Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) LLKobe


LLKobe
veterán

Aztán remélhetőleg a következő projektre most már kukázzák az egész engine-t, mert akármekkorát is fejlődött, minimum 5 évvel van elmaradva látványban a mai megoldásokhoz képest, ha nem 10.

Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

(#2) Yutani válasza LLKobe (#1) üzenetére


Yutani
nagyúr

Gyorsan megnéztem néhány előzetes videót a játékról, nekem nem tűnik elmaradottnak a látvány.

#tarcsad

(#3) drivan


drivan
csendes tag

Azt mindenesetre sejteni lehet ebből, hogy a játék nem fog idén megjelenni...

(#4) Busterftw válasza Yutani (#2) üzenetére


Busterftw
veterán

+1
A Creation Engine-nel sosem a latvany volt a gond, hanem a teljesitmeny.
De most az AMD megmenti oket. :N

(#5) .mf válasza LLKobe (#1) üzenetére


.mf
veterán

Még meg sem jelent, de már megy a fikázás :C

Szóval Starfield? Skyrim is már több, mint 11 éve jelent meg (2011.11.11), Fallout 4 is már jópár éve, ideje volt valami életjelet adni, bár előbbi két szériának talán jobban örültem volna.

/ mondjuk ha már a TES széria szóba került, remélem a következő rész előtt végre elkészül a Skywind. Morrowind nagy kedvenc volt, de a harcrendszer és grafika már elég kényelmetlen ahhoz, hogy kb Skyrim megjelenése óta nem vettem újra elő...

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#6) LLKobe válasza Yutani (#2) üzenetére


LLKobe
veterán

Nem tudom hogy az előre renderelt trailert nézted-e vagy a gameplay videót, de ez számomra elég messze van egy 2023-as színvonaltól:

.mf: Nem fikázok, a meglátásaimat írtam le. Számomra a jó grafika egy plusz, de nem attól lesz jó egy játék. A Skyrim-et 7 évvel a megjelenése után vittem végig először, és az egyik legjobb játék számomra ever.

Az viszont számomra nem elfogadható, hogy a megjelenés után 7 évvel is volt vagy 3 fő quest, amit bug miatt nem lehetett megcsinálni, és konzolból kellett parancsokkal kiütnöm hogy befejezett, mert különben nem tudtam volna tovább vinni.

[ Szerkesztve ]

Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

(#7) nubreed válasza drivan (#3) üzenetére


nubreed
veterán

De meg fog.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#8) Yutani válasza LLKobe (#6) üzenetére


Yutani
nagyúr

A novemberi gameplay videót néztem, nem látom csúnyának a játékot. De valszeg nem tudom, milyennek kellene lennie egy játék grafikájának 2023-ban.

#tarcsad

(#9) R.Woodoo válasza Yutani (#8) üzenetére


R.Woodoo
tag

Én grafikailag jónak találom a videók alapján, ha nincs benne render. Viszont az optimalizáltságától előre félek, meg a bug tengertől ami volt Fallout 4 alatt is. Jó lenne egy ilyen kiterjedésű scifi, mert abból mindig hiány van ebben a tálalásban. Mindenesetre ha nagy problémák lesznek a játékkal akkor többszörösen lövik lábon magukat az MS kezében.

(#10) Busterftw válasza Yutani (#8) üzenetére


Busterftw
veterán

Ez a "2023-as" jatek is marhasag, mert a fejlesztes 2015 korul kezdodott:
"Howard said active development of the game had been ongoing since the release of Fallout 4 in late 2015.
By mid-2018, the game had moved out of pre-production, and was in a playable state."

2015-ben a PS4 2 eves volt.

(#11) Kristof93


Kristof93
senior tag

Ez a forge elég gyatrán néz ki. Ott van házon belül az id software, de valamiért mégis ezzel mókolnak.

(#12) flashpointer válasza Busterftw (#4) üzenetére


flashpointer
őstag

ja akkor ezert nincs benn sehol RT :D

(#13) Busterftw válasza flashpointer (#12) üzenetére


Busterftw
veterán

Szerintem lesz benn, meg nyilvan nem 2015-os kinezete lesz, csak szemleltetni akartam, hogy a jatekfejlesztes nem ugy megy, hogy januarban elkezdjuk az adott legjobb eszkozokkel/technologiaval, aztan karacsonyra kirakjuk a polcra.

