2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Ilenar (pre-alpha) körökre osztott stratégia

    Elérkezett az idő, hogy pre-alpha tesztelésre toborozzunk embereket a játék legújabb kiadásához!

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Bemutató 6 éve 22

  • Ilenar - a körökre osztott stratégia

    A cikket egy visszatekintéssel szeretném kezdeni, de csak linkek és rövidebb beszámoló formájában. Rég volt már poszt a fejlesztéssel kapcsolatban, napok óta érik már a fejemben egy Logout poszt, hogy akiket eddig érdekelt lássák, hogy haladunk. Illetve a kételkedők miatt, akik egy farkasos játékot láttak benne.

    Ha még nem olvastad a korábbi posztot, akkor itt egy link hozzá, ebben a bejegyzésben a korábbi fázisok irományaihoz is találsz majd linkeket.

    AI

    Sikeresen elértünk a játékban egy olyan fázishoz, ahol már egy ismerős szinte gond nélkül tudott játszani a játékkal. Ez a fázis nem más, mint a számítógép által irányított hős, illetve frakció. Sajnos még nem teljesen egyedi, mivel lassan haladunk. Az ellenfél ugyan azokat az egységeket tudja csak felbérelni, mint mi. Minden stat és animáció, skin ugyan az, mint nekünk.
    Az AI még nem tud hőst vásárolni, azt nekünk kell beillesztenünk a játékkal. Ha ez megtörtént, akkor onnantól kezdve már körökre osztva(!) tud mozogni, nyersanyagokat felvenni, építkezni, egységeket toborozni... és harcolni.
    Harc: ez egy kényes téma volt nála, mivel szégyenérzet és gondolkodás nélkül a kalandtérképen betámadott mindenkit, akit lehetett. Sokszor kikapott, sosem tanult belőle.

    Folytatás...

    szupermacs 7 éve 11

  • Ingyenes játék

    Steamen most ez a játék ingyenes.

    Néha már kellemetlennek érzem, hogy szegény oriic-ot zaklatom az ingyen játékokkal, gondoltam kiírom inkább ide. Ha van valami más fülesetek ingyen játékkal kapcsolatban, kérlek linkeljétek!

    szupermacs 7 éve 7

  • 6000 Ft-os Macbook Pro

    Olvasgattam a neten és szembe jött velem ez a cikk.

    Nincs bajom azzal, ha valaki egy elírást az árban ki akar használni, mivel 60 forintért én is megvettem tavaly a SW Collectiont, de ha nem kapod meg, ne akarj már felháborodni. Talán csak én tartom szánalmasnak azt, ha egy ennyire egyértelmű hibát talál az ember egy webshopban és nem veszi tudomásul, hogy technikai baki? Miért van ekkora hamis igazságérzete az ilyen embernek? Miért járna neki ennyiért a termék (még ha jogilag tényleg meg is kaphatná)? Nem beismerni kellene, hogy igen, sz@rrágó voltam, olcsón akartam megvenni egy olyan terméket, amit sose tudnék kiperkálni, bevallom, hogy rossz dolog kihasználni az ilyet, de még rosszabb balhézni, ha nem kapom meg?

    szupermacs 7 éve 55

  • Egy körökre osztott stratégia születése 4. rész

    Megszületett a név.

    Talán annyira nem hangzatos, mint egy Heroes of Might & Magic, nem is annyira komoly, mint a Disciples és nem is annyira fantasy, mint az Age of Wonders, de mindenképp a játék történetéhez köthető majd:

    Ilenar

    Az Ilenar fogja szolgálni az éltető energiát a játékban, amiért a harc dúl az univerzumban. Minden fajt ez éltet. Mindent körülvesz, mindenhol megtalálható.
    Egyelőre ennyit a körítésről, most jöjjenek a változtatások, amit talán kevesen, de vártak és amik miatt kezdi felvenni a végső formáját a játék. Mert igen, ez már kezd olyan alakot felvenni, mint egy játék. Kicsit kevés, kicsit kezdetleges, de mindenképp haladtunk az utóbbi hónapokban, amióta a legutóbbi bejegyzés készül.
    (A korábbi blogbejegyzéseket itt és itt tudjátok elolvasni.)

    - Működő harc rendszer:
    A frakciókban a hősökön kívül 6 kaszt lesz megtalálható, amiket sereggé lehet toborozni és neutrális/ellenséges/frakcióval azonos ellenségek ellen lehet bevetni. A játék megjegyzi a megvásárolt egységek számát, a csatatéren és a hősnél elhelyezett helyét.

    Folytatás...

    szupermacs 7 éve 12

  • Dekoraptor

    Készítettem egy jópofa kis grafikát, gondoltam megosztom veletek:

    Mivel dekoratőr a jelenlegi foglalkozásom és imádom a dínókat, így elkészítettem a tökéletes képet, ami jellemezni tudna engem.
    Egy kis Gimp, egy kis Inkscape.

    szupermacs 7 éve 8

  • Dohányzás és dohányok

    Tudom, hogy undorító szokás és káros, sokakat zavar, de azért írnék róla egy kicsit.

    Már vagy 10 éve dohányzom. 14-15 évesen próbáltam ki először még 2003-2004 környékén. Akkoriban 420 forint volt egy doboz Kent cigi. 1 évvel később ukránoktól vásároltam pár doboz LM-et 250 Ft-ért, de akkor mondtam, hogy ilyen hulladékot soha többé.
    Elkezdtem a középiskolát és akkoriban jött be új cigiként a Bond, ami 390 környékén nyitott, majd később a Viceroy. Nem voltak annyira rossz cigik, akkor még csak az érdekelt, hogy legyen valami szívható füst. Kent és West Ice voltak akkor is a kedvenceim. Édesapám Szimfóniát vett mindig, abból is a pirosat. Egyszer kóstoltam csak meg, nagyon nem az én tüdőmnek való volt.
    1-2 évvel később a Bond és Viceroy ára felment majdnem 500 forintig. Akkoriban jöttek finn cserediákok az iskolába és mondták, hogy mennyire olcsó nálunk a dohány. Náluk 1000 Ft (átszámítva) alatt semmit nem kapni, akkor csak nevettünk ezen, hogy itt ilyen nem lesz.
    Pár évvel később bejelentették, hogy a boltokban nem árulnak majd több cigit és dohányt, csak dohányboltokban. Arról is hallottunk, hogy 1000 forintra emelkedik mindnek az ára. Leesett az állunk. Engem annyira nem érintett, mert akkor már pár éve töltöttem magamnak a cigit.

    Folytatás...

    szupermacs 7 éve 108

  • Egy körökre osztott stratégia születése 3. rész [Frissítve!]

    Az első blogot itt olvashatod el: Egy körökre osztott stratégia születése

    Mivel az előző blogbejegyzést kicsit elkapkodtam és nem volt már türelmem frissíteni, így írok egy folytatást:

    Az első bejegyzésben arról írtam, hogy az irányítást, az épületeket és nyersanyagokat készítettük el. Most arról lesz szó, hogy azóta mik változtak?

    1.) Be lettek fejezve az épületek, meg lett határozva, hogy hány darab lesz és milyen funkciókat kapnak. Ezek az alapok, a későbbiekben még lehet változás, ha a fejlesztés egy olyan pontjához érünk, ahogy a fejlesztéseket tudjuk majd megvásárolni a játékban.

    2.) A hősök útvonaltervezése is kész van, már nem szoktak problémák lenni azzal, ha egy object az útjukba kerül. Kikerülnek mindent, nagyon patent lett.

    3.) Az első fajhoz köthető hasznos nyersanyagok meg lettek tervezve, rajzolva, illetve a lelőhelyeik is interaktívak és már, a játékban lehet őket gyűjteni.

    A képeken látszik, hogy mennyit haladtunk az alapoktól kezdve:


    Az első hős útvonaltervezése.


    Szintén az első hős útvonaltervezése.

    Folytatás...

    szupermacs 7 éve 18

  • Frissítve! Star Wars: The Digital Six Film Collection

    Akit most érdekel HD minőségben a film, beszerezheti a Google Play Áruházban mindössze 59,99 Forintért mind a 6 filmet.

    Infóért köszönet Mr.Csizmás fórumtársnak!

    UPDATE: A film már nem elérhető, a szerencsések csak a délelőtt folyamán tudták beszerezni. Remélem azért sokaknak tudtam segíteni!

    szupermacs 7 éve 54

  • Jurassic Park

    Sziasztok.

    Mai napig kedvenc filmjeim a Jurassic Park világába tartozó alkotások. Megszereztem őket DVD-n, könyvben, meg játékban (JP The Game). Sajnos a régebben kiadott PC játékokat szinte arany árban mérik, gondolom a ritkaságuk miatt (gondolok itt a Trespasser és Operation Genesis alkotásokra). Relikviákat nem gyűjtök, mert nem nagyon tudnám hova kitenni őket. A szekrénybe meg betétnek drága mulatság lenne.
    A kérdésem csak annyi: ti szeretitek ezt a sorozatot, illetve a játékokat, könyveket? Milyen relikviáitok vannak, ha esetleg vannak?

    Utólag hozzátenném, hogy filmes plakátokat azért keresek, illetve mozis displayt.

    szupermacs 8 éve 18

  • Magyarországon a foglalkoztatottak száma nőtt...

    ...mondja a Petőfi Rádió.

    Érdekes, hogy mennyire büszkék a rengeteg közmunkásra.

    Dolgozott már valaki ebben a programban?

    szupermacs 8 éve 45

  • Volt egyszer egy Akció-RPG 1. rész

    Mivel kértétek, így írnék egy keveset a régi kedves játékunkról, ami sajnos sosem készült el.
    Tehát az egész akkor kezdődött, amikor egy osztálytársunknak szerettünk volna karácsonyra készíteni egy teljesen fapados mezei ARPG játékot pár pályával, pár fegyverrel, vicces szövegekkel és hetek alatt elkészítettük. Nagyon tetszett neki és a többi embernek is, akik kaptak belőle másolatot. A grafikája szörnyű volt, a kivitelezés is szintén förtelmes, de a funkcióját ellátta és mivel hamar készen volt, nem is kellett hozzá sok energia. Viszont egy évvel később kitaláltuk, hogy elkészítjük neki a második részét a játéknak és középiskolai óráink nagy része nem a tanulással, hanem azzal ment el, hogy megbeszéljük, hogy milyen lesz:
    Legyen benne
    -skill rendszer
    -sok, változatos pálya
    -több karakterosztály
    -inventory
    -bossok
    -járművek
    -pet
    -jobb grafika (persze 2D)
    -rengeteg fegyver...
    -...amiknek sok változata lenne különféle enchantokkal
    -több ellenféltípus, mint az első részben...
    -...amiknek szintén több változata lenne, mint Diabloban a Unique mobok
    -fizetőeszköz amivel kereskedni lehet
    -életerő és energiatöltő egységek
    -építkezés, amivel saját bázist lehet létrehozni
    -egyedi halálozási rendszer amihez egy alvilági "instance" is tartozott
    -hot seat mód
    -egy előzőleg létrehozott és mentett karakter "behívása" a játékba "petként"

    Folytatás...

    szupermacs 8 éve 10

  • Egy körökre osztott stratégia születése

    Sose írtam még blogot, de úgy éreztem, hogy elérkezett az idő, hogy belevágjak. Jóbarátommal volt még 5-6 évvel ezelőtt egy ötletünk, hogy szeretnénk egy nagyon jó TBS játékkal játszani, de nem nagyon voltunk elragadtatva az akkori felhozataltól és a régi címeket már meguntuk. Akkor jött a megvilágosodás, hogy készítenünk kellene magunknak egy játékot... Amiből végül egy akció RPG lett végül, de 4 év fejlesztés után abbahagytuk az egészet, pedig már olyan közel volt a cél. De ez egy másik történet.
    Nagyjából 3 hete amikor jegeltük az RPG játékunkat, eszünkbe jutott, hogy mégiscsak kellene az a körökre osztott stratégia. De miben nyújtana többet, mint azok, amik a piacon vannak? Szebb lesz? Olyan lesz, mint a Heroes of Might & Magic 3? Vagy jobb lesz? Minket ezek nem érdekeltek. Nekünk egy olyan kellett, amit mi alkotunk és ami olyan lesz, amilyennek akarjuk. A motortól elkezdve az utolsó megrajzolt pixelig. Rengeteg ötletünk volt amiket még évekkel ezelőtt bele akarunk rakni. Gondolkodtunk HOMM3 modon, de teljesen újat akartunk. Ebből lett az, amit most szeretnék bemutatni egészen a kezdetektől... a "fejlesztés" összes folyamatán át, majd a kész termékig.

    Kezdjük is!

    Folytatás...

    szupermacs 8 éve 18

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.