Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Utoljára frissítve: 2024.03.06.
Légy szíves olvasd el mielőtt kérdezel!
Az összefoglalóban sok helyen a fórumtársak hozzászólásai vannak belinkelve, vagy az ő információik alapján írtam meg, tisztáztam le az adott információt. Ezúton is köszönöm mindenkinek a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lens88
lelkes újonc
Sziasztok!! Én tök kezdő vagyok ezen a téren, adott egy médialejátszó mxq pro 4k, egy projektor, és egy házimozi (Genius SW-HF 4600), szóval ezekkel az eszközökkel szeretnék egy 5.1 rendszert létrehozni. A projektort és a médialejátszót sikerült hdmi kábelel összekötnöm, de az aktív házimozi rendszeremnél nem tudom hogy milyen kábelek szükségesek a médialejátszóval való összekötéshez. Ehhez kérnék segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
lens88
lelkes újonc
-
lens88
lelkes újonc
válasz SunMount3r #65832 üzenetére
Nincsen több csatlakozó rajta, igen egyenlőre csak FHD-re kellene. Abban kérnék még segítséget hogy milyen kábelre lenne szükség, amit a mxq pro médialejátszó spdif kimenetére tudnák csatlakoztatni. Ha tudnátok linket küldeni azt megköszöném.
[ Szerkesztve ]
-
lens88
lelkes újonc
-
lens88
lelkes újonc
üdv. az lenne a kérdésem hogy házimozihoz tud valaki konvertert ajánlani??? nem tudom hogy ez működne e de belinkeltem.
https://kabelvilag.hu/spd/ACON2501AT/Nedis-Optikai-toslink-Digitalis-RCA-S-PDIF-audio-k[ Szerkesztve ]
-
lens88
lelkes újonc
az lenne a kérdésem adott:
Egy házimozi ami be van kötve egy audio dekóderhez, ennek az optikai részét összeszeretném kötni egy hdmi hangleválasztó optikai részéhez, ez lehetséges megoldás lehetne?? egyik végén egy mxq médialejátszó a másik végén pedig egy projektor.[ Szerkesztve ]
-
lens88
lelkes újonc
válasz kenand #66253 üzenetére