(#14) tibaimp válasza Kristof93 (#11) üzenetére


tibaimp
nagyúr

Valszeg az a motor totál nem alkalmas open world-re.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#15) bitblueduck válasza .mf (#5) üzenetére


bitblueduck
senior tag

ha valakik akkor a bethesdáék megérdemlik a fikázást amellett, hogy ikonikus játékokat tettek le az asztalra. pont nem a grafikára panaszkodnék gameplay videó alapján elmegy. VISZONT Skyrim a legjobb példa amit hozhattál, mert minden évben újra kiadták de még az anniversary edition is egy szutykos bughalmaz. azért hagytam abba legutóbb mert a quest logom már tele volt lezárhatatlan küldetésekkel.

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#16) tibaimp válasza bitblueduck (#15) üzenetére


tibaimp
nagyúr

Furcsa. Én most tolom a 4. karaktert, de nem találkoztam ilyennel, kivéve az 1. karakternél, ahol a quest-ek lezáródtak ugyan, de az Inventory-ba maradt egy csomó kidobhatatlan quest tárgy, de arra meg ott van a player.dropitem parancs (vagy valami hasonló), szóval...

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#17) bitblueduck válasza tibaimp (#16) üzenetére


bitblueduck
senior tag

iszonyatos mennyiségű bug van a wiki oldalon, erre pl konkrétan emlékszek: [link]
nem tudtam a hobo-val beszélni hogy tovább haladjon a küldetés.
meg valakinek a feleségével is kellett volna beszélni hogy meghalt a férje aztán ott sem volt semmi opció. már nemtudom mi a quest neve de emlékszek rá.
most csak úgy kiválasztottam egy kategóriát pl Markarth Miscellaneous quests és 9-ből 5-nél van bug szekció.

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#18) Busterftw válasza tibaimp (#16) üzenetére


Busterftw
veterán

Plusz letezik a community patch, ami tobb szaz bugot/hibat javit.
Ebben quest, item, textura, mesh, audio fix, minden benne van.
Nem kell a devekre varni.

[ Szerkesztve ]

(#19) tibaimp válasza bitblueduck (#17) üzenetére


tibaimp
nagyúr

Ez igaz! Használom is az oldalt rendszeresen, mert egy-egy helyszínnél, ha felfedezem, meg szoktam néztni van-e oda vonatkozó quest és ki a quest givert, ill. az adott személy hol található, így láttam is a sok bug bejegyzést, de én ezeknek a töredékével sem találkoztam, pedig összesen több mint 1000 óra játék alatt kellett volna.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#20) bitblueduck válasza tibaimp (#19) üzenetére


bitblueduck
senior tag

én is csak a kis százalékával találkoztam, de ha az azt jelenti hogy minden 2. aktív quest döglött 100 óra játékidőnél akkor úgy már nagy százalék.
a special edition-re igazán kijavíthatták volna a nagy részét.
de viszonylag ritkán crashel, az is valami :D

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#21) VikMorroHun válasza LLKobe (#1) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Szerencsére több eszük van ennél, úgyhogy nem fogják lecserélni a motort.

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#22) tibaimp válasza VikMorroHun (#21) üzenetére


tibaimp
nagyúr

Ez a Morrovind/Skyrim motorja is?

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#23) LLKobe válasza tibaimp (#22) üzenetére


LLKobe
veterán

Igen, csak régebbi verzió.

Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

(#24) Cathulhu válasza LLKobe (#1) üzenetére


Cathulhu
addikt

És ahogy telik az idő, úgy lesz egyre jobban lemaradva. Már az oblivion is egy két éves lemaradâsban volt, már akkor szidta mindenki a gamebryot (vagy nevezze akárhogy a
Bethesda ahogy akarja) és azóta csak foltozgatják. Régi motoros vagyok, nem a grafika az elsődleges, de ez már annyira béna, hogy ez az a beleélés rovására megy. Mint egy régi jó film, ahol a CGI öregszik annyira, hogy az teljesen illúzió romboló. Sok sok éve megvették az idt, lehetne már együtt dolgozni velük.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#25) tibaimp válasza LLKobe (#23) üzenetére


