Hirdetés
Játékmenet, harc
Nos, a Skirmishben szerzett tapasztalataim alapján azt mondhatom, hogy a játékmenet sokban nem változott, tipikus Heroes maradt. A szokásos kő, fa és arany nyersanyagok mellett megjelentek a ritka nyersanyagok, ezek rendre: Dragon Blood Crytal, Starsilver, Dragonsteel és Shadowsteel. A ritka nyersanyagok szükségesek a különleges épületek építéséhez, valamint a különleges egységek (például a Titán avagy a legerősebb egységek) gyártásához.
A harc nagyon hasonló (ha nem ugyanolyan), mint az előző részben. Minden harc egy taktikai fázissal kezdődik, amelyben lehetőségünk nyílik a soraink rendezésére, felcserélhetjük az egységeink sorrendjét, pozícióit, de akár úgy is dönthetünk, hogy bizonyos egységeket nem teszünk ki a harcmezőre.
A taktikai fázis után jön a harc, amelyben az egységek kezdeményezési tulajdonságuk alapján felállított sorrendben jönnek körökre osztva. Minden körben egyszer cselekedhetünk a hősünkkel is, ami vagy egy egyszerű támadás, vagy pedig valamilyen varázslat használata lehet. Érdemes odafigyelni arra, hogy bizonyos egységeknek nem csupán a szokásos támadás-védekezés-várakozás lehetőségük van, hanem van saját speciális képességük, amelyek különböző szoros helyzetben kimondottan jól jöhetnek.
A harctér négyzetrácsszerű felosztásban van, bizonyos egységek 1 x 1, mások 2 x 2 rácsot foglalnak el, ezért érdemes figyelnünk arra, hogy a saját egységeink útját ne blokkoljuk (vagy az ellenfeleink útját pont blokkoljuk).
A single player módban lehetőségünk van több ellenfelet is betennünk, így akár „hot seat”-módként úgy is használhatjuk, hogy egy számítógépen ketten játszunk. A multiplayer részben az internetes kapcsolat mellett lehetőség van LAN (helyi) kapcsolatban is az egymással vagy egymás elleni játékra.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!









