MZKT-74135 Tank transporter

Az MZKT-7413 a hatalmas szovjet tank szállító, akár 3 csapatszállítót is elvisz a megadott célpontra.

Adatok:
Configuration: 8 x 8
Cab seating: 1 + 8 men

Dimensions and weight
Weight: 25 t
Maximum load: 70 + 60 t
Length: 10.83 m
Width: 3.12 m
Height: 3.95 m

Mobility
Engine: Mercedes-Benz OM441LA
Engine power: 796 hp
Maximum road speed: 82 km/h
Range: 600 km

Több infó.....

videó.

KZKT-7428 tank transporter

Adatok:

Entered service: 1981
Configuration: 8 x 8
Cab seating: 1 + 5 men

Dimensions and weight

Weight : 23.7 t
Towing load : 70 t
Length: 10.06 m
Width: 2.88 m
Height: 3.42 m

Mobility:

Engine: YaMZ-8401.10-14 diesel
Engine power: 650 hp
Maximum road speed: 65 km/h
Range: 700 km

több infó....

Tatra 815 10x10

Adatok:
Motorok:
Turbófeltöltős.
V8: * 280 kW (375 hp) @ 1700-1750 rpm
* 325 kW (436 hp) @ 1700-1750 rpm

V10-V12 : 350 és 590 Le 1,550–2,750 Nm
Az MTU motorral szerelt változat, 820 Lóerős és 21,930cc-is.

Videó.

Kraz-6316

Kraz-6316 Orosz katonai jármű:

Súly: 15Tonna
Motor: 450Le
Meghajtás: 8x8
Végsebesség: 85km\h

BAT 2 (БАТ-2)

BAT 2 orosz Buldózer-mentesítő, mely a Magyar Honvédség is használ jelenleg is.
Motorja: 38.800 cm3, V12
Sülya: 40.000kg
Max sebesség: 60km\h

Magyar BAT-2

Videó1

MAZ 7907

MAZ 7907: A MAZ 7907 egy bivalyerős és óriás orosz vontató. A dög fejlesztése 1984-ben kezdődött, a cél egy olyan jármű volt, amely konfliktus esetén képes lett volna eljuttatni a legeldugottabb helyekre is rakományát - nevezetesen az RT-23 (SS-24) ICBM (interkontinentális ballisztikus rakéta) mobil állásból is indítható verzióját, a Celina-2-t. 1994-ben mikor elkészül, a világ legtöbb tengellyel rendelkező közúti járműve lett. Összkerék-kormányzású, azaz parancsra mind a 24 kerék elfordul. Természetesen nem azonos szögben, hanem szépen ívre illesztve az összes abroncsot, így a harminc méteres gólem meglepően kis sugarú ívben fordul. Nyilván nem P126 viszonylatban, de a tajgán erre nincs is nagy szükség. Forrás.

Méretek:
Hosszúság: 30 méter
Magasság: 9 méter
Szélesség: 4,8 méter
Tengelyek száma: 12
Hajtott tengelyek száma: 12
Saját tömeg: kb. 200 tonna
Maximális terhelhetőség: 220 tonna

(БАЗ) BAZ 6944 (8x8) & BAZ-69501

(БАЗ) BAZ 6944 (8x8):

A BAZ 6944, egy önjáró rakétahordozó volt, belsejében 9K714 Oka rakétarendszer volt elrejtve. A gép tud vízen is menni, hála a csónak szerű kialakításának, amit hátul 2db vízsugaras motor hajt. Az összes keréken független torziós felfüggesztés teljesít szolgálatot. Tömege összesen 29 Tonna végsebessége 65Km\h.

Motor: V-twin dízelmotor Utd-25 400 LE

Kép. Kép 2. Kép3

ZiL 134 Pre-production model.

A Zil 134 egy prototípus volt, ebből fejlesztették ki, a ZiL 135-öt, túl sok információ nincs róla, mert csak pár darab létezett belőle, amit tudni kell róla , hogy egy ismeretlen típusú 12 hengeres motor szolgáltatta a 240Le-őt, és 14 tonnát nyomott. Hasmagassága 50cm.

Videó.

Video2.

Zil 134:

History of development:
Based on the results of tests of prototype ZiS-E134 and other experimental design vehicles with high terrain průchodivostí team was headed by VAGračevem in Special Design Bureau (СКБ - Специальное конструкторское бюро) ZIL automobile was designed in January 1957 produced a four-axis auto truck ZIL-134 (АТК -6 Artillery event. truck tractor - round).
Peculiarities of construction:
For new vehicles were specially constructed motor drive, hydro-mechanical three-stage automatic transmission, the distributor of the main automatic differential lock, the entire chassis with independent suspension all wheels and prolonged operation of the rocking members cushioning, articulated Raceways and hub reduction drive in the wheel hubs, hydraulic power steering, Hermetic hydropneumatic brake, start the heater / preheater, 16,00-20 tire "and the system of centralized control of pressure in them and lots of other" specialties ".
As the author of the original article says, "nothing like that until it was unknown not only in the Soviet Union, but imagine, even in the world" ...

ZIL 167

A mai járművünk egy igen ritka gép, igazából a ZIL 137 elődje, 6x6-os, és Szibériában használták a 60-as években emberek szállítására, nehéz körülmények között.

Videó.

Adatai:

ZIL-E-167 is an off-road truck:

This truck was designed in the begin­ning of 1960’s. It was designed to with­stand dif­fic­ult con­di­tions in Siberia, Urals and far east and north­ern ter­ri­to­ries of Soviet Union. It is also able to cross water and it is able to con­trol its tire pres­sure, equipped with air clean­ing sys­tems and has 4.5 kW elec­tric engine to pump water (in case of fire) and it also has radio trans­mis­sion capabilities.