tibaimp
nagyúr

OK, köszi az infót. :R

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#26) VikMorroHun válasza Cathulhu (#24) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Vannak, akik szidják, és olyanok is vannak, akik a motorváltást szorgalmazzák. Csak nem fogják fel, hogy ha ezt meglépné a Bethesda, azzal a játékaik legerősebb részét dobnák a kukába: a teljesen szabad moddolhatóságot. Most, ha elégedetlen vagy a játék memóriakezelésével, lecserélheted (van rá mod). Elégedetlen vagy a játék grafikájával? Lecserélheted (van sok száz textúra, több tucat ENB mod). Elégedetlen vagy a játékban található küldetés hibákkal? Lecserélheted, van vár hibajavító mod (jó, lehet, hogy csak a 95%-ukra). Extrém esetben nekiállhatsz, és javíthatod te magad, mivel elérhető minden ehhez szükséges dokumentáció, fórum, Discord, stb. Motor váltásnál nem lenne többé ilyen.

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#27) LLKobe válasza VikMorroHun (#26) üzenetére


LLKobe
veterán

Nem kötekedésképpen, az én személyes meglátásaim:

Csak nem fogják fel, hogy ha ezt meglépné a Bethesda, azzal a játékaik legerősebb részét dobnák a kukába: a teljesen szabad moddolhatóságot.

Szerintem más motor alatt is van szuperül használható moddolhatóság.

Most, ha elégedetlen vagy a játék memóriakezelésével, lecserélheted (van rá mod). Elégedetlen vagy a játék grafikájával? Lecserélheted (van sok száz textúra, több tucat ENB mod). Elégedetlen vagy a játékban található küldetés hibákkal? Lecserélheted, van vár hibajavító mod (jó, lehet, hogy csak a 95%-ukra). Extrém esetben nekiállhatsz, és javíthatod te magad

Nem. Nem azért fizetek 70-80 EUR-t egy AAA kategóriás játékért, hogy utána konkrétan nekem kelljen modokkal újraírnom az egész játékot, azért hogy végig lehessen vinni.
A grafika más kérdés, az legyen a legnagyobb baj ha egy kicsit elavult.

Motor váltásnál nem lenne többé ilyen.

Ahogy feljebb írtam, ebben nem feltétlen értek egyet.
Persze, megértem mi a szuper ebben a motorban, és látom én is azokat a pozitívumokat, de a skyrim-ből kiindulva a negatívuma több szerintem.

[ Szerkesztve ]

Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

(#28) Cathulhu válasza VikMorroHun (#26) üzenetére


Cathulhu
addikt

1) A valtast mar 20 eve meg kellett volna lepni, minel tovabb halogatjak, annal fajdalmasabb lesz.
2) Motor csere nem zarja ki a moddolhatosagot. Menj fel nexus modsra vagy moddb-re es szamold ossze hany jatekhoz van mod, es mennyi ebbol ami creation engine-re epul.
3) Megertenem, ha Creation enginere olyan nagyon konnyu lenne contentet tenni ami miatt minden Bethesda jatek 10x osszetettebb mint a konkurencia es kozben virtualisan bugmentes. A valosag viszont az, hogy minden Bethesda jatek egy bughalom (hirek alapjan Starfield is kb), nemelyik meg 10 evvel kesobb az 5. ujrakiadas utan is. A tokeletesen sikerult Fallout 76 "it just works"-rol nem is beszelve.

Valojaban keves pozitivumot lehet emliteni az engine mellett es azok is igen megkerdojelezheto, gyenge labakon allnak. Arra meg szimplan nincs mentseg, hogy az id felvasarlasa utan legalabb nem kezdtek azonnal egy modern engine fejlesztesbe, ami azota mar 2x elkeszulhetett volna, hanem inkabb erre a Trabantra aggatnak spoilereket es mondjak ra, hogy versenyauto.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#29) VikMorroHun válasza Cathulhu (#28) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Volt két percem, megszámoltam.

432.000 mod van Nexusmods.com oldalon.

Ebből Skyrim SE 60.000
Skyrim 69.000
Fallout 4 48.000
Fallout New Vegas 28.000
Oblivion 30.000
Fallout 3 15.000
Morrowind 10.000

Ez ugye 260.000 mod a Creation Engine (és elődei) javára. A maradék 40%-on osztozik a maradék 2053 játék, ahol a legnépszerűbbek között van a Witcher 3 és Cyberpunk 2077 a maguk 5.000 körüli modjával.

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#30) Cathulhu válasza VikMorroHun (#29) üzenetére


Cathulhu
addikt

Es ezzel azt akarod mondani mas jatek motor nem moddolhato? Mert akkor pont az ellentetjet bizonyitottad.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.