Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz ->Raizen<- #3630 üzenetére

    Az ügyeletes vagy örökös szerintem jobb szavak lennének erre, mivel nem párhuzamosan túlszárnyalta, hanem kiléptek fölüle.
    Bár a saját egyedi véleményem szerint már mindenki túlszárnyalta Carmack-et, aki a DOOM3-étól jobb motort csinált, pedig olyan azért szerintem volt pár. Noha csak abszolút értelemben, nem relatívan, mert talán egyszerűbb nagyokat ugrálni a rögös úton, ha valaki legalább azt megmutatta merre van az az út, mint kvázi a nulláról felépíteni valamit. De a lényeg, hogy akkor gyönyörködtem utoljára valamiben, amihez köze volt, mikor még a félkész DOOM3-at nézegettem. Mikorra megjelent a végleges DOOM3, akkor már az sem tetszett annyira, mert addigra láttam a félkész Half-Life 2-t is, ami nem sokkal a DOOM3 után meg is jelent, és szerintem nem csak játék (ami itt kevéssé érdekes), de összességében vizuális élményben is agyonverte. Mindkettő sokat késett, de a DOOM3 túl sokat, na meg ahhoz képest arányaiban szerintem nem jobb, de rosszabb volt a gépigénye. A HL2 nagyon szépen ment még DX8.1-ben és az FX-eken is (Radeonok-on pedig 9.0-ban is még szó szerint szebben), a DOOM3 hiába volt OpenGL "mesterkézből", se minőségben, se teljesítményben nem váltotta meg a világot jobban, mint a Valve motorja.
    A Rage-ről meg szerintem ne is beszéljünk. Egy nagyon elkésett techdemó.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés