2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Az utángyártott alkatrészek egyre romló minősége az autóiparban

    Nem egy PHD-s értekezés lesz, de aki tulajdonol gépjárművet és megpróbál spórolni az alkatrészen(nem gyárit vásárol bele), annak bizony meggyűlhet a baja. Egy autóban rengeteg alkatrész tud elromlani, de ezt mondanom sem kell. Én többnyire haverom műhelyében szerelgetem a sajátomat (BMW E39 530D), mert egy ilyen idős autóhoz nem kell nagy szakértelem és ott van nekünk Vörös Jenő, aki nagyon informatívan osztja meg a tudását. Természetesen ha komolyabb dolgot kell megoldani, akkor a szerelőm megcsinálja. Általában szeretek jó minőségű utángyártott alkatrészekkel operálni (Bosch, Textar, ATE, Sachs, LUK), mert ugye ezek gyári beszállítók is. Vannak már oldalak, ahol ki lehet keresni a gyári alkatrész beszállítóját és megrendelni "ugyanazt" olcsóbban, de tényleg ugyanaz? Dehogyis, de eddig nem feltétlen volt rosszabb. Mostanában viszont tapasztalom, hogy a már említett ismertebb márkák ipari hulladékokat adnak ki a kezük közül és még az sem segít, hogy a sz*r alkatrészt visszaküldeni, majd megvárni még bevizsgálják és visszaadják a pénzedet iszonyat idő. Vettem egy tápszivattyút, mert a gyári már gyengélkedett és az optimális előnyomás értékétől messze elmaradt. Milyet vegyek? Bosch volt benne, hát akkor gyerekek dobok bele egy Bosch-t. 1 hét múlva megint nehezen indul. Rádobom diagra és már bedobta a tápszivattyú hibát(wat??). Na nézzünk már élő adatban egy előnyomást: 3,2 bar (3,7-től jó, de 4.0 a katalógus érték). Tudjátok mit akkor?

    Folytatás...

    Carlytoo 2 éve 22

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.