Hirdetés

ADATA AX7000 fényképes bemutató - nem teszt

Most jött, úgyhogy véleményt még csak minimálisat tudok írni:
- Samsung S6 Edge-t ha rádugok az egyes vagy kettes USB-re, akkor 30%-os töltöttségnél azt írja, hogy 1 óra 10 perc míg felmegy 100%-ra. Ez azt jelenti, hogy tényleg leadja a 2A-t
- ha a power bankot kötöm töltőre, akkor a 4 LED-ből csak 1 világít 1 óra töltés után (2.4A-s töltőfej), szóval alsó hangon 4 óra lehet telenyomni








ecipo.hu - unboxing, tapasztalatok, árazás

Egy kolléganőm hívta fel rá a figyelmem, hogy már cipőt is lehet online vásárolni normális formában. Több oldal is létezik, de jelenleg az egyik legbarátságosabb az ecipo.hu . Ha jól szűrtem le ők eredetileg lengyel székhelyűek, viszont már a magyar piacra is betörtek abszolút törvényes keretek között, számlával, garanciával és könnyű vásárlástól elállással.

Az én történetem egy Tommy Hilfiger cipő körül zajlódott és most ezen vásárlás kapcsán gyűjtöm össze a tapasztalatokat.

Ha megvan a kinézett cipő, akkor egy gyors regisztráció után a méret kiválasztásával már lehet is bedobni a kosárba. Elég sok információ rendelkezésre áll, fényképből legalább 5-6 cipőnként (3D-ben forgathatóval együtt) és a mérethez is adnak cm pontos értéket, hogy lehessen tudni pontosan milyen hosszú lábfej fog beleférni.

A rendelés megnyomása után lehet fizetni, elég széles skálából választva, mint banki utalás, bankkártya vagy paypal. A leadástól számítva 2-3 munkanapon belül a kezünkbe is nyomják a csomagot (10e Ft felett ingyenes a kiszállítás).

Ford Fusion - 2017 költségei. Lopás, törés, fenntartás

Lássuk idén mibe került az autós luxusélet. Megint eltelt egy év, mintha egyre gyorsabban repülne az idő...

Korábbi cikkek:
Ford Fusion - egy év autóhasználat költsége, 2016l
Ford Fusion - számok egy év autóhasználat után

Az utóbbi 12 hónap súlyosabban alakult, mint az azt megelőző. Volt pár kocc és volt egy kiadós tatarozás is. Ami továbbra se ütött be szerencsére, az a trafipax és a kerékbilincs révén se gazdagítottam az önkormányzatot.

Először elmondom az éves sztoryt, ha a pénzügyek érdekelnek, akkor ugord át a következő bekezdést:

2017 eseményei

Kezdjük az elején. A tavalyi cikk megírása után 1 héttel bekaptam egy szép jobb hátsó kerékcsapágy kikopást. Eleinte csak reggelente lehetett kis surrogást hallani, ami az első pár száz méter után teljesen eltűnt. Aztán a karácsonyi 200 kilométeres autópályázás után visszalassítva városi tempóra egy ijesztő humpogásba és nyekergésbe csapott át, ami kanyarokban még rosszabb lett. Még aznap megemeltük és szabad kézzel mozgatva is lötyögött a kerék. Igazán öröm volt szerelőt találni a két ünnep között.... 15000Ft-ba került.

Batteriser - Batteroo - megjött végre

Hát ideért...

Másfél évet kellett várnom rá, de karácsony előtt jött a mail FedEx-től, hogy csomagot hoznak és 2 nappal ezelőtt meg is jött. Bemutató később

Hotline, ahogy én szeretem

http://icecreamapps.com -on is feljön az újkeletű customer help chat window. Provokálva éreztem magam az "and I'm a real person" megjegyzéstől, de a supportos simán vette a lapot :)

Hey I'm Phillip (and I'm a real person). Do you have a question about Icecream Apps products?

→are you a real person?

Phillip: Yes. How can I help you?

→oh thats great, we have to fight against robots!

Phillip: We don't have to.

→but the judgement day!

Phillip: Asimov's rule, you know.

→and the Skynet rule?

Phillip: I prefer to believe that robots will be led by the three rules of robotics by Asimov, I am optimist.

