Lassan kezdem látni az alagút végét, illetve nem is annyira lassan.
A minap, ami a cikk megjelenéséhez képest már lassan két hete volt, hogy újabb jó nagy adag dolog meglett javítva az autón.
Kilett cserélve az előzőekben elmaradt hosszbordás szíj, a difi olaj, a két első törött rugó, a hátsó stabpálcák, a zavarosan működő fűtéskonzol. De üröm volt az örömben, ugyanis még aznap mikor reggel indultam a szerelőhöz, nem indult a kocsi. Csak kb negyedik indíózásra volt hajlandó. Hát gondoltam is hogy akkor most baj van. Kiderült, hogy az üzemanyagcsövek végén lévő valamelyik O gyűrű elengedi a nyomást, emiatt a motor falsot szívott és persze picit csordogált is a gázolaj. Na de azóta már ez is javítva lett szerencsére, plusz megvettem az új emelési pogácsát ami hiányzott. És a motor burkolatához rezgéscsillapító gyűrűket, továbbá egy csavart is.
Kezdjük is részletesen akkor.
A két első rugót kicseréltük, ebben sok különlegesség nem lenne, sajnos nem ugyanolyanra mint ami benne volt, mert a talán gyári az 4 zöld pöttyös jelölésű volt, én meg egy fehér jelölésűt kaptam. De a lényeg, hogy tart és nem zörög az sem. Nyilván stabilabb az autó.