Már az alaphelyzet is kifejezetten bonyolultnak ígérkezik. Van egy alap Cisco router, aminek SSID-je legyen A. Ebből megy az IPTV és egyéb dolgok. Nos a másik szobába ( panelról van szó ) , úgy tudok átvinni netet, ha az A router szobájában lévő fali UTP csatlakozó elé ( ami a falban megy át a másik szobába) berakok egy B nevű routert. Ezzel az internet probléma meg is lenne oldva egy asztali PC esetén - ami nincs, viszont van egy HP Officejet 4500-as nyomtató, ami nem rendelkezik AirPrint támogatással, viszont hálózatból IPHONE-ról már sikerült nyomtatni és ez is lenne a cél. Kényelmesebb lenne mindent a levegőből nyomtatni Azóta viszont egyik wifi képes eszköz sem látja a nyomtatót ( a B router reset óta ) Az A router ( ugye ami a fő istenség ) a 192.168.0.x tartományban éldegél. A B router pedig a 192.168.1.x tartományt foglalta el saját magának.
Kérdésem lenne, hogy miként oldható meg a probléma?
Hirdetés
Otthoni AirPrint-el való küszködés. Hol a ki út??
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
3
Apple Macbook 7.1 White Unibody Mid-2010
Bevezető
Bevezető
Már két éve is annak, hogy eladtam asztali PC-met, és azóta sem volt számítógépem semmilyen formában. Azóta tabletet nyüstölök. Először egy iPad Mini volt, jelenleg pedig egy iPad Mini retina (összehasonlító teszt várható) boldog tulajdonosa vagyok, és bár még most sincs egyáltalán szükségem egy notebookra, jövőre egyetemre megyek, tehát kelleni fog valószínűleg.
Mindig szeretek kipróbálni újdonságokat, így arra gondoltam, hogy most a Macintosh-ok világába teszek egy kis kiruccanást. Előtte csak képeken láttam a rendszert, de mindig kívánatosnak tartottam.
Születésnapom alkalmából összegyűlt a pénz egy gép vásárlására, és nagyon megtetszett a formája.
Viszont ami inspirált a cikk elkészítésére, az az, hogy szinte nem lehet sehol olvasni erről a modellről. Tudniillik ennek van egy 2009-es kiadása, ami kicsiben különbözik.
Nokia Lumia 520
Bevezető
Miután az iPhone 3GS most már nem kap frissítést - személy szerint a kedvenc iPhone-om -, iOS készüléket nem akartam vásárolni megint, valami olcsó, megbízható készüléket kerestem.
Az Android nem tartogat számomra semmilyen meglepetést, soha nem tudtam maradéktalanul megelégedni vele, pedig több kategóriából is volt készülékem, például Vodafone Smart II, Samsung Galaxy S2, Sony Ericsson Xperia Active.
Elgondolkoztam az egyre gyarapodó kínai „csodákon”, például a Lenovo A800 és az A760, ami megfogott, de az aprón hiába hirdették, nem akarták mégsem eladni (nem is értem).
Meguntam a folyamatos keresgélést, mert a Nokia 100-as nem elégítette ki az igényeimet és az iPadem éppen garanciális cserén esett át. Kicsit éppen ezért sántít is a bevezető, hiszen iOS eszközöm továbbra is van, de valami újdonságra is vágytam.
Történt egy délután, hogy gondoltam egyet és meglátogattam a T-mobile Telekom weboldalát. Az akciósan megvásárolható Dominós készülékek között ott szerepelt a Nokia Lumia 520. Már ezelőtt is nézegettem a Lumia család újabb szériáját, de kicsit féltem az új operációs rendszertől.
Opel Astra F 1993, egy hűséges társ!
A történet egészen 2003-ig nyúlik vissza, miután édesanyám Fiat Uno-ja úgy gondolta ideje megpihenni. Ekkor kezdtünk keresni autót, és főként a praktikusság volt elsősorban szempont. Az autót akkor hozták Nürnbergből, 990.000 ft volt az ára.
Az extrákról:
- sibedá' (tetőablak)
- ABS
- Blaupunkt magnó
- gyári kagylóülések
- na meg a szexi metálkék fényezés.
Mikor hozzánk került kb 120-130.000 km volt benne, nem emlékszem pontosan, mert 9 éves voltam. Az autó az örökkévalóság plusz egy napos motorral szerelt 1.6i 8v. Nem egy erőmű de a mai napig tudja a gyári értékeket, mint fogyasztásban, mint menettulajdonságokban. Teltek az évek az autóval, és sajnos volt vele probléma. 2x állt le alattunk az autó, egyszer kb' 2007-ben a semmi közepén meghalt a generátor ( ami ezeknél típushiba ). A tankot pontosan 5x(!!!) kellett cserélni - bár itt hozzátenném, hogy ez a mesteremberek hozzá nem értéséből is fakadt - mert mindig vákumot kapott és szétrepedt egy gyengébb illesztésnél.
Aztán elérkeztünk 2008-hoz, és ahhoz , hogy felköltöztünk Pestre, ahol anyukám nem igazán akart vezetni, így hát letettük a ház előtt az autót. Láttam, ahogy az enyészeté lesz az autó. A tipikus F Astra helyeken teljesen elrohadt az autó. 2010-nél és 164.000 km-nél járunk, mikor is építkezni kezdtünk vidéken, és szükség lett egy málhás szamárra. Bevontatták egy szerelőhöz, ahol megkapott mindent. Lakatolás, futómű javítás, szíjak, folyadékok, és minden amire szükség volt. A sok cuccolás és a rossz útviszonyok miatt, a hátsórugó kettétört, de ez is orvosolva lett. Ekkor én már 16 éves voltam, és ott vidéken elkezdtem vele tanulgatni, játszani stb' stb. 2011-ben meg lett a jogsim, az autó már felesleges lett anyámék számára és hát ki ha nem én, megkaptam
Itt indul tehát az én történetem. Elég sok helyre eljártunk vele, mert vagy kellett pakolni, vagy csak haverokkal jártunk ide-oda. Mivel nem sok pénzem volt, így a szervizelések kezdtek elmaradni, vagy házilagosan megoldódni. A 2. leállása már velem történt a Hungária körút kellős közepén. Vígan, boldogan ment, egyszer csak megállt a motor. Kiderült, hogy a gyújtásmodul halt meg, és szikra híján tolni lehetett. Miután meg lett oldva, végzetes probléma nem volt vele. Volt 2 kisebb koccanásom, ami nem igazán lett kilakatolva, így eléggé kezdett hajazni egy vasas, vagy lomis járgányra, de a dolgát tette. Olajat nem kell már az autóban cserélni, mert ő kiköpi, én meg utána töltöm. Ahhoz, hogy rendben legyen, meg kéne bontani a motort ami drága és nem is szeretném. Még így is 6-8 literrel eljár az autó!!! (Közel 20évesen, szerintem nem egy rossz érték). Sokszor utaztunk vele akár 500km-eket is gond nélkül, 5-en, nagy cuccokkal. Egyszer Budapest-Kaposvár, Kaposvár - Budapest útvonalat 4-en plusz egy 120kg-os nyerőgéppel tettük meg.
Gyűltek a kilométerek, meg a hibák, amivel nem tudtam mit kezdeni. 2012 nyarán elhúztam melózni, hogy a műszakit és a rendbetételt ki tudjam pengetni. Az autó teljesen ki lett lakatolva, mindenhol visszakapta a gyári fényezést, az első futóművet ki kellett cserélni, ugyanis szétesett. Az autó 188.000km-el került újra hozzám augusztusban, teljesen kiglancolva. Azóta megint sokat utaztunk vele hibák nélkül. Bár az elektronika produkál néha furcsaságokat. A hátsóajtóban a központizár egyszer jó, egyszer nem, a duda ugyanez. Na mindegy, majd kitalálunk rá valamit.
Jelenleg várjuk a telet, és a havat, hogy lehessen játszani újra. 196.896km-nél tartunk december 8-án, ami egy 20éves autónál egyáltalán nem sok.
Nekem a célom a 222.222 km, bár félek az elengedéstől, mert a 10 év alatt, és főleg az elmúlt
2 évben nagyon hozzám nőtt
(P)2010 tél(/P)
(P)2011 november (első koccanás)(/P)
(P)2011 tél . Azt hittük nincsen lejjebb, ez volt a vég, gusztustalan stb stb.(/P)
(P)2012 nyár a MEGÚJULÁS(/P)




- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- One mobilszolgáltatások
- Magisk
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Energiaital topic
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...