám meg (nem sikálni, csak óvatosan simogatni, törölni). Eddig bejött ilyen matricák esetén, illetve jó állapotú fényezést sem bántotta még soha (rosszabb állapotún még nem volt lehetőségem kipróbálni).
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz ribarszki #52347 üzenetére
Wow, szép lista! Azért ilyen tapasztalatokkal én sem lennék vidám. Konkrét cégnév nélkül; ez nagyobb, vagy kisebb márkaszerviz volt? Fővárosi, vagy vidéki területen történt? Mikori Octavia volt az alany?
Golffal tök pozitívok voltak a tapasztalataim, igaz az egy VW volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mobil flották
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Formula-1
- Autós topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen