2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Egy körökre osztott stratégia születése 4. rész

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Megszületett a név.

Talán annyira nem hangzatos, mint egy Heroes of Might & Magic, nem is annyira komoly, mint a Disciples és nem is annyira fantasy, mint az Age of Wonders, de mindenképp a játék történetéhez köthető majd:

Ilenar

Az Ilenar fogja szolgálni az éltető energiát a játékban, amiért a harc dúl az univerzumban. Minden fajt ez éltet. Mindent körülvesz, mindenhol megtalálható.
Egyelőre ennyit a körítésről, most jöjjenek a változtatások, amit talán kevesen, de vártak és amik miatt kezdi felvenni a végső formáját a játék. Mert igen, ez már kezd olyan alakot felvenni, mint egy játék. Kicsit kevés, kicsit kezdetleges, de mindenképp haladtunk az utóbbi hónapokban, amióta a legutóbbi bejegyzés készül.
(A korábbi blogbejegyzéseket itt és itt tudjátok elolvasni.)

- Működő harc rendszer:
A frakciókban a hősökön kívül 6 kaszt lesz megtalálható, amiket sereggé lehet toborozni és neutrális/ellenséges/frakcióval azonos ellenségek ellen lehet bevetni. A játék megjegyzi a megvásárolt egységek számát, a csatatéren és a hősnél elhelyezett helyét.

A hős seregében így lesznek elhelyezve az egységek.

A csatatéren is szabadon lehet már mozogni az egységekkel, illetve megtalálhatók a harchoz használatos gyors gombok, amik minden hasonló játékból ismerősek lehetnek.

Pillanatképen a háború.

- A hősök statisztikái befolyással vannak a sereg teljesítményére:
Ha a hősünk szintet lép a harcok által szerzett tapasztalatból, vagy bármilyen alternatív forrásból szerzett tapasztalati pontokból, a karakterlapon található skilleket (vagy inkább statisztikáit) fejlesztve kihatással vannak a döntéseink a harc során.

Józsi karakterlapja.

- Finomított HUD:
A HUD sokat számít egy játéknál. Még mindig nem teljesen végleges, még mindig kicsit bonyolultnak tűnik, de a fölösleges sallangok le vannak szedve... nagyjából.

Eltelt egy újabb kör.

- 9 fajta unit készült el:
Eddig 9 egység készült el a játékban, fajonként 6 egységgel kell majd számolni, illetve a neutrális egységekkel, amik egyik frakcióhoz sem tartoznak.

- A karakterek animálásához saját riggelő program lett írva (aminek az egyéni rendszere segítségével az adatok közvetlenül integrálhatóak a programba):
Minden karakter renderelése után egy saját, házilag írt riggelő programban lettek meganimálva.

- A kalandtérképen más és más szándékú seregek vannak akikkel az interakció
során választhatsz, hogy szövetkezel magukra hagyod őket vagy pedig leigázod
:
Itt a már fentebb írt neutrális egységeket lehet a kalandtérképen megtámadni. A program átszámolja az egységek létszámát a seregben és ha nem szükséges, nem kényszerít egyértelmű csatákba. Persze a tapasztalat amit nyerni lehet, sosem árt.

Az ellenségek a kalandtérképen várnak a sorsukra.

Talán nem kéne belénk kötniük?

Meggondolták magukat.

Eddig itt tart a fejlesztés, a következő fázisban egy újabb faj lesz a terítéken, amit én magam tervezek és modellezek. Mindenképp szeretném ismét ajánlani a
-Facebook oldalunkat,
-a YouTube csatornánkat
-és a Patreon oldalunkat, ha valaki egy csekély pénzösszeggel segítené a munkálatokat, hogy jogilag ne bonyolódjunk bele majd a kiadásba a fejlesztői környezet licenszelésével kapcsolatban.

Köszönjük, hogy elolvastad a posztot, a kérdéseket, kritikákat és egyéb infókat kommentben is szívesen adunk!

Hozzászólások

(#1) szupermacs


szupermacs
veterán

Jöhetnek a kérdések! :R

(#2) Silεncε válasza szupermacs (#1) üzenetére


Silεncε
őstag

Milyen engine alatt készül? Esetleg saját fejlesztés? Lehet volt már korábban kérdés, de nem emlékszek, hogy volt-e válasz rá

[ Szerkesztve ]

(#3) szupermacs válasza Silεncε (#2) üzenetére


szupermacs
veterán

Gamemakerben készül, teljesen saját engine.

(#4) BoB válasza szupermacs (#3) üzenetére


BoB
veterán

Erről van szó: [link]?

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#5) szupermacs válasza BoB (#4) üzenetére


szupermacs
veterán

Igen. GM Studio amit használunk, de nem a legújabbat.

(#6) sztanozs válasza BoB (#4) üzenetére


sztanozs
veterán

Igen.

szupermacs:
Amúgy tök jó látni, hogy haladtok a dologgal!

[ Szerkesztve ]

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#7) szupermacs válasza sztanozs (#6) üzenetére


szupermacs
veterán

Köszi, reméltem, hogy itt leszel. :D

(#8) Redneck


Redneck
veterán

Sok sikert a fejlesztéshez!

Egy tipp: Kicsit túl kékeszöld az egész, nagyon egyhangú, ezt gondoljátok át.

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#9) szupermacs válasza Redneck (#8) üzenetére


szupermacs
veterán

Minden fajnak szeretnénk egy anyabolygót egy atmoszférával, amihez egy hasonló HUD-ot terveztünk. Nem ilyen kesz a végleges. Több tile készül majd, mindhez sajat színvilágú HUD-dal.
Köszönjük! :R

[ Szerkesztve ]

(#10) Redneck válasza szupermacs (#9) üzenetére


Redneck
veterán

Így már értem. Ránézek még a készülő produktumra, ha bejön némi zsével is hozzájárulok a projekthez! :K

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.