Might & Magic Heroes VII. zárt béta

Hirdetés

Játékmenet, harc

Nos, a Skirmishben szerzett tapasztalataim alapján azt mondhatom, hogy a játékmenet sokban nem változott, tipikus Heroes maradt. A szokásos kő, fa és arany nyersanyagok mellett megjelentek a ritka nyersanyagok, ezek rendre: Dragon Blood Crytal, Starsilver, Dragonsteel és Shadowsteel. A ritka nyersanyagok szükségesek a különleges épületek építéséhez, valamint a különleges egységek (például a Titán avagy a legerősebb egységek) gyártásához.

A harc nagyon hasonló (ha nem ugyanolyan), mint az előző részben. Minden harc egy taktikai fázissal kezdődik, amelyben lehetőségünk nyílik a soraink rendezésére, felcserélhetjük az egységeink sorrendjét, pozícióit, de akár úgy is dönthetünk, hogy bizonyos egységeket nem teszünk ki a harcmezőre.

A taktikai fázis után jön a harc, amelyben az egységek kezdeményezési tulajdonságuk alapján felállított sorrendben jönnek körökre osztva. Minden körben egyszer cselekedhetünk a hősünkkel is, ami vagy egy egyszerű támadás, vagy pedig valamilyen varázslat használata lehet. Érdemes odafigyelni arra, hogy bizonyos egységeknek nem csupán a szokásos támadás-védekezés-várakozás lehetőségük van, hanem van saját speciális képességük, amelyek különböző szoros helyzetben kimondottan jól jöhetnek.

A harctér négyzetrácsszerű felosztásban van, bizonyos egységek 1 x 1, mások 2 x 2 rácsot foglalnak el, ezért érdemes figyelnünk arra, hogy a saját egységeink útját ne blokkoljuk (vagy az ellenfeleink útját pont blokkoljuk).

A single player módban lehetőségünk van több ellenfelet is betennünk, így akár „hot seat”-módként úgy is használhatjuk, hogy egy számítógépen ketten játszunk. A multiplayer részben az internetes kapcsolat mellett lehetőség van LAN (helyi) kapcsolatban is az egymással vagy egymás elleni játékra.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

  • Magic 2015 teszt – Egy játékos szemével

    A széria legújabb darabja ezúttal egy teljesen másfajta játékélményt kínál. Kérdés, hogy jó ez nekünk avagy sem?