Hirdetés

Nürburgring Nordschleife: Astra és Omega

Opel Astra G utószó

Hazaérve dagadt a mellem, a kis Astrán virított a matrica, amit itthon nem sok más autón láttam. Így talán emiatt is, de megjött a kedvem némi optikai tuninghoz.

Kezdetnek egy pár, fekete hátteres első lámpát kapott

Majd kapott sötét burás oldalindexet, és az első rácsot is lecseréltem "tuning" rácsra, ezzel volt a legtöbb munka, cserébe alig látszott a különbség.

Később fekete lett az Opel jel, és felkerült hátra a Paragi kipufogó dob is.

Úgy gondolom a végeredmény talán még a "jó ízlés" határain belül maradt, próbáltam a minimalista dizájnt követni.
Összességében hálás volt a vas, a Nürburgring előtti szerviz után, nem kellett rá költeni, nem volt semmi nyűgje. 2 hónapra rá, hogy hazaértünk, meglátogattuk Velencét is, de csak azt tudom mondani, hogy szokásosan, állta a sarat.

Régóta szerettem volna kipróbálni a szlalom műfaját, ezt a 38. Totalcar Parkolóparádén tettem meg.

Kenem a technikának

Nem mentem túl fürge időt, de jó volt ebben is megmérettetni magam. Látszatra nem nehéz, de bent a kocsiban nagyon kell tekergetni a kormányt.

Néhány utolsó képem a kocsiról

Ezután nem történt túl sok érdekesség a kocsival, maradt napi használós egy ideig, aztán jött valami ami átvette ezt a helyet...

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!