Nürburgring Nordschleife: Astra és Omega

Nordschleife, a kezdetek Az ősélményMint sokan mások, én is a PS2-re megjelent Gran Turismo 4-ben találkoztam először a...

És ami azóta történt...

Miután hazaértünk a ringről, kb. 2 hétre rá nem akart indulni a kocsi, amit egy hangos kattanással jelzett. Ez kísértetiesen hasonlított arra az esetre amikor ugyanez történt, csak az Astra-val. Mivel az akku jó volt így önindítóra gyanakodtam, így ki is lett cserélve. Ám ez nem oldotta meg a dolgot. Szerencsére mikor végeztünk a szereléssel már ment le a nap, így akivel szereltem, meglátott egy szikrát, majd fel is tárta a hibát, ami egy lelazult kábel volt. Meghúzás után szépen indult is a vas.
Ez volt az utolsó gond a kocsival, azóta jól viselkedik (legalábbis a cikk írásakor).

Apróság, de a kézifék kar szoknyát, és a váltószoknyát is kicseréltem.

Horvátországba mentünk nyaralni júliusban, kicsit melege volt, de derakasan bírta az autó. Itt már működött a klíma, amire szükség is volt.

Igaz, dobott egyszer egy hibakódot, ami a benzin ellátásra visszavezethető, de kevés benzin volt már a tankban, és pont egy szerpentines rész volt, ahol szerintem valahogy belöttyent a benzin és levegőt szívott a benzinpumpa. Hibakód törlés után nem jött vissza sem a hibakód, sem maga a hiba.
Hazafele leterelt a GPS az autópályáról, mert óriási dugó alakult ki, ezért néhány szerpentin útba került. Melege volt a kocsinak, az egyik szerpentin teteje előtt már majdnem érintette a mutató a 100°c-t, de szerencsére pont felértünk a csúcsra, onnantól pedig lefele, próbáltam hűteni. Bár nem feltétlen történt volna dráma, ha eléri a 100-at, de nem akartam kipróbálni. Hazaértünk mindenféle gond nélkül.

Majd augusztusban tudtam szerezni, a régóta áhított logo nélküli hűtőtácsból, igaz, aranyáron.

Mivel még elég élénk a Nordschelife élménye, ezért szeptemberben elején meglátogattuk az M-ringet.

Elég rövid a pálya, nem ide való a kocsi az már tuti. Ettől függetlenül jó volt kipróbálni a pályanapozást. Öröm az ürömben, hogy sikerült aznap leradírozni róla a gumit, szóval gyorsan kellett szereznem másik szettet.

Mivel az Omegás csoportból kaptam egy jó ajánlatot 17-es gyári felnire, gondoltam, hogy váltok egy méretet és kipróbálom milyen a legnagyobb felni a kocsira. Majd sikerült szereznem gyári hátsó lámpát, aminek nem fehér, hanem füstszínű a tolatólámpa része.

Kívül

és belül

Vizuálisan úgy érzem, hogy kb végeztem a kocsival, nem nagyon szeretnék változtatni rajta. Az oldalsó "Elegance" feliratot szeretném leszedni még róla, és akkor full "de-badge" lesz.
Még decemberben meglett a műszaki, előtte kellett két lengőkart cserélni mert a szilentek benne már elég gatyán voltak.
Jelenleg is napi járós működik szépen, de van még rajta mit csinálni...