Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
ph0nak
csendes tag
4 napja átlag 15 percenként elmegy a net kb. egy percre, elalszik az Online LED.
Ilyenekkel van tele a router (t-comos, Speedport W 724V Type Ci) logja:
Denial of Service incident detected SYN Flood (FW101)
Reseteltem a routert, semmi változás.
T-nek már első nap bejelentettem a hibát, lezárták azzal, hogy nem találtak semmilyen hibát. Ezek szerint DOS-olnak, rendszeres időközönként? Vagy T szar? Mindenesetre rohadtul idegesítő óránként 4-5 net szakadással élni :/
Egyetlen dolog, aminek nagyon örülök, hogy a T unszolása ellenére maradtam a SAT TV-nél, nem váltottam IPTV-re, se IP telefonra. Épp azért, mert nem akartam a tv-t és a vezetékes telefont is kiszolgáltatni annak, hogy megy-e éppen a net... (Viszont persze ha a tv akadna le 15 percenként, akkor lehet komolyabban foglalkoznának a reklamációval...)
[ Szerkesztve ]
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.