Tegnap történt, hogy munkából hazafele megálltam tankolni a Csömöri Auchan kúton. Többször tankoltam már itt, készpénzzel, sosem volt gond.
Tegnap azonban nagyon sokan voltak, én pedig siettem. Beálltam az automata kúthoz.
18.000 HUF értéket állítottam és lecsippant a kártya. Ennek megfelelő fejadagot a gép le is mért, majd távoztam a helyszínről.
Otthon azonban elővettem a telefonomat, és meghökkenve láttam, mintegy 43.724 HUF értéket elemet le a számlámról a tankolás. A céges kocsit több, mint 2x tankolnám meg ennyiből…
Azonnal ment a telefon az Auchan-nak, akik átirányítottak a kutakkal foglalkozó részlegre. Elmondtam a történetet és az első kérdése az volt az ügyintézőnek: “Curve kártyával történt a tranzakció?”
És igen. Azzal. Mint az elmúlt kb 8 évben minden vásárlásom…
Kiderült, hogy nem egyedi eset az enyém. De ők nem tudnak segíteni…
Jobb híján írtam egy e-mailt a Curve banknak. Ezidáig semmi reakció.
De tulajdonképpen jelenleg kinél van a pénzem?! És mennyi esély van arra, hogy vissza kapom a különbözetet?
UPDATE!!!
Kaptam végre választ a Curve-től, amit beidéznék nektek:
"...You've been charged a higher amount because automated petrol pumps automatically charge you (and us) the full amount that you can buy and then the cost is adjusted later for the amount you actually used.
We've decided that we'll pre-authorise 43724 HUF if you are making a transaction at pay at the pump. This, however, will be settled later on once we have captured the full amount from the merchant.
It's similar to a hotel deposit, where you put down a larger amount to cover any costs you might incur, and then you are refunded after you leave the hotel. You should see the amount adjusted in the next few days..."
Ezek alapján idővel visszakapom a különbözetet. Már csak azt kell kivárni