Hirdetés

2022. május 26., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) UnA


UnA
Korrektor

El kell adni a BMW-t, egyre rosszabb hatása van... ;)

(#2) Kolondrum

Ebben nincs rendszer az fix. Kinek ennyi, kinek annyi az ügyintézés, de egy fix, jó ha van másik autó.

RMX3301 - Suzuki Vitarához eladó néhány tartozék. Érdeklődni privátban

(#3) Carlytoo válasza UnA (#1) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Nyilván nem fogom eladni. Főleg így.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#4) Tikakukac


Tikakukac
titán

Totalcar hozott a héten is sztorit.

Sok szerencsét, főleg régi premium autóknál a törés az egy nettó bukó, mindegy milyen a biztosításod.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#5) Carlytoo válasza Tikakukac (#4) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Ha jól olvastam az kicsit másról szól. Ott az autó értékén beállt, káresemény okozta értékcsökkenést fizette ki a biztosító elég slendrián módon.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#6) Tikakukac válasza Carlytoo (#5) üzenetére


Tikakukac
titán

Rengeteg írás van a témában, Vezessen is. Ne csak a legutolsót nézd.

Azt fixen tudom, hogy ebben az országban ha belédmennek te abból max úgy jösz ki nulla közel, ha amúgy a lottószámokat is kened-vágod minden héten. Prémiumnál meg gondolom tapasztalod, hogy még másabb a világ.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#7) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

15 év-től ha húzatni kell akkor roncstelep lesz belőle
kb 1-1,5 millió alatti kocsik egy nagyobb koccanás ütközés már nem érdemes megjavítani
Pénzügyileg bukó.

(#8) angyalpc2 válasza Tikakukac (#6) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Vajon más ország is ilyen?

Nálunk egy régebbi Ot közeli kocsiba mentek bele, még menthető lett volna de a biztosító elkaszálta.
Haver kocsija is csak a Casco mentette meg egy saját belesetnél

(#9) Tikakukac válasza angyalpc2 (#8) üzenetére


Tikakukac
titán

Még csak az sem kell hozzá. Annyira drága nyugatabbra a kasztnis meló, hogy haveromék egy amúgy tökéletesen funkcionáló hondát fognak kukába rakni, 2 küszöb kell rá és 2 sárvédő. Ez GTK odakint. A kocsi amúgy egy tojás Civic.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#10) tboldi válasza angyalpc2 (#7) üzenetére


tboldi
nagyúr

A jármű értékének 60%-a fölött számít gazdasági totálkárnak.

Nekem márciusban sérült meg a 2006-os Honda Jazzem, a főúton haladtam, és egy F Astrás faszi nem adott elsőbbséget. Először azt hittem, hogy a kisteher után csak előrébb gurul, hogy jobban belássa a kereszteződést, de mire érzékeltem, hogy nem fog megállni, már benne volt a fékutamban.
Az autó piaci értéke pont beleesik abba a 1-1,5 millióba, amit említettél, a javítás pedig 462k Ft-jába került a másik fél biztosítójának. Mondjuk az eredmény hagy némi kívánnivalót maga után, nem passzol a szín, illetve beraktak egy bontott, karcos, mattult fényszórót. Ezt (illetve a másikat is, hogy ne üssön el) kicseréltem saját kezűleg utángyártott Depóra. A sárvédőt is szívesen újrafújatnám, de ahhoz túl drága, hogy hátha jobban sikerül. Talán majd egyszer, de most van egy másik autó is, amivel foglalkozhatok.

A TC-s lekérdezésben bár a kalkuláció nem stimmel, de jól fel van sorolva, mi mindent érintett:

[ Szerkesztve ]

(#11) Somatom válasza tboldi (#10) üzenetére


Somatom
addikt

Tavalyelőtt egy kamikaze gtk. -t csinált a Kalosomból. 500 -ért vettem egy haveromtól, hat évig volt nálam, 400 -at fizetett a biztosító, így hát elengedtem.

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

(#12) D1Rect


D1Rect
félisten

Szerencsére sose volt ilyen gondom, de ahogy hallottam bele kell állni, a biztosítónak kötelessége megtéríteni mindent ami a baleset következtében neked kár.
Nyilván szeretnék a legolcsóbban megúszni, nem tudom mennyi a kár, de lehet erre szakosodott segítséget érdemes igénybe venni.

01110011 01101000 01101111 01110010 01110100 01110101 01110010 01101100 00101110 01100001 01110100 00101111 01100010 01101110 01110100 01001111 01010101

(#13) Mr X


Mr X
addikt

Pár fotó mondjuk sokat segítene.

(#14) Tikakukac válasza Mr X (#13) üzenetére


Tikakukac
titán

Meg alvázszám és cikkszámozás, állkapocs leszakadna szerintem embereknél, amikor bemondanék összegeket milyen apró fiszfaszok is milyen árban futnak egy G Astra esetében is, ha nem tákolás a cél, hanem az eredeteti állapot.
Ez bömbiknél agyhalál szint, volt biztosítós cikk, ahol írta a szervizvezető, hogy milyen kis csövek és nem látható dolgok tudnak olyan árba kerülni, hogy az ügyfél elzöldül.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#15) Somatom válasza Tikakukac (#14) üzenetére


Somatom
addikt

Ez bármelyik nyugati autóra igaz. Gondoltam, megspórolom a félévenkénti gumiszerelést. Vettem 30 -ért négy felnit a téligumiknak. 60 bele négy utángyártott szelep. :Y

[ Szerkesztve ]

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

(#16) Tikakukac válasza Somatom (#15) üzenetére


Tikakukac
titán

Mármint neked nyomásszenzor kellett?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#17) Mr X válasza Tikakukac (#14) üzenetére


Mr X
addikt

Amivel kevés utángyártô foglalkozik, vagy bonyolult alkatrész, az drága. Én attól kapok ideggörcsöt, mikor egy klímacső 50 ezer, vagy egy tömítést kellene cserélni (500 forint), de nincs külön, csak a komplett egység 30 ezerért.

(#18) Tikakukac válasza Mr X (#17) üzenetére


Tikakukac
titán

Kalaptartó gumi.

Ne szopass, hogy ez bonyolult vagy drága, mert arconlövöm magam. 5 ajtós G Astra szerintem meg van forgalomban még 1-2 itt-ott ergo kereslet is lenne.

És nincs :DDD Most ott tartunk, hogy amikor lesz rá 10 percem, előkapom a régit, keresünk más autóhoz valót, abból a gumit kikapom és a rögzítő füleket megtervezem és 3D nyomtatóval kinyomtatom.

És tonnaszám van ilyen idegesító apróság még ehhez az autóhoz is, ami egyszerűen nincs.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#19) Somatom válasza Tikakukac (#16) üzenetére


Somatom
addikt

Az a szeleppel együtt van (Renault Espace IV). Darabja 15 betanítással, hogy az autó buksija felismerje. 7-10 évet tud benne az elem, aztán kuka.

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

(#20) Tikakukac válasza Somatom (#19) üzenetére


Tikakukac
titán

Na igen a francia. Ők tudják csak igazán feltalálni a kereket is újra. Az külön topik kb.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#21) Hieronymus válasza D1Rect (#12) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

'... ahogy hallottam bele kell állni, a biztosítónak kötelessége megtéríteni mindent ami a baleset következtében neked kár."

Korrekt!
De van egy probléma. Az autó aktuális értéke a maximálisan megtéríthető kár nagysága.
Ha egy autó jelenlegi értéke 50 ezer forint, akkor maximum ennyit fizet ki a biztosító. Gazdasági totálkáros a jármű. Ha a jármű valós javítási költsége 150 ezer forint, akkor tulaj ráfizet 100 ezer forintot. Törölheti a szemeit, mert hiába nem volt felelős, a javítás teljes költségét senki sem fizeti meg neki.

Az autószerelők ezért "optimalizálnak". Amit lehet, azt a bontóból. Kicsit más a szín, az még belefér. Ahogyan korábban írta valaki itt.

ruszkik, haza!

(#22) D1Rect válasza Hieronymus (#21) üzenetére


D1Rect
félisten

Gondolom itt a kötélhúzás azon megy, hogy mennyit is ér az autó.

01110011 01101000 01101111 01110010 01110100 01110101 01110010 01101100 00101110 01100001 01110100 00101111 01100010 01101110 01110100 01001111 01010101

(#23) Tikakukac válasza Hieronymus (#21) üzenetére


Tikakukac
titán

A baleset bekövetkeztét megelőző állapotot kell helyreállítani. Ennyi.

Ja, hogy a biztiboiz szerint akkor már jó lesz a párásodó Depo lámpa a Hella helyett meg az utángyártott elálló lökös is jó, az, pedig, hogy mondjuk 15 évig törésmentes volt az autó, hirtelen elszállt meg megy a lecsóba?

Az igazi intézményesített lopás a biztosítás fizetés itthon.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#24) Somatom válasza Hieronymus (#21) üzenetére


Somatom
addikt

Simli bt az egész. Megállapítottak 400 rugó összkárt, amiből 130 a roncsérték. De, ezt nem a biztosító fizeti, hanem egy velük szerződött cég. Hát, mondom, nekem nyóc. Hívott egy ember, hogy akkor vinné az autót. Mondom jó, de mi lesz a 130 -cal?
-Hát ő csak 40 -et fizet.
-????
Kiderült, hogy ha a biztosító által megállapított roncsértéknél kevesebbet fizet a biztosítóval szerződött átvevő, akkor kérhetem a különbözetet a biztosítótól. Szóval, a biztosító által készített képek alapján a biztosító szakértője megállapít 130 -at, majd ugyanezekből a képekből az átvevő cég képviselője megállapít 40 -et. Milyen fura! Erről viszont nem szólt semmilyen hivatalos dokumentum. Abban maradtunk, hogy ha utalja a különbözetet a biztosító, akkor viheti a csávó az autót. Így is történt. Vajon hogy lehet ilyen szerződött átvevőnek lenni? :N

[ Szerkesztve ]

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

(#25) Hieronymus válasza D1Rect (#22) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

Pontosan.
A számítási módszert nem ismerem pontosan. Valami amortizálás alapú értékcsökkenéssel számol a biztosító. Ezzel zárva ki a jármű állapotán történő parttalan vitát.
A németeknél egyszerűbb. Ott van néhány oldal, ami közelítő pontossággal számolja a jármű értékét. Nem okoz nagy meglepetést ha egy nagykorú autó hátsó lökhárítójának újrafényezését sem fizeti ki a biztosító. Most alsó hangon 1000 euró a javítási költség. Az autó meg nem ér annyit.

ruszkik, haza!

(#26) Hieronymus válasza Tikakukac (#23) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

"Az igazi intézményesített lopás a biztosítás fizetés itthon."

Az értékszámítás minden országban egyformán működik.
Én a német megoldást ismerem. Ott a kártérítés összegét nettó összegben közvetlenül lehet kérni. Némileg átláthatóbbá teszi a helyzetet.

ruszkik, haza!

(#27) Tikakukac válasza Hieronymus (#26) üzenetére


Tikakukac
titán

Engem meg finoman szólva sem érdekel ki és mit számol meg hogyan fizet ki ;] Ezt tök őszintén mondom, ez az ő üzleti profiljuk, ő dolguk. Őket sem érdekli én hogyan termelem ki a pénzt rájuk. True? True.

Ha ő avultat 60%-ot, mert ugye nem új a kocsi, ja, hát nem új, ebből viszont egy kétszer fosabb lökös lesz a kocsin ami eláll és 2-3 év múlva már nincs is rajta fényezés, mert a mosóban leviszi a gőzborotva akkor ott leszek, mint az amúgy addig gyári itt-ott karcos lökösömmel?

Én nem hiszem. Ergo engem kár ért úgy, hogy vétlen voltam, ami well :(
Ezt a vonalat egyszer pengettem meg a kárfelvevős bácsinak aki úgy kezdte, na lássuk ezt a talicskát... kevés az a dolog, ami instant, csettintésre egy igazi türhő köcsögöt csinál belőlem, ebből az egyik pont ez. Majd testvérem ha te is annyit és úgy fogsz igát húzni mint én, hogy ezt elérd, majd akkor leszel feljogosítva, hogy beszólogass és megmondd, nekem mi a megfelelő javítás és mit kell elfogadjak, meg mim van. Addig egy alja genetikai szeméttelep leszel, hiába feszül az öltöny meg parádézol nekem a céges tablettel. Mondanom sem kell a beszélgetés elég durva lett, voltak utána még körök, ha nincs 1 faluval arrébb egy telipuffos kocsi, amiről van hibátlan ajtó pár apróbb karcolással akkor ez nettó bukta.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#28) Hieronymus válasza Tikakukac (#27) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

Én értem amit írsz.
De a kárbecslőn, ügyintézőn nem sok múlik. Nem ajánlhat fel magas kártérítést, mert később kibukik.

ruszkik, haza!

(#29) Tikakukac válasza Hieronymus (#28) üzenetére


Tikakukac
titán

Kibukás az szokott lenni, mikor a DAS van bevonva és 2 évig veri valaki az asztalt, hogy legalább hasonló legyen a kocsija, mint baleset előtt :P

Nyilván miből lenne akkor üvegpalota, több tíz millás prémium meg forródrótos kokófutározás.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#30) tboldi válasza Hieronymus (#21) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az enyem bontott ugyan, de fujva lett a kicsit eltero szinre, ugyanannyi penz lett volna a megfelelo arnyalatot is eltalalni.

[ Szerkesztve ]

(#31) tboldi válasza Tikakukac (#23) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem konkret valasz, es nem is en lettem megszolitva, csak lazan kapcsolodik a hsz-hez, ezert rakom offba is.

Meg nem vettem eszre, hogy parasodna a Depo, de nem is a javitast vegzo muhely tette be, hanem en utolag, mert egy par Depo nincs 60k Ft, mig egy gyari uj 87k darabonkent, sajat kontora nem mindegy.
Ok egy bontott gyarit (Ichikoh a Honda eseteben) tettek be, de az meg szamomra vallalhatalan allapotu volt. Ami osszetort, az gyakorlatilag hibatlan volt teljesen tiszta buraval.
A lokharitom is elall egy picit, de az is gyari bontott, csak sikerult egy olyat talalniuk, aminek leteptek nehany tartofulet...

[ Szerkesztve ]

(#32) Tikakukac válasza tboldi (#31) üzenetére


Tikakukac
titán

Első gazdás kocsi, allergiás vagyok arra, amikor nem a használat miatt lesz baja. Nyilván tele van karcokkal kint és bent is, mert felépítettem már vele 2,5 teljes lakást lassan, de amikor valaki összeb@ssza és utána nem kártalanít, az mocskosul pumpál.

Első ködlámpák olyanok, hogy ami nem gyári, annak 2 szezon és szétég a foncsora. jó gyáriakat fél évig kerestem bontva, mert az sincs, sehogy, Hella meg aranyárban. Borzalom és ez egy olyan kocsi amiből tényleg annyi van, hogy nem tudsz csukott szemmel úgy mutatni egy irányba, hogy ne lenne 1km-en belül.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#33) Carlytoo


Carlytoo
aktív tag

Update: Szakértő szerint gtk. Várjuk a kárszakértőt.

Update 2: Úgy néz ki, hogy ki sem jön a kárszakértő. Megkapom 1 héten belül az ajánlatot.

[ Szerkesztve ]

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#34) Mr X válasza Carlytoo (#33) üzenetére


Mr X
addikt

Mutass már egy képet, hogy mekkora sérülést raktak gtk-ra.

(#35) aujjobba válasza Carlytoo (#33) üzenetére


aujjobba
addikt
LOGOUT blog

Az Allianz ketto esetben is korrekt volt velem.

18 eves F Astra-mat hatulrol GTK-ra tortek, kaptam 200ezret a biztositotol plusz 120ert elment a roncs. Evekkel azelott vettem az autot 385-ert.

A Toyota-nak benyomtak az egyik ajtot es kicsit a kuszobot, ott nem emlekszem az osszegekre, de joval tobbet fizetett, mint amennyiert tudtam beszerezni szinazonos bontott ajtot amit beszerelt a lakatos, a kuszobot kiigazitotta es festette.
16 vagy 17 eves volt akkor, Avensis T22.

[ Szerkesztve ]

(#36) Carlytoo válasza Mr X (#34) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Én erre nem gondolnék sem tk.-t, sem gtk.-t Remélem azért, hogy megkapom.

[ Szerkesztve ]

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#37) Mr X válasza Carlytoo (#36) üzenetére


Mr X
addikt

Ha nem ment el a balos torony, ez nem egy nagy kaland javításügyileg. Az új elemek fényezése drága.

(#38) Carlytoo válasza Mr X (#37) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

De, elment.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#39) kenwood válasza Mr X (#37) üzenetére


kenwood
addikt

Ez egy rendes BMW-s szervizben biztosan sokkal tobbe kerul,mint a kocsi hasznaltpiaci ertekenek a fele.

Szakmai kerdesekre privatban nem valaszolok. A forumon sem, mert semmihez nem ertek.

(#40) Mr X válasza kenwood (#39) üzenetére


Mr X
addikt

Ha húzatni kell, akkor érthető a gtk.

(#41) Bozodi János válasza Carlytoo (#3) üzenetére


Bozodi János
aktív tag

Nekem egyszer volt egy ügyem egy allianzos autóssal, ott is ő okozta a baleset. Papírok kitöltve, szemle gyorsan lezajlott, ügyintézés gyorsan lement, utaltak kérdés nélkül. Nem egy KÖBE :)

(#42) puttputt válasza Bozodi János (#41) üzenetére


puttputt
őstag

Rátapintottál egy fontos dologra, nagyon nem mindegy, kinél van az autó biztosítva. Bármikor is. Legyen az öreg vagy fiatal kocsi.
Voltam Allianz-nál, míg nem lett eszetlen drága váratlan a díjazás, aztán átmentem máshova (nem KÖBE), de megbántam, mert ott lett kárügy... A lényeg, hogy vitatható volt, miért mentek bele akkora összegbe amekkorába, ez később egyre nyilvánvalóbb lett, hogy csak engem szívattak, akarták, hogy többet tejeljek éves szinten. Később fenyegetőztek, ha nem hagyom abba, le leszek pattintva. Persze nekem már akkor elegem volt, gyorsabban elléptem tőlük, talán megint egy normálisabb céghez.
Itt is, mint egy autóbérléses esetemben is (ahol a kiterjesztett garancia spórolása után fizethettem nem létező kárügyeket..), a túl kecsegtetően olcsó húsnak tényleg híg a leve, s még több a bosszúság ezekkel.
Ha nincs középkategória, sajnos a drágább opciót érdemes ezeknél választani, hosszabb távra.

Carlytoo: Az ilyen ügyek kicsit a válóperekre hasonlíthatnak. Ha a 2 fél békés természetű és az ügy rombol ebbe bele, akkor nem annyira van mi miatt aggódni. :) A leírásodból ez tűnt ki.

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#43) nemlehet válasza kenwood (#39) üzenetére


nemlehet
őstag

Nesze neked környezetvédelem. GTK, mehet szeméttelepre... És akkor baszogatjuk az embereket a szívószál miatt.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#44) kenwood válasza nemlehet (#43) üzenetére


kenwood
addikt

Ismeros ez az ervelesi metodus, szinte minden vitaban felmerul,tematol fuggetlenul.
"Ha egy megoldas nem 100 szazalekos, akkor nincs is erteleme"
Ma lenne idom lenyirni a fu 90 szazalekat a kertben, de ugyse vegeznek vele, ezert bele se kezdek,es soha nem is fogom megcsinalni
Milyen hulyen nezne ki,hogy megmarad a 10 szazalek, akkor mar inkabb nezzen ki szarul az egesz :DDD

[ Szerkesztve ]

Szakmai kerdesekre privatban nem valaszolok. A forumon sem, mert semmihez nem ertek.

(#45) Tikakukac


Tikakukac
titán

Gyere rám Allianz

Nos ez a sztori üvöltene pár tarkónrúgásért. A kedvencem az elején "a roncs értékét ötezer forintra becsülte", hogy mi a tököm van?

Szóval igen, ez itt a gond.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#46) kenwood válasza Tikakukac (#45) üzenetére


kenwood
addikt

Greengoval kellett volna jarni addig, amig nincs meg minden,amit a biztosito ker, es akkor azt is hozzacsapni a szamlahoz. Talan nem 1.5 evig tartott volna :D

Szakmai kerdesekre privatban nem valaszolok. A forumon sem, mert semmihez nem ertek.

(#47) 8th válasza Tikakukac (#45) üzenetére


8th
őstag

Beszarás. És hány ilyen eset lehet még amit nem kap fel a sajtó.

(#48) nemlehet válasza kenwood (#44) üzenetére


nemlehet
őstag

Nem jó a hasonlat. Anyád mondja rakj rendet a konyhában a karácsonyi főzés-vendégek után. Kidobsz 1 darab szalvétát majd hátradőlsz, hogy "Most ennyi sikerült, de legalább haladunk". Amikor másnap kérdezi, hogy miért nem csináltál semmit közlöd, hogy "Kisebb lett a rendetlenség nem? Ha ennyit se csináltam volna akkor jobb lenne?".

Közben apád még rittyent magának egy rántottát és behalmoz a mosogatóba még 40 edényt, de erről mindenki hallgat.

Az a baj, hogy a lakosság ilyen jellegű szennyezésére fordítani bármilyen figyelmet és szabályozói időt amíg pl teljesen menthető autókat küldünk zúzóba profitmaximalizálási okokból nekem marha képmutató.

Nem mondom, hogy az átlagember ne tudna fogni a szennyezésén, de azt se igazán így, hanem a felesleges fogyasztás visszafogásával.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#49) Tikakukac válasza kenwood (#46) üzenetére


Tikakukac
titán

Aki 250k értékű kocsi jár, annak nem lesz 500k-ja bérautózni 1.5 évig.

Az egész rendszer és úgy a folyamat is abból indul ki, hogy az emberek bankok és nagy vállalatok, hogy bármit benyelnek, utólag majd rendezzük. Hát a nagy lóf., csak mivel még mindig nem rongyoltak le az emberek egy fél országot, ezért bármi belefér.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#50) Somatom válasza Tikakukac (#49) üzenetére


Somatom
addikt

Mert az emberek nem gondolkodnak előre, csak akkor kapkodnak, amikor bekövetkezett a káresemény. Előrelátó user folyamatosan szedi ki a pénzt a biztosítótól, hogy ne legyen mínuszban, amikor a valódi káresemény bekövetkezik. ;]

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

Hirdetés

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.