→haha. Glass is half full for you, now I see! :) Thank you for the funny chat, now I try this screen recorder, lets see what does it know. Have a nice day

Raidsonic ICY BOX IB182MU3 - USB 3.0 mSATA külső ház teszt

No, egy gyors képes bemutató egy igazán elegáns, fém burkolatú, mSATA SSD befogadására alkalmas külső házról:

A csomag tartalma a kasztni, az elektronika, a szükségesnél több csavar, USB kábel és egy csavarhúzó. Az összeszereléshez rá kell csavarozni az "alaplapra" az SSD-t. Ennél többet írni erről pazarlás volna :), képek:

Ford Fusion - egy év autóhasználat költsége, 2016

Ismét eltelt egy év. Ahogy tavaly is számot vetettem, úgy idén is dobok ide egy kis összegzést mibe is fáj az autós élet. A szándék kettős: archiválni magamnak, valamint segíteni azt, aki most vágna bele az autós pénzszórásba.

Idei történések

Összességében nyugis éven vagyok túl, 12000 KM alatt nem volt traffipax, nem volt kerékbilincs, nem volt lerobbanás. Bár továbbra se tartom szép kocsinak, de már nagyon a szívemhez nőtt időközben. Ennek a legfőbb oka, hogy nem okozott bosszúságot és mert autós viszonylatban olcsón megúsztam az idei évet is, hisz az évi kötelező 2-4 izzókiégésen kívül más javítására nem kellett költeni. Annak tükrében pedig, hogy a Totalcar-os heti merítésekben olvasható, mások által elszenvedett szívásmennyiséghez és kocsiba öntött pénzekhez képest az enyém minden reggel és este zokszó nélkül indul a kulcsfordításra, hát tényleg csak áldhatom az eget, hogy ezt vettem meg, nem pedig egy prémiumabb Mondeo-t, vagy Accordot.

MVMT Voyager - újra egy szép karóra széria

No ismét betalált az MVMT, sikerült egy úgy nyálcsorgatós szériát összedobniuk Voyager néven. Már megfigyeltem magamon, hogy akkor tetszik igazán egy óra széria, ha igazából a 10-ből 7 váriánst is megvennék egyszerre :)

A legdögösebb ez a kettő:

Aztán a többiek, a Desert is nagyon ott van, csak hozzá illő ruha is kell:

7 nap üzemidő Androidon - Samsung Galaxy S2

Mióta váltottam S6 Edge-re, azóta a régi S2-m megörökölte a másodlagos telefon pozíciót, a titulussal járó SIM kártyával. Egy jó öreg T-Mobile-os Domino feltöltőkártya, nagyon ritkán használom csak, hébe-hóba bankoláshoz.

Mobilnet és Wifi le van tiltva, mivel nincs rá szükség, és a rendszer factory reset utáni állapotban van telepített programok tekintetében, csak a roothoz szükséges dolgokat raktam fel.

No ilyen körülmények között vettem észre, hogy egy okostelefon is simán hozza egy feature-phone vagy egy buta telefon üzemidejét, ami jelen esetben 7 nap! Mindezt úgy, hogy folyamatosan a táskámban van, tehát átregisztrálgat a cellák között naponta többször is.

Szóval a mai mobilok is bírják addig mint a régi Nokiák vagy Sony Ericsonok, ha lebutítjuk ugyanarra a szintre, és csak sima telefonként használjuk:

Dell Latitude E5470 vs E5570 vs E7470 vs E5420

Kis kerékpáros téma után vissza a technikához. Már-már elfelejtettem, hogy lőttem nektek pár képet a legújabb generációs, 2016-os Dell üzleti notikról, de most elém került a telefonomról. Ritkán kerül az ember keze közé egy évad 3 legérdekesebb példánya, gyorsan megörökítettem, hogy mi is a különbség. Csináltam pár semmitmondó tesztet is.

Röviden: mind a három típus nagyon jól összerakott, billentyűzet világításos, könnyű, erős és halk működésű. A legjobb vételnek az E5470 idén, mellette az E7470 értelmetlennek tűnik (200 grammnyi és 5mm-nyi különbség van, kb ennyi). Negatívum csak az ár.

Szerelhetőség: nagyon jó az előző évekhez képest. 5-6 csavart kell meglazítani, melyek nem tudnak kiesni a hátlapból!! Ezen felül a takaró lemez csak egy sima lap, tehát nagyon könnyen kivehető csavaroldás után. vére.