Hirdetés

Cseberből vederbe.

Belefáradtam, elment tőle már teljesen a kedvem. Pedig kb már mindent kicseréltem rajta, de a szerelem elszállt.

Hát meghirdettem kívülről ocsmány E39-es BMW-met, amire a végére tényleg már csak annyi kifogás lehetett, hogy a lökhárító és a géptető színe más. Mondhatni végülis 0-ra kijöttem, mert a vételár kifejezetten alacsony volt , így a rengeteg ráfordítás után is jól tudtam kiszállni.

Mi legyen az utód? Gondoltam valami biztosat venni, amivel nem lehet olyan brutálisan sok gond, de a sznobizmusom is ott volt, hogy hiába öreg e39, azt a kényelmet nem adnám fel. Haverokkal beszélgettünk sokat - mind autóbuzi - de nem lett nagyon ötlet.

Barátnőm szöget ütött a fejembe. Miért nem lesz cabrio? És tényleg! Fiatalok vagyunk, sokat járunk Balatonra, imádjuk az utazást, gyerek nincs, csak cica :D

Kezdődhet a keresés, Opel G Astra Bertone. Az Opel szerelem a mai napig adott, és bár a G astra egy rettentően unalmas autó, de a Bertone kinézete már elég "menci".

Telefoncsere kálvária.

Én, mint élvonalbeli iPhone user , meginogtam a hitemben. Az iOS 11 megjelenése óta iPhone 7-es készülékem működése elég idegesítő lett. Nem értenek a telefonban, mobilinternet megszűnik és újra kell indítsam, lock screen üres (köszi 11.0.3) , alkalmazás lefagy/kifagy stb stb.

Használtam már androidos telefont, viszont mindig az őrületbe kergetett idővel.

Az is lényeges, hogy sosem a csúcs-csúcs szériából vásároltam, hanem inkább felső-közép kategóriából, ami egy ideig jó is volt.

Aztán közben jött egy olyan telefon, hogy OnePlus 5. Mióta létezik a cég figyelgetem, hogy miket alkotnak és az iPhone-om árából simán be tudnék vállalni egy 128-os 5-ös szériát.

Félek nem bírom majd megszokni, pedig azt gondolom tudom kezelni az androidot, legalábbis másoknak , meg anno magamnak sokszor támasztottam fel brick-et, és raktam rá customROM-ot, meg csináltam vele, amit egy androiddal szoktak.

Adjatok tanácsot kérlek, tanácstalan vagyok.

S lám, k*csög BMW-s lettem.

A történet egy tök átlagos családi meetingen indult meg. Fater unokatesójának van/volt egy e39-es 523i BMW-je, melyet bontóba akart tolni. Felvázoltam neki a lehetőségeket, miből hogyan lehetne nagyobbat kaszálni, mert egy bontós kb csak megköszönte volna neki, de értelmes összeget nem adtak volna neki. Hazafele úton párommal gondolkodván, arra jutottunk, hogy az építés idejére nyugdíjazni kéne az Astrát, és így addig sem kopik/romlik az állapota, ha már ide eljutottam vele.

Meglepő, de az unokatesó minden ellenvetés nélkül elfogadta az ötletemet, hogy a BMW kerüljön hozzám, addig is kicsit rendbe vágjuk, majd eladjuk mire az astra elkészül.

Igazából az autó egyetlen hibája, hogy rettentően csúnya. Évek óta egy parkolóban állt a napon, és néhány helyen a lakk távozott az autóról - ami állítólag típushiba. Ezt leszámítva az autó kifejezetten egyben van, computeren sem találkoztunk semmi aggasztó, drága hibával.

Az elmúlt 1 hónapban már lassan 2000km-t letekertünk, bár egyszer traileren is voltunk a vízpumpa elhalálozása miatt. Szerencsére az Opel-társadalomban kialakult kapcsolataimnak köszönhetően, elég gyorsan és olcsón megoldódott a dolog.

Xiaomi Roidmi 2S Gyorsteszt.

Alkalom szüli az új dolgok vásárlását, legalábbis esetemben. Miután az autómat felújítási céllal kivontam a forgalomból, amiben volt bluetooth-os rádió stb stb, ezért a BMW-be kellett valami multimédia upgrade. A BMW esetében (e39) nem játszik az "1DINesítés", mert számomra gusztustalanul hat, másrészt a műszerfal így adja ki tökéletesen. Maradt tehát a szivargyújtó, amibe rengeteg lehetőség létezik zenéléshez. Régen jó pár olcsó FM-Transmittert kipróbáltam, valami nyűgjük mindig volt, és emellett bumszli/ormótlan a legtöbb.

Kutakodtam a Zinterneten és a TinyDeal-en arcomba vágta a leakciózott Xiaomi termékeket. A Xiaomi Roidmi 2S készülék gyakorlatilag féláron volt, és a legviccesebb, hogy a gyorsposta (Deutsche Post) 44!! forintba került. Pénteken, pont határidőre érkezett meg.

Az első és egyetlen negatívum, hogy a BMW csatlakozója túl tágas. Ezt majd megfelelő mennyiségű szigszalaggal fogom orvosolni, ha végre nem leszek lusta venni.

Astra project Part: má' nem tom.

Na az autó megkapta a friss fényezést. Sajnos van még 1-2 rész, amit fujkalni kell, de haladunk és mar nem ocsmány az autó. Jöhet a beltartalom befejezése, amint anyagilag kicsit helyre jöttem.

Az energiaital rossz, ÉRTEM?!

A történet kb 14 éves koromban kezdődik. A kávét nem csíptem, viszont az energiaitalok full műanyag ízét imádtam. Tudom furcsa, de vonzottak mindig is a mű dolgok.

Szépen lassan iszogattam az energiaitalokat, mindig mást, nem igazán érdekelt a márka. Hetente 1-2 alkalommal, a kis dobozos verziót.

Benedek felnőtt, már 22 éves, és jelenleg a munkahelyén ül. Benedek hatalmas ember lett, lassan, de fokozatosan csúsztak fel a kilók. Sokáig élsportoló voltam, de emiatt a feszített, szabadidőmentes életmód miatt megutáltam a mozgás minden formáját. Hiába figyeltem a kajálásra, de ígyis jöttek a kilók. (Csak hogy el tudjátok képzelni, 187 cm mellé vagyok 115 kg. 2éve nyáron voltam 93, egy diéta után) Jött az egyetem és a munkahely, én meg totálisan kimerült lettem állandóan, ezért energiaitalt kezdtem vedelni. napi minimum 1 liter lement a hét mindennapján, de ha valami miatt különleges napom volt, a 1.5-2 liter sem volt lehetetlen.

Haverom példáján felbuzdulva megpróbáltam letenni a cukros löttyöket, mert attól Ő is elég látványos fogyást ért el.

Haladunk haladunk! Astra projekt!

Nem régen írtam, hogy kicsiny és egyáltalán nem rentábilis autóm fejlesztés/renovacio alatt áll. Nos az utóbbi időben ki lett lakatolva az auto kb 90%-ra. Sajnos 1 apró lyukacskát találtunk az alvazon, de a küszöbök és hátsó részek ki lettek cserélve. Az emelésipontom kb a titanic állapotában volt, csak az 114 eve a sós vízben pihen.

Na, megkapta a teljesen indokolatlan 17-es kerekeket, mar volt is egy durrdeffektem egy kátyú miatt. Barátnőm hülyének néz, mert mar kicsinek latom a 17-es pacskert is :D

A diszkó lámpákat eladtam.

Megvettem végre minden extrát amit ebbe az autóba lehet, a klíma kiszedése külön mókás volt. Egy bontóba barátnőmmel mentünk nyitásra, zárás után tudtunk távozni. 7,5 órát vett igénybe a procedúra , bár előtte sosem szedtem szét astrat, klímát végképp nem. Azt sem tudtuk mi van, de sikerült.

Rendelésre elkészült az Irmscher optika az autóra, hivatalosan is bojler lett az autóból. Szerencsére pont annyira szolid, amennyire kell és a legfontosabb, hogy ez gyari megoldás.

Az ilyen eladóval mit csináljon az ember?

Tortent mai napon, hogy vásárolni szerettünk volna egy iPhone 6-ot baratnomnek. Ki is neztunk egy full full hibátlan , zorej mentes futomuves, füst mentes motoros, nemet halott orvosholgy tulajos készüléket.

Mikor megérkezett emberünk, mar a doboz felnyitasanal gondok adódtak. A töltő a legsilanyabb gagyi kínai sz.r volt. Tényleg, az 50 centes kategória. Emberünk elmondása szerint repedt a gyári... Ok.

Hol a gyári füles? (Régi verzió volt belevagva a dobozba)
Zsebből előrántva hirtelen előkerült a gyári EarPods is, persze doboz nelkul halál retkesen.
Nézzük a telefont! Valóban nagyon szep, karcmentes, de nini! A csavar feje el van nyalva.

Mikor volt szetszedve?
Nem tudok róla! Tesomtol volt ajándékba.

(Persze itt mar sztornó volt számunkra, de nézzük nézzük)

Ez a kinézet majdnem tökéletes :)

Most nem fogok sokat írogatni a dologról. Fent vannak vegre a nyári pacskerek, es igy a lemenő Duna-parti fényben elég jól mutatott .

A mennyből a pokolba tipikus esete

Mai napom nem is volt annyira vészes, ahhoz képest, hogy újra meló és suli. Na de délután elérkezett a nap fénypontja, felrakhattam a friss szerzemenyem. A nyáriszettem idén egy ATS Stern polirperemmel. Akit érdekelnek a csúnya részletek : 7J ET30 4x100 15" . Ki is jöttem a gumistol, a zene üvölt, jo ido süt a nap megint, dudolom a dalt, az auto is vegre normálisan ment az új kipufogoval . Egyszer csak puff es vége. Na mondom no para, nem először rohad le ez a szemétláda :D legalabb nem a világ túlsó halál f....n :) az auto nem indul, hibakódot olvastam, AC búg, önindító teker, delej van. Egyedül ott többet nem tudtam tesztelni. Haveromek röpke 2 ora múlva haza is húztak. Annyit mar tudok, hogy a trafonal sincs szikra .

Szóval most auto nelkul maradtam, a BKV-t ruhellem es túl macera.

Itt a fotó az új "papucsokrol".

Ui.: pont menni akartam lemosni, 200m-rel előtte Ő inkább nem